Студія раніше уточнювала, що Phantom Blade Zero не буде настільки складною, як класичні соулс-лайк ігри, проте для тих, хто шукає серйозний виклик, рівень складності Hellwalker обіцяє підняти планку складності за рахунок унікальної роботи ШІ босів. У недавньому інтерв'ю журналу PC Gamer режисер Цивей Лян розповів, як Hellwalker інтегрує елементи файтингу, створюючи більш динамічні і непередбачувані бої.
Подробиці про бої з босами в Phantom Blade Zero
Особливу увагу Лян приділив босу Хуансіну.
На звичайному рівні складності його поведінка нагадує традиційний соулс-лайк: у нього є фіксовані комбо, які гравці поступово вивчають після декількох зустрічей. Цей підхід відповідає класичній концепції "померти, померти, померти і перемогти".
Однак на екстремальному рівні все змінюється кардинально. На складності Hellwalker розробники адаптували ідеї файтингу, створюючи ШІ, який реагує на ситуацію в реальному часі. Хуансін аналізує, в якому положенні знаходиться, і підлаштовує стратегію під обставини.
Лян також розповів про систему "щаслива лотерея", де дії боса залежать від результату попередньої атаки: вдалий удар веде до продовження комбо, промах - до зміни тактики. Завдяки цьому звичні стратегії запам'ятовування шаблонів стають менш ефективними, а бос здатний здивувати гравця несподіваними рішеннями. Така механіка помітно відрізняється від традиційних соулс-лайк ігор - жанру, який Лян вважає перенасиченим. Phantom Blade Zero прагне виділитися, поєднуючи екшен-RPG з кунг-фу в східному фентезійному всесвіті і пропонуючи бойові системи, які ламають звичні очікування гравців.
Phantom Blade Zero вийде на ПК і PS5, проте точна дата релізу поки не оголошена.
Спойлер: понерфлять у першому ж патчі
Відповісти