2

Skywind: свіжа демонстрація геймплея і звіт про виконану роботу

Вчора розробники амбітного мода Skywind представили свіжу 20-хвилинну демонстрацію геймплея, зосереджену на квесті з порятунку Джонсіса Даломакса. З моменту останнього показу ігрового процесу минуло вже два роки, і шанувальники проєкту безумовно були раді побачити його в дії знову, незважаючи на те, що торік команда ділилася відеоматеріалами з докладним описом прогресу.

Нове відео насамперед показує перероблену в Skywind версію оригінального завдання з The Elder Scrolls III: Morrowind.

Під кінець ролика команда також поділилася оновленою інформацією про поточний стан проєкту.

Прогрес розробки Skywind

  • 2D-графіка: всі основні ілюстрації завершені; триває робота над додатковими та декоративними артами.
  • Тексти: базові матеріали готові, команда зайнята опрацюванням художнього наповнення і додаткових текстів.
  • Програмування: реалізується система заклинань та інтерфейс користувача, включно з майже завершеним меню створення персонажа.
  • 3D-моделі: більшість ключових істот уже відтворено; три останні плиткові набори ще перебувають у виробництві.
  • Анімації: помітний прогрес в анімації істот.
  • Інтеграція ассетів: впровадження 3D-матеріалів триває в міру їхнього завершення.
  • Дизайн інтер'єрів: близько 60% локацій готові та проходять фінальну перевірку.
  • Опрацювання зовнішнього світу: залишаються незавершеними регіони Червоної Гори, Попелястих земель і затоки Зафірбель.
  • NavMesh: робота просувається стабільно.
  • Візуальні ефекти: значний прогрес у погодній системі; візуальні ефекти заклинань завершені на 75%.
  • Звукове оформлення: всі звуки броні вже готові; атмосферні ефекти і звуки істот перебувають у процесі.
  • Тестування: робота із забезпечення якості ведеться на постійній основі.
  • Інтеграція квестів: розробка сценаріїв і впровадження завдань триває.
  • Озвучка: в активному пошуку акторів для реплік, що залишилися, включно з такими персонажами, як Дагот Ур, Вівек і Ягрум.
  • Обробка голосів: поточний рік став найпродуктивнішим; ведеться робота над документацією та оптимізацією процесів.
  • Аналіз і сортування файлів озвучення: стабільний прогрес.
  • Музичний супровід: незабаром відкриється прийом заявок від композиторів, особливо за бойовими темами.
Логотип Patreon Сподобався контент? Підтримай нас на Patreon, та отримай унікальні бонуси!
Коментарі
AlexTheApple
AlexTheApple
27.05.2025, 20:21

Виглядає супер-круто. У цій грі я зависну на доооовго 🤩

Reply

Відповісти