4

Нові кадри гри Project TH передають атмосферу, що нагадує Splinter Cell

Ubisoft затягує розробку ремейка Splinter Cell - з моменту виходу першого трейлера 2021 року єдиним оновленням стало представлення концепт-арту на честь 20-річчя серії в листопаді 2022 року.

Корейський Project TH від EVR Studio близький до стелс-екшену. Це пригодницька гра від третьої особи з елементами інтерактивного екшену.

У трейлері гри показано супротивників із просунутим ШІ, який, за словами EVR Studio, є не просто перешкодою, а "бойовою силою, що адаптується до оточення і діє з тактичною точністю".

Ворожі солдати не просто патрулюють - вони застосовують тактичні прийоми, щоб чинити тиск на гравця. Використовуючи укриття, оптимізуючи огляд і коригуючи маршрути, противники отримують перевагу в замкнутих просторах. ШІ ретельно зачищає приміщення, застосовуючи тактичну побудову біля входів, перевірку кутів і динамічне планування маршрутів, не залишаючи гравцеві по-справжньому безпечних зон. У бою вороги швидко змінюють позиції, заходять із флангу і використовують загороджувальний вогонь, обмежуючи шляхи відходу. Вони також активно задіюють навколишнє середовище - столи, колони, стіни та двері, адаптуючи свою позицію і кут огляду залежно від ситуації.
EVR Studio

Головний герой може застосовувати димові та світлошумові гранати, а також використовувати оточення, щоб вижити в умовах інтенсивного бою.

У новому геймплейному трейлері демонструється стелс-механіка гри, і м'яко кажучи, протагоніст Project TH - Чон Те діє набагато жорсткіше, ніж Сем Фішер.

Ключові особливості Project TH

  • Вбивства. Як безшумні усунення, так і жорстокі страти, що дають змогу гравцям ліквідувати цілі.
  • Тактика скритності. Ховайте тіла, заманюйте ворогів у пастки і використовуйте зруйновані джерела світла для тактичної переваги.
  • Просунута партизанська тактика. Встановлюйте фугасні міни, проводьте складні маневри і контролюйте натовп ворогів, щоб схилити бій на свою користь.
  • Близький бій. Система рукопашного бою охоплює обмін ударами, контратаки і добивальні прийоми, додаючи елемент несподіванки.
  • Звуковий дизайн. Захопливий звуковий дизайн, включно з реалістичною просторовою стрільбою, робить ігровий процес ще більш захопливим.

Наразі гра розробляється для PS5, Xbox Series X/S і ПК, але дата виходу поки не оголошена.

Логотип Patreon Сподобався контент? Підтримай нас на Patreon, та отримай унікальні бонуси!
Коментарі