Креативний директор Remedy Entertainment Сем Лейк нещодавно поділився з IGN своїми думками про перспективи Remedy Connected Universe, зазначивши, що це лише початок шляху після таких проєктів, як Control і Alan Wake 2.
Сем Лейк про всесвіт Remedy
Для мене ігри - це інструмент для оповіді, а з цього погляду - форма мистецтва... Це був довгий шлях. Я можу озирнутися назад і побачити послідовні кроки, які ми робили, але зараз я все частіше дивлюся на ігри як на спосіб об'єднати різні форми самовираження та мистецтва. Ігри - це сучасне медіа, яке дає змогу зібрати все це воєдино. В інтерактивній формі ми можемо переосмислити і надати новий контекст тому, що було створено раніше.
Сем Лейк поділився своїми думками про майбутнє Remedy Connected Universe, заявивши, що студія тільки починає розкривати потенціал своїх багатошарових світів.
Ми можемо використовувати всі наші ідеї, щоб створювати глибокі та багатогранні світи, які гравці зможуть досліджувати та переживати. Хоча ми зробили значний крок уперед з Alan Wake 2, я впевнений, що це далеко не кінець шляху. Уже в процесі роботи над цією грою з'явилося безліч захопливих ідей, які ми не могли дослідити в її контексті.
Він підкреслив, що інтеграція ігор у взаємопов'язаний всесвіт допомагає пов'язувати сюжети, роблячи їх багатшими та цікавішими. «Мені подобається поглиблювати і розширювати лор. Це можливість взяти вже закладені ідеї та дослідити їх по-новому. Для мене це справді захопливо», - додав він.
Лейк також пояснив, що Remedy прагне створювати ігри, які приваблюють як нових гравців, так і давніх фанатів.
Кожна гра має бути самодостатньою і захопливою сама по собі. Але для тих, хто вже знайомий з нашими проєктами, ми хочемо запропонувати додаткові шари історії та секрети. Сподіваємося, що нові гравці, спробувавши одну з наших ігор, зацікавляться всім всесвітом і продовжать досліджувати його, відкриваючи для себе інші проєкти Remedy.
Говорячи про майбутнє, Лейк згадав партнерство з Annapurna для роботи над екранізацією однієї з франшиз студії, назвавши їх «ідеальним партнером». Однак найближчий реліз Remedy - кооперативний багатокористувацький проєкт FBC Firebreak, який буде орієнтований скоріше на геймплей, ніж на розповідь, додаючи різноманітність у портфоліо студії.
треба буде з зпки нарешті купити AW2
Відповісти