1

Liquid Swords поділилася інформацією про Samson

Після показу Samson: A Tyndalston Story на PC Gaming Show: Most Wanted 2025 студія Liquid Swords опублікувала розгорнутий FAQ, в якому детально розповіла, якою буде гра і на що варто розраховувати гравцям.

Інформація про Samson

Зв'язок з попередніми роботами команди виглядає цілком логічним, якщо врахувати, що засновником Liquid Swords є Крістофер Сандберг - творець Avalanche Studios. Розробники прямо підтвердили, що в Samson можна знайти ідеї, натхненні Mad Max і Just Cause. У випадку з Just Cause мова йде не про нестримний екшен заради видовища, а про увагу до фізики, взаємодії ігрових систем і відчуття сили. При цьому Samson свідомо уникає гіперболізованого хаосу, роблячи ставку на більш приземлений і реалістичний тон. Від Mad Max грі дісталися жорсткі рукопашні бої, а також бої за участю транспорту, хоча відмінності в світі і атмосфері формують власний, унікальний характер.

Бойова система Samson, як у пішому форматі, так і під час зіткнень на транспорті, орієнтована не на стилізацію, а на практичне, осмислене насильство. Замість фіксованих наборів зброї гравцеві пропонується активно використовувати оточення - підручні інструменти на кшталт гайкових ключів, шин, цегли та інших предметів. Імпровізація стає ключовим елементом битв. У грі присутній широкий вибір холодної зброї, яку можна заздалегідь складати в багажники машин для підготовки до місій, проте навколишній світ майже завжди надає альтернативні варіанти тут і зараз. Збиток відчувається як візуально, так і на рівні механіки: удари залишають сліди на персонажі і ворогах, а також руйнують елементи оточення.

Окрему увагу приділено управлінню транспортом. Liquid Swords підкреслюють, що в Samson водіння будується навколо відчуття маси, зіткнень і фізичної інерції, з помітними відмінностями між типами машин. Гравець зможе сісти за кермо практично будь-якого знайденого транспортного засобу, проте розробники відзначили важливу деталь: мирні NPC не будуть самостійно залишати автомобілі, як це прийнято в GTA. Будь-які злочинні дії, зрозуміло, привернуть увагу поліції, і рівень реакції правоохоронних органів буде посилюватися в міру ескалації. При цьому і звичайні NPC поводяться по-різному - хтось спробує дати відсіч, а хтось вважатиме за краще рятуватися втечею.

Ціна Samson складе 25$, тому основний сюжет буде порівняно компактним. Незважаючи на відкритий світ і свободу пересування, гра не прагне до нескінченного геймплею, концентруючись на місіях і історії - спробі Самсона розплатитися з боргом, поки час невблаганно працює проти нього. Розробники підтвердили, що проходження сюжетної лінії займе близько 10 годин, а з урахуванням побічного контенту загальний час може зрости приблизно до 25 годин. Додаткові активності включають транспортні завдання на кшталт ризикованих ліквідацій, підпільних перегонів і зухвалих втеч, а також крадіжки, рукопашні бої і місії зі стеження для отримання цінної інформації. Виконання таких завдань безпосередньо впливає на розвиток персонажа, відкриваючи навички і перки, орієнтовані на різні стилі гри.

Налаштувань складності в Samson не передбачено - гравцям доведеться адаптуватися до рівня складності, задуманого авторами. На завершення Liquid Swords визнали, що оптимізація відкритого світу залишається непростим завданням, проте робота над нею ведеться з самого початку розробки за підтримки Epic Games. Гра створюється на Unreal Engine 5.

Реліз Samson на ПК запланований на початок 2026 року, тоді як консольні версії вийдуть пізніше - це пов'язано з невеликим розміром команди розробників.

Логотип Patreon Сподобався контент? Підтримай нас на Patreon, та отримай унікальні бонуси!
Коментарі