8

Вийшов перший патч на STALKER 2

Розробники з GSC Game World випустили перший великий патч для S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl, розміром близько 14 ГБ. Оновлення версії 1.0.1 виправляє 650 різних помилок, покращує баланс і оптимізацію гри. 

Перший патч зосереджений на усуненні проблем з управлінням пам'яттю, через які відбувалися вильоти з гри. Крім того, розробники приділили увагу виправленню багів, що ускладнюють проходження, а також внесли низку поліпшень, спрямованих на підвищення загальної стабільності та технічного стану гри.

Основні зміни в патчі 1.0.1 для Сталкер 2

Виправлення штучного інтелекту в Сталкер 2

  • Виправлення помилок в поведінці NPC які могли застрягати біля укриття під час викиду та помирали.
  • Бюрер більше не зможе вибити квестові предмети зі рук гравця.
  • Додано звукові ефекти для телекінезу Бюрера.
  • Виправлення помилки що могла спричинити застрягання квестових NPC, в результаті чого з ними не можна було взаємодіяти, або зупинялася прогресія квесту.
  • Виправлення проблем з оптимізацією та потенційними вильотами в густонаселених локаціях під час тривалих ігрових сесій.
  • Виправлення помилок що могли змусити NPC злітати після смерті.
  • Виправлення помилки що змушувала NPC некоректно оцінювати позицію гравця і те, наскільки він закритий від обстрілу. В результаті цієї помилки NPC безрезультатно стріляли по укриттю гравця.

А також більше ніж 20 різних помилок з ШІ.

Виправлення оптимізації в Сталкер 2

  • Виправлення проблеми з невидимими NPC/мутантами, що з'являлися у полі зору гравця під час прицілювання.
  • Виправлення візуальних ефектів вогню що не рендерилися під певними кутами камери.

Також виправили приблизно 100 різних вильотів, включно з потенційними витоками пам'яті та EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION проблемами.

Виправлення аудіо частини

  • Виправлення помилки за якої бойова музика не переставала грати навіть після закінчення бою.

А також 7 різних невеличких помилок зі звуковою частиною.

Зміни ігрового балансу в Сталкер 2

  • Зменшена ціна ремонту спорядження.
  • Підвищена ціна продажу артефактів.
  • Грошова винагорода за більшість квестів подвоєна.
  • На складності Новачок спорядження гравця буде ефективнішим.
  • Уся шкода від мутантів на складності Новачок зменшена на 9%.
  • На складності Новачок зброя гравця буде зношуватись на 23% повільніше.
  • Стійкість костюмів підвищена на 12.5%.
  • Додано кріплення глушника до певних схованок Малої Зони.
  • Екзоскелети тепер можна буде продати дорожче.
  • Виправлення цін продажу зброї з аттачментами.
  • Ребаланс Геркулесу: тепер він не зменшує швидкість гравця, та є ефективнішим.

Різні невеликі виправлення помилок.

Баланс бою

  • Зменшено вагу деяких квестових предметів (включно з вагою сканерів).
  • Трохи зменшено шкоду від атак Кровососів.
  • Знижено рівень захисту Кровососа від пострілів.
  • Значно зменшена регенерація ОЗ (одиниці здоров'я) Кровососом поза боєм.
  • Зменшено ОЗ Контролера.
  • Зменшено ОЗ Бюрера.
  • Зменшено ОЗ Плоті.
  • Зменшено ОЗ Кабанів.
  • Кабани тепер отримуватимуть 100% шкоди від пострілів в голову.
  • Шкоду яку Кабани отримуватимуть від влучань по кінцівках збільшено.
  • Шкоду яку Плоті отримуватимуть від влучань по кінцівках збільшено.
  • Значно збільшено дистанцію для атаки в ближньому бою прикладом.
  • Трохи збільшено дистанцію атаки ножем.

Гра з геймпаду

  • Збільшення мертвих зон геймпада.

Персонажі

  • Виправлення зубів та очей моделей NPC.
  • Невеликі виправлення анімацій та моделей NPC.

Катсцени

  • Додано відсутні кадри на екрани телевізорів у фінальній сцені.
  • Виправлено проблему з анімацією оленя у початковій заставці.

А також 20 інших різних багів в катсценах.

Налаштування та меню

  • Виправлено нечитабельний текст у нижній частині екрана компіляції шейдерів.
  • Виправлено проблему, коли опція Nvidia Reflex Low Latency не зберігалася під час наступних завантажень гри.

А також 10 інших проблем.

Взаємодія з об'єктами

  • Виправлено проблеми фізики рухомих об'єктів, що руйнуються.
  • Виправлено підказку взаємодії зі скляними дверима у внутрішньому дворі НДІЧАЗ.
  • Виправлено відсутність внутрішніх дверей у ліфті лабораторії X-11.

Та ще багато невеликих багів.

Основні та побічні завдання в Сталкер 2

Вирішено багато проблем з блокуванням проходження квестів і помилки, що виникали за певних умов. Основні виправлення включають:

  • Додано відсутні взаємодії зі Сліпими псами в завданні Солов'їне полювання.
  • Виправлення некоректних цілей в завданні Хто шукає, той завжди знайде.
  • Виправлення декількох помилок з квестом Туди й назад, включно із помилкою, коли артефакт не можна знайти
  • Діалог зі Зотовим в завданні Голка в копиці сіна більше не зациклюватиметься.
  • Виправлено блокування проходження в завданні Відповіді коштують дорого, включно з помилковою роботою викиду та відсутністю квестових предметів.
  • Виправлено маркери знаходження NPC в завданні По гарячих слідах.
  • Виправлено проблеми з дверима в завданнях У пошуках провідника та Халтурка.
  • Тепер коректно запускатиметься катсцена в завданні Як у старі добрі.
  • Виправлено помилку за якої Лодочки не було в таборі Тихого в завданні Як у старі добрі.
  • Лодочка тепер не ставатиме ворожим до гравця після того, як йому приносять випромінювач в завданні Як у старі добрі.
  • Під час виконання завдання До останньої краплі крові тепер можна повністю відімкнути напругу в затопленій зоні.
  • Виправлено численні проблеми в завданні На межі, зокрема неактивні NPC, застрягання у дверях та прогресія атаки Моноліту.
  • Виправлено блокування прогресу в завданні Невеликий інцидент, зокрема проблеми з нашийником Баюна та замкненими дверима.
  • Виправлено падіння продуктивності та заплутані цілі в завданні Пошуки колишньої слави.
  • Виправлено проблеми в завданні Образи абсолютної істини, зокрема застрягання NPC та блокування просування після діалогів.
  • Виправлено застрягання і блокування проходження в завданнях Небезпечні гості, Останнє полювання Сивого і Вічне сяйво.
  • Виправлено появу NPC і ворогів у квестах Рубіж та Утеча з клітки.
  • Налаштовано поведінку таких завдань, як Військовий кріт, За компанію! і Жирний навар, щоб усунути застрягання NPC, неправильне розташування маркерів і відсутність опцій діалогів.

І приблизно 120 інших проблем з основними та побічними завданнями.

Відкритий світ в Сталкер 2

  • Виправлено відсутність кінцівок (або розтягнуті кінцівки) на трупах сталкерів.
  • Додано відсутні швидкі маршрути, в тому числі між Цементним заводом та Мухомором.
  • Виправлено проблеми з гучномовцями, швидким переміщенням та взаємодією з NPC у Бункері вчених та Хімічному заводі.
  • Виправлено поведінку ворожих NPC під час місій на Арені, зокрема тактику бандитів та збільшено кількість боєприпасів для бою з Тираном.
  • Виправлення завдань Біла ворона та Ключ до свободи.

Виправлено близько 50 інших помилок.

Посібник гравця, спорядження та зброя в Сталкер 2

  • Виправлено баг, що дозволяв продавати предмети по завищеній ціні.
  • Виправлено проблеми з блокуванням вводу КПК, спорядження та апгрейдів зброї під час взаємодії з артефактами.
  • Тепер збереження запам'ятовують чи був увімкненим ліхтарик.
  • Виправлено проблеми з вибором типу гранати, перекриттям маркерів компаса та відсутністю маркерів місії.
  • Виправлено неузгодженості з ефектами апгрейдів зброї та броні, включно з цінами та скасуванням зроблених апгрейдів.
  • Покращено поведінку HUD і тривалість підказки «Точка неповернення» під час місії Військовий кріт.
  • Виправлено помилку за якої гравець міг продати квестовий предмет з геймпада.

Та приблизно 50 невеликих "аномалій".

Озвучення та лицьові анімації

  • Відновлено відсутні лицьові анімації для Сави в завданні По гарячих слідах та Полину у завданні Вічне сяйво.
  • Виправлено відсутність голосових ліній під час завдання Ніхто не піде обділеним.
  • Виправлено ефекти радіомовлення, тепер голоси NPC правильно відображатимуть відстань.

Та декілька додаткових правок.

Ігровий світ в Сталкер 2

  • Виправлено мерехтіння текстур у різних локаціях, зокрема на Сфері, Військовій базі та Хімічному заводі.
  • Виправлено проблеми з пересуванням та застрявання в певних локаціях під час таких місій, як Останній ривок та Важке пробудження.
  • Виправлено місця спавну артефактів в певних локаціях.
  • Виправлено поведінку NPC під час інтеракцій.
  • Регулювання гучності під час штормової погоди.

Та ще близько 50 помилок.

Також розробники запевнили, що продовжують працювати над випуском майбутніх оновлень. Наразі вони зосереджені на усуненні неполадок у системі A-Life.

Логотип Patreon Сподобався контент? Підтримай нас на Patreon, та отримай унікальні бонуси!
Коментарі
Вибір емоджі
YAN-NN
YAN-NN
01.12.2024, 11:19

Не знаю радіти чи плакати, бо більше не побачу як ШІ балакаючи з кимось буде сцяти опоненту на штані

Reply

Відповісти