DOOM: The Dark Ages вийде 15 травня, як оголосила Bethesda на заході Xbox Developer Direct 2025. Під час презентації компанія поділилася інформацією про прийдешній приквел до ігор DOOM (2016) і DOOM Eternal, розкривши подробиці про зброю, місії та сюжет.
Подробиці про DOOM: The Dark Ages
Розробники назвали гру «поверненням до витоків», підкресливши, що основне завдання - подарувати гравцям новий погляд на серію. На відміну від DOOM Eternal, де акцент було зроблено на швидкості та атакувальних діях, у Dark Ages гравець відчує себе броньованим танком, здатним протистояти будь-яким випробуванням.
Ключовим елементом гри стане багатофункціональна пила Shield Saw, що поєднує можливості блокування, парирування та атак. Вона доповнює вогнепальний арсенал, роблячи тактичне переміщення рівнями важливою частиною ігрового процесу. Крім того, система Glory Kill стала більш варіативною, залежачи від типу зброї і кута атаки.
Гравцям доведеться не тільки битися на землі в ролі Ката, а й керувати гігантськими мехами і кібер-драконами, кожен з яких має унікальні здібності та окремі битви з міні-босами.
На одному з рівнів продемонстрували битву біля середньовічного замку, який можна досліджувати, знаходячи секрети та ресурси. Після прориву через ворогів на гравця чекає масштабна битва з босом біля воріт замку.
Сюжетна складова вийде на перший план. Історія Ката, представленого як жива зброя, що перебуває під впливом пекла, розгортатиметься через кінематографічні сцени. Для розуміння подій кодекс вивчати не буде потрібно.
За словами Марті Стреттона, сюжет був натхненний коміксом «Бетмен: Рік перший». Підтверджено, що гра буде виключно однокористувацькою, без мультиплеєра.
Музичний супровід розробляє студія Finishing Move, тоді як композитор минулих частин, Мік Гордон, не бере участі в проєкті через конфлікт із Bethesda.
Гра стане доступною для широкої аудиторії завдяки гнучким налаштуванням складності. Гравці зможуть змінити параметри, такі як шкода, швидкість ворогів, час для парирування, кількість ресурсів і багато іншого. Це дає змогу адаптувати складність як для казуального проходження, так і для хардкорних випробувань. DOOM: The Dark Ages обіцяє зберегти напруженість і динаміку серії, додавши різноманітності та глибини в ігровий процес.
"...а й керувати гігантськими мехами і кібер-драконами..." - а можна тіки цю частину лишити і все інше скіпнути ? 😂😅 Взагалі не те щоб фанат серії DOOM, але звучить цікаво!
Відповісти
У статті про це написано так круто... Я тепер дуже буде чекати на те щоб потім глянути проходження цієї гри))))
Відповісти
Добивання занерфили 😢
Відповісти