Як раніше повідомляли розробники в Mafia: The Old Country не буде повноцінного відкритого світу у звичному розумінні. Хоча гравцям нададуть простір для дослідження і свободу дій, розробники усвідомлено відмовилися від формату повністю відкритого світу - і на це є вагомі причини. Одним із головних чинників стали колишні помилки Hangar 13, особливо досвід із Mafia 3.
Причина відмови від відкритого світу в Mafia: The Old Country
Після змішаних відгуків на третю частину серії, студія Hangar 13 вирішила переосмислити підхід до побудови ігрового світу. Незважаючи на цікаву обстановку, Mafia 3 піддалася критиці за надмірно великий, але слабо наповнений контентом світ і відмову від класичного лінійного сюжету. У The Old Country команда кардинально змінила вектор, і тепер прямо говорить про це.
У недавньому інтерв'ю глава студії Нік Бейнс зазначив, що відмова від відкритого світу - усвідомлений крок на користь більш насиченого і зосередженого геймплею. За його словами, метою команди стало створення історії, яку гравці дійсно зможуть пройти до кінця, не відволікаючись на численні другорядні завдання. Такий стиль, на думку Бейнса, ближчий до духу оригінальних ігор.
Також на вибір вплинув успіх ремейка першої Mafia, що вийшов 2020 року. Цей проєкт довів, що лінійний підхід з акцентом на атмосферу і сюжет може бути набагато виразнішим і запам'ятовуванішим, особливо в рамках кримінальної історії.
Реліз Mafia: The Old Country заплановано на 8 серпня 2025 року на ПК, PS5 і Xbox Series X/S.