1

Міядзакі розкрив нові подробиці про The Duskbloods

Одним із найнесподіваніших анонсів під час презентації Nintendo Switch 2 стала нова розробка від FromSoftware - гра The Duskbloods. Через деякий час Nintendo опублікувала розгорнуте інтерв'ю з президентом студії Хідетакой Міядзакі, в якому він поділився безліччю деталей про The Duskbloods.

Деталі про The Duskbloods

Міядзакі зазначив, що спочатку розробка The Duskbloods почалася ще для оригінальної Nintendo Switch. Однак після пропозиції від Nintendo адаптувати гру під можливості нової консолі Switch 2, команда дійшла висновку, що гра виграє від переходу на більш продуктивне залізо.

Підтверджено, що The Duskbloods використовує механіку PvPvE, і FromSoftware вважає таку модель особливо захопливою, оскільки вона дає змогу розробляти багатий ігровий досвід із напруженими боями, у яких студія особливо сильна. Проте, Міядзакі підкреслив, що студія не відмовляється від одиночних ігор. Навіть незважаючи на мультиплеєрну спрямованість The Duskbloods і прийдешній запуск Elden Ring: Nightreign, орієнтований на онлайн, одиночний режим, як і раніше, залишиться в пріоритеті:

Хочу підкреслити один момент. Так, наш новий проєкт фокусується на мультиплеєрі, але це не означає, що ми як компанія збираємося відмовлятися від традиційних одиночних ігор. Ми продовжуємо розвивати і такі ігри.
Міядзакі

Говорячи про світ The Duskbloods, Міядзакі розкрив цікаві деталі про сетинг і героїв. Гравцям буде доступний вибір із понад 12 персонажів, які входять до таємничого братства під назвою "Кровопролитні" (Bloodsworn). Ці воїни отримали надприродні сили, споживши особливу кров, хоча концепція не ґрунтується на образі класичних вампірів - акцент робиться скоріше на романтиці та естетиці міфу, ніж на його жахах. Персонажі беруть участь у боротьбі за щось під назвою "Перша кров", потрапляючи в епоху "Сутінків людства", до того ж події розгортаються в різних часових і просторових точках - саме це пояснює різноманітність локацій, представлених у трейлері.

З урахуванням історії та природи героїв, геймплей у The Duskbloods буде більш кінематографічним і динамічним порівняно з попередніми іграми студії. Цікавою особливістю стане наявність дистанційних атак у кожного персонажа, зокрема вогнепальної зброї, що виділяє гру на тлі звичної орієнтації FromSoftware на ближній бій. При цьому гравці зможуть частково налаштовувати героїв під себе.

У The Duskbloods гравці почнуть свою пригоду в центральному хабі, після чого зможуть приєднатися до сесій, розрахованих максимум на вісім учасників. Основна мета матчу - вижити за всяку ціну і залишитися останнім на арені. Однак не всі битви зводяться до PvP - у деяких випадках потрібно об'єднатися з іншими учасниками для перемоги над могутнім PvE-босом.

У грі присутня система нарахування переможних очок, і вони не завжди залежать від прямих зіткнень. Це створює простір для нестандартних стратегій і альтернативних підходів до перемоги. Щоб зробити кожен матч непередбачуваним, було додано систему подій - у раундах можуть з'являтися унікальні вороги або особливі побічні завдання з бонусами.

Хідетака Міядзакі також поділився інформацією про рольову систему, яка поки що ще допрацьовується. Один із можливих варіантів - роль "Визначеного суперника" (Destined Rival), за якої гравець отримує унікального ворога в особі іншого учасника матчу і повинен відшукати його, щоб отримати особливу нагороду. Інша роль - "Приречений союзник" (Destined Companion) - спонукає знайти напарника, призначеного випадковим чином. Якщо між ними вийде налагодити взаємодію, це теж буде винагороджено.

Безсумнівно, The Duskbloods має вигляд свіжого і нестандартного проєкту в портфоліо FromSoftware. Єдиний мінус для фанатів - гра розробляється виключно для Nintendo Switch 2, нагадуючи ситуацію з Bloodborne, який залишився ексклюзивом PlayStation 4. Реліз заплановано на 2026 рік.

Логотип Patreon Сподобався контент? Підтримай нас на Patreon, та отримай унікальні бонуси!
Коментарі
AlexTheApple
AlexTheApple
07.04.2025, 02:46

Звучить як претендент на гру року👍

Reply

Відповісти