2

Новий щоденник розробників Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2

Розробники поділилися деталями про механіку полювання і годування як у бойових ситуаціях, так і в соціальних взаємодіях. Обидва процеси будуть доступні, поки ви досліджуватимете вулиці Сіетла. Розробники приділили особливу увагу тому, щоб зробити годування ключовою частиною ігрового процесу і стратегії. «Ви будете годуватися часто - небагато, але регулярно, щоб тримати внутрішнього звіра під контролем», - пояснив старший гейм-дизайнер Макс Боттомлі. Він також зазначив, що годування відіграє важливу роль у зціленні та використанні дисциплінарних здібностей.

Незважаючи на важливість цього аспекту гри, годування вимагає обережності - необхідно робити це непомітно. Якщо вас помітять, ви порушите Маскарад, і агресивніші персонажі можуть перешкодити вашому плану, атакувавши вас. Тому вибір правильної мети вкрай важливий. «Годуватися в бою небезпечно, але можливо. Якщо почати з потрібного боку, жертва може навіть прикрити вас від куль!» - додав Боттомлі.

У щоденнику розробників також висвітлено складнощі, з якими зіткнулася команда при створенні механіки годування від першої особи в Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2. «У кращому випадку це не демонструє достатньо деталей, а в гіршому може виглядати безглуздо. Просте перемикання між видами від третьої особи і першої особи теж може збивати з пантелику і створювати відчуття відірваності від того, що відбувається», - зазначають розробники. Щоб уникнути цих проблем, The Chinese Room прийняла рішення поєднувати обидва види, що дає змогу зробити годування більш кінематографічним і зберегти плавність ігрового процесу.

Механіка полювання в Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2

У щоденнику також докладно описана механіка полювання і здатність головного персонажа, Фір, використовувати Загострені почуття. Ця здатність підсилює її сприйняття, даючи змогу вловлювати запахи, бачити і чути ворогів з підвищеною точністю. Система супроводжується візуальними підказками, і гравці зможуть вистежувати своїх супротивників за запахом крові, яка витає в повітрі.

Вампір маскарад 2

Частина полювання і годування в Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 включає в себе події під назвою Blood Resonance. Досліджуючи вулиці Сіетла, гравці зможуть знаходити NPC, чия кров має особливу резонансну енергію. Ці персонажі можуть бути використані для харчування, якщо у них виявиться потрібний тип крові. Після виявлення цілі гравці можуть використовувати різні підходи - зачаровувати, лякати або провокувати - щоб підпорядкувати їх своїй волі. Ці взаємодії належать до механіки «соціального годування». Як пояснює провідний ігровий дизайнер Гевін Худ, «соціальне годування - важливий елемент ігрового процесу в нашому Сіетлі. Воно будується на взаємодії з NPC певним чином. Наприклад, можна зустріти людину, розсерджену на те, що банкомат з'їв її карту, і скористатися її гнівом, щоб насититися».

Найближчим часом планується випустити ще три щоденники розробників, які детальніше висвітлюватимуть ігрові механіки, як-от події Blood Resonance і модифікації персонажів.

Логотип Patreon Сподобався контент? Підтримай нас на Patreon, та отримай унікальні бонуси!
Коментарі
Вибір емоджі