Талановиті моддери представили 40-хвилинну демонстрацію геймплея довгоочікуваного тотального конверсійного мода Skyblivion. Під час трансляції розробники також відповіли на запитання шанувальників.
Нові деталі про Skyblivion
Команда внесла зміни в систему атрибутів, повернувши їх з Oblivion, але змінивши принцип розвитку. Тепер, замість отримання очок залежно від підвищення окремих навичок, гравці отримуватимуть фіксовану кількість за кожен новий рівень, як у Fallout. Такий підхід усуває проблеми оригіналу, коли неправильне планування прокачування могло призвести до слабкого персонажа.
Загалом, наша система прокачування схожа з тією, що використовується в Skyrim - вороги масштабуватимуться разом із гравцем. Наразі триває робота над створенням різних рівнів складності для супротивників, щоб прогрес відчувався більш природно. Це дасть змогу уникнути різких стрибків - наприклад, від слабких імпів одразу до потужних ограм. У кожного типу ворогів буде свій діапазон сили, що допоможе краще збалансувати ігровий процес.
Оновлений користувацький інтерфейс Skyblivion спрощує відстеження характеристик персонажа і фракцій, до яких він належить. Під час трансляції розробники відповіли на запитання глядачів. Вони підтвердили, що система Radiant Quest, як у Skyrim, не буде реалізована, проте структура контенту дасть змогу додати її за допомогою модів, подібних до Missives.
Що стосується звукових ефектів, команда прокоментувала наступне:
Ми плануємо використовувати комбінований підхід, об'єднуючи всі три варіанти. У проєкті задіяний талановитий саунд-дизайнер, який створює нові звукові ефекти. Де можливо, ми використовуватимемо звуки з Oblivion. Деякі ефекти, наприклад, звуки скелетів, взяті зі Skyrim. Крім того, ми оновили дрібні деталі, як-от звуки кроків, зробивши їх більш точними та такими, що відповідають типу поверхні, якою пересувається гравець.
Варто зазначити, що за звукове оформлення відповідає розробник популярного мода Skyrim Audio Overhaul. Багато хто, хто грав в оновлену версію Skyrim, вже знайомі з високою якістю його роботи.
Команда Skyblivion займається цим проєктом протягом багатьох років. Вперше про нього заговорили наприкінці 2016 року, а робота почалася ще на початку того ж року. Через дев'ять років розробники близькі до завершення і підтвердили в останньому відео, що планують випустити гру в 2025 році.