Розробники з GSC Game World випустили перший великий патч для S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl, розміром близько 14 ГБ. Оновлення версії 1.0.1 виправляє 650 різних помилок, покращує баланс і оптимізацію гри.
Перший патч зосереджений на усуненні проблем з управлінням пам'яттю, через які відбувалися вильоти з гри. Крім того, розробники приділили увагу виправленню багів, що ускладнюють проходження, а також внесли низку поліпшень, спрямованих на підвищення загальної стабільності та технічного стану гри.
Основні зміни в патчі 1.0.1 для Сталкер 2
Виправлення штучного інтелекту в Сталкер 2
- Виправлення помилок в поведінці NPC які могли застрягати біля укриття під час викиду та помирали.
- Бюрер більше не зможе вибити квестові предмети зі рук гравця.
- Додано звукові ефекти для телекінезу Бюрера.
- Виправлення помилки що могла спричинити застрягання квестових NPC, в результаті чого з ними не можна було взаємодіяти, або зупинялася прогресія квесту.
- Виправлення проблем з оптимізацією та потенційними вильотами в густонаселених локаціях під час тривалих ігрових сесій.
- Виправлення помилок що могли змусити NPC злітати після смерті.
- Виправлення помилки що змушувала NPC некоректно оцінювати позицію гравця і те, наскільки він закритий від обстрілу. В результаті цієї помилки NPC безрезультатно стріляли по укриттю гравця.
А також більше ніж 20 різних помилок з ШІ.
Виправлення оптимізації в Сталкер 2
- Виправлення проблеми з невидимими NPC/мутантами, що з'являлися у полі зору гравця під час прицілювання.
- Виправлення візуальних ефектів вогню що не рендерилися під певними кутами камери.
Також виправили приблизно 100 різних вильотів, включно з потенційними витоками пам'яті та EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION проблемами.
Виправлення аудіо частини
- Виправлення помилки за якої бойова музика не переставала грати навіть після закінчення бою.
А також 7 різних невеличких помилок зі звуковою частиною.
Зміни ігрового балансу в Сталкер 2
- Зменшена ціна ремонту спорядження.
- Підвищена ціна продажу артефактів.
- Грошова винагорода за більшість квестів подвоєна.
- На складності Новачок спорядження гравця буде ефективнішим.
- Уся шкода від мутантів на складності Новачок зменшена на 9%.
- На складності Новачок зброя гравця буде зношуватись на 23% повільніше.
- Стійкість костюмів підвищена на 12.5%.
- Додано кріплення глушника до певних схованок Малої Зони.
- Екзоскелети тепер можна буде продати дорожче.
- Виправлення цін продажу зброї з аттачментами.
- Ребаланс Геркулесу: тепер він не зменшує швидкість гравця, та є ефективнішим.
Різні невеликі виправлення помилок.
Баланс бою
- Зменшено вагу деяких квестових предметів (включно з вагою сканерів).
- Трохи зменшено шкоду від атак Кровососів.
- Знижено рівень захисту Кровососа від пострілів.
- Значно зменшена регенерація ОЗ (одиниці здоров'я) Кровососом поза боєм.
- Зменшено ОЗ Контролера.
- Зменшено ОЗ Бюрера.
- Зменшено ОЗ Плоті.
- Зменшено ОЗ Кабанів.
- Кабани тепер отримуватимуть 100% шкоди від пострілів в голову.
- Шкоду яку Кабани отримуватимуть від влучань по кінцівках збільшено.
- Шкоду яку Плоті отримуватимуть від влучань по кінцівках збільшено.
- Значно збільшено дистанцію для атаки в ближньому бою прикладом.
- Трохи збільшено дистанцію атаки ножем.
Гра з геймпаду
- Збільшення мертвих зон геймпада.
Персонажі
- Виправлення зубів та очей моделей NPC.
- Невеликі виправлення анімацій та моделей NPC.
Катсцени
- Додано відсутні кадри на екрани телевізорів у фінальній сцені.
- Виправлено проблему з анімацією оленя у початковій заставці.
А також 20 інших різних багів в катсценах.
Налаштування та меню
- Виправлено нечитабельний текст у нижній частині екрана компіляції шейдерів.
- Виправлено проблему, коли опція Nvidia Reflex Low Latency не зберігалася під час наступних завантажень гри.
А також 10 інших проблем.
Взаємодія з об'єктами
- Виправлено проблеми фізики рухомих об'єктів, що руйнуються.
- Виправлено підказку взаємодії зі скляними дверима у внутрішньому дворі НДІЧАЗ.
- Виправлено відсутність внутрішніх дверей у ліфті лабораторії X-11.
Та ще багато невеликих багів.
Основні та побічні завдання в Сталкер 2
Вирішено багато проблем з блокуванням проходження квестів і помилки, що виникали за певних умов. Основні виправлення включають:
- Додано відсутні взаємодії зі Сліпими псами в завданні Солов'їне полювання.
- Виправлення некоректних цілей в завданні Хто шукає, той завжди знайде.
- Виправлення декількох помилок з квестом Туди й назад, включно із помилкою, коли артефакт не можна знайти
- Діалог зі Зотовим в завданні Голка в копиці сіна більше не зациклюватиметься.
- Виправлено блокування проходження в завданні Відповіді коштують дорого, включно з помилковою роботою викиду та відсутністю квестових предметів.
- Виправлено маркери знаходження NPC в завданні По гарячих слідах.
- Виправлено проблеми з дверима в завданнях У пошуках провідника та Халтурка.
- Тепер коректно запускатиметься катсцена в завданні Як у старі добрі.
- Виправлено помилку за якої Лодочки не було в таборі Тихого в завданні Як у старі добрі.
- Лодочка тепер не ставатиме ворожим до гравця після того, як йому приносять випромінювач в завданні Як у старі добрі.
- Під час виконання завдання До останньої краплі крові тепер можна повністю відімкнути напругу в затопленій зоні.
- Виправлено численні проблеми в завданні На межі, зокрема неактивні NPC, застрягання у дверях та прогресія атаки Моноліту.
- Виправлено блокування прогресу в завданні Невеликий інцидент, зокрема проблеми з нашийником Баюна та замкненими дверима.
- Виправлено падіння продуктивності та заплутані цілі в завданні Пошуки колишньої слави.
- Виправлено проблеми в завданні Образи абсолютної істини, зокрема застрягання NPC та блокування просування після діалогів.
- Виправлено застрягання і блокування проходження в завданнях Небезпечні гості, Останнє полювання Сивого і Вічне сяйво.
- Виправлено появу NPC і ворогів у квестах Рубіж та Утеча з клітки.
- Налаштовано поведінку таких завдань, як Військовий кріт, За компанію! і Жирний навар, щоб усунути застрягання NPC, неправильне розташування маркерів і відсутність опцій діалогів.
І приблизно 120 інших проблем з основними та побічними завданнями.
Відкритий світ в Сталкер 2
- Виправлено відсутність кінцівок (або розтягнуті кінцівки) на трупах сталкерів.
- Додано відсутні швидкі маршрути, в тому числі між Цементним заводом та Мухомором.
- Виправлено проблеми з гучномовцями, швидким переміщенням та взаємодією з NPC у Бункері вчених та Хімічному заводі.
- Виправлено поведінку ворожих NPC під час місій на Арені, зокрема тактику бандитів та збільшено кількість боєприпасів для бою з Тираном.
- Виправлення завдань Біла ворона та Ключ до свободи.
Виправлено близько 50 інших помилок.
Посібник гравця, спорядження та зброя в Сталкер 2
- Виправлено баг, що дозволяв продавати предмети по завищеній ціні.
- Виправлено проблеми з блокуванням вводу КПК, спорядження та апгрейдів зброї під час взаємодії з артефактами.
- Тепер збереження запам'ятовують чи був увімкненим ліхтарик.
- Виправлено проблеми з вибором типу гранати, перекриттям маркерів компаса та відсутністю маркерів місії.
- Виправлено неузгодженості з ефектами апгрейдів зброї та броні, включно з цінами та скасуванням зроблених апгрейдів.
- Покращено поведінку HUD і тривалість підказки «Точка неповернення» під час місії Військовий кріт.
- Виправлено помилку за якої гравець міг продати квестовий предмет з геймпада.
Та приблизно 50 невеликих "аномалій".
Озвучення та лицьові анімації
- Відновлено відсутні лицьові анімації для Сави в завданні По гарячих слідах та Полину у завданні Вічне сяйво.
- Виправлено відсутність голосових ліній під час завдання Ніхто не піде обділеним.
- Виправлено ефекти радіомовлення, тепер голоси NPC правильно відображатимуть відстань.
Та декілька додаткових правок.
Ігровий світ в Сталкер 2
- Виправлено мерехтіння текстур у різних локаціях, зокрема на Сфері, Військовій базі та Хімічному заводі.
- Виправлено проблеми з пересуванням та застрявання в певних локаціях під час таких місій, як Останній ривок та Важке пробудження.
- Виправлено місця спавну артефактів в певних локаціях.
- Виправлено поведінку NPC під час інтеракцій.
- Регулювання гучності під час штормової погоди.
Та ще близько 50 помилок.
Також розробники запевнили, що продовжують працювати над випуском майбутніх оновлень. Наразі вони зосереджені на усуненні неполадок у системі A-Life.
Не знаю радіти чи плакати, бо більше не побачу як ШІ балакаючи з кимось буде сцяти опоненту на штані
Відповісти