Видання WCCFTech представило повне інтерв'ю з командою Warhorse, яка працює над довгоочікуваною Kingdom Come: Deliverance 2. У бесіді розробники розповіли про різні ігрові механіки та процес створення нової гри.
Нова інформація про Kingdom Come: Deliverance 2
- Повноцінна розробка продовження почалася після релізу останнього оновлення для оригінальної гри.
- Команда розробників значно збільшила штат фахівців, які займаються лицьовими анімаціями в діалогах, що дасть змогу підвищити якість порівняно з першою частиною.
- За сюжетом гра складатиметься з двох карт: дії розпочнуться в одній із них, де гравець буде обмежений у своїх можливостях. Після певної події персонаж переміститься на другу локацію, де йому нададуть повну свободу дій.
- Система прокачування навичок залишиться незмінною: рівень навички підвищуватиметься залежно від частоти використання відповідної зброї або навички.
- У новій грі у гравців з'явиться можливість створювати власну зброю, однак створення обладунків залишиться недоступним.
- У грі будуть представлені нові види зброї, включно з арбалетами, вогнепальною і древковою зброєю, які Генрі зможе поміщати в інвентар.
- Луки завдадуть менше шкоди порівняно з іншою далекобійною зброєю і вимагають більш точного прицілювання, але відрізняються високою скорострільністю. Вогнепальна зброя, своєю чергою, буде давати найбільшу шкоду, однак відрізнятиметься низькою скорострільністю і точністю. Арбалет займе проміжне положення між луком і вогнепальною зброєю за своїми характеристиками.
- Розробники приділили особливу увагу реалістичності реакцій на дії гравця: у грі буде записано безліч реплік, для реакцій персонажів, що становитиме близько половини загального обсягу діалогів.
Вихід Kingdom Come: Deliverance 2 запланований на 11 лютого 2025 року і пройде на платформах ПК, PS5 і Xbox Series X/S.