1

Свен Вінке поділився подробицями про нову Divinity

Керівник Larian Studios Свен Вінке поспілкувався з журналістом Джейсоном Шрайером і докладно розповів про подальші плани студії, а також про нову Divinity. Навіть незважаючи на феноменальний успіх Baldur's Gate 3, продажі якої, за словами Вінке, перевищили 20 мільйонів копій, команда вирішила відмовитися від продовження роботи з чужими ліцензіями і зосередитися на розвитку власного IP. При цьому мета у студії амбітна - вийти на принципово новий рівень якості.

Інформація про нову Divinity

В інтерв'ю Вінке окреслив загальний напрямок майбутньої гри, підкресливши, що на шанувальників чекає знайомий формат, але з помітною еволюцією ідей:

Це буде покрокова рольова гра з усіма елементами, які ви звикли бачити в наших минулих іграх, але в значно більш просунутому вигляді. Думаю, цього разу Larian дійсно дасть собі повну свободу. Я впевнений, що ця гра вийде кращою за Baldur’s Gate 3. Ми розробляємо власну систему спеціально під гру, і розібратися в ній буде простіше, ніж у правилах D&D.
Свен Вінке

Окремо Вінке торкнувся теми штучного інтелекту, яка сьогодні викликає чимало суперечок в індустрії. За його словами, студія дійсно використовує нейромережі, проте їх роль суворо обмежена внутрішніми процесами і ніяк не впливає на творчу складову.

Всі тексти ми пишемо самі, а ролі виконують живі актори. ШІ застосовується для пошуку ідей, підготовки презентацій, доопрацювання концепт-артів і створення текстів-заглушок.
Свен Вінке

Розробка нової Divinity ведеться на новому рушії, який повинен істотно розширити технічні можливості студії. Він дозволить посилити кінематографічність та реалізувати більш просунуті системи потокового завантаження контенту. Одним із завдань також стало скорочення термінів розробки порівняно з минулою грою.

Раніше місто доводилося ділити на частини, тому що рушій не справлявся з потоковим завантаженням і ми не могли тримати все в пам'яті. В Baldur's Gate 3 було чимало обмежень і технічних обхідних рішень. На щастя, все спрацювало, але з більш сучасними технологіями можна було б зробити набагато більше. Новий рушій майже готовий. На мій погляд, три-чотири роки розробки - це набагато краще, ніж шість років.
Свен Вінке

Для реалізації цих планів Larian значно збільшила штат - зараз у студії працює близько 530 осіб, що дозволяє вести паралельну розробку великої кількості квестів. За традицією студії, Divinity планують запустити у форматі раннього доступу.

Також Вінке підтвердив, що Larian деякий час працювала над ще однією грою за всесвітом Dungeons & Dragons для Wizards of the Coast, однак розробка була зупинена через кілька місяців.

З точки зору ідей і механік там було все, щоб зробити дійсно відмінну гру. Не вистачало тільки одного - щирого бажання команди.
Свен Вінке

Більше подробиць про геймплейні особливості нової Divinity студія обіцяє розкрити наступного року.

Логотип Patreon Сподобався контент? Підтримай нас на Patreon, та отримай унікальні бонуси!
Коментарі