Компанія Turtle Beach поповнила свою лінійку для геймерів новим модульним бездротовим геймпадом Victrix Pro BFG Reloaded, розрахованим на професійне використання і сумісним з PlayStation, Xbox і ПК.

Характеристики Victrix Pro BFG Reloaded
Модель створена на базі попереднього Victrix Pro BFG, але отримала ряд важливих поліпшень. Зокрема, геймпад обладнаний магнітними датчиками Холла на стіках і тригерах, що істотно знижує знос і повністю виключає проблему дрифту, характерну для стандартних контролерів. Крім того, оновили модуль Fightpad, зробивши його зручнішим для шанувальників файтингів - швидкий доступ до основних кнопок тепер реалізований ще точніше і комфортніше.

Головною фішкою Victrix Pro BFG Reloaded є гнучка кастомізація. Гравцям надається можливість змінювати модулі і вибирати з 11 різних елементів: від змінних ковпачків для стіків до хрестовин і гейтів. Для жанру шутерів передбачені фірмові 5-ступінчасті Hall Effect Clutch Triggers з підтримкою режиму "hair trigger", що дозволяє регулювати чутливість і швидкість відгуку. Також доступні чотири програмовані задні кнопки, а в модулі Fightpad використовуються мікроперемикачі Kailh, що забезпечують високу точність виконання команд.
Окрему увагу приділено звуковим можливостям: користувачі Xbox отримують довічну ліцензію Dolby Atmos, а власники PlayStation можуть скористатися 3D-аудіо через будь-який дротовий пристрій, що підключається до 3,5-мм роз'єму. Для стабільного з'єднання в комплекті йде адаптер USB Type-A з дальністю дії до 9 метрів і мінімальною затримкою. Вбудований акумулятор ємністю 2000 мАг забезпечує приблизно 20 годин роботи, а для турнірів передбачений триметровий кабель USB-C.

Сумісність контролера Victrix Pro BFG Reloaded охоплює відразу кілька систем: версія з ліцензією PlayStation підтримує PS5 і PS4, а версія для Xbox працює з Series X/S, Xbox One і Windows. Обидві варіації доступні на ринку США за ціною 209,99 доларів і випускаються в двох кольорах - чорному і білому.

Окремий реліз чекає на користувачів ПК. 26 жовтня 2025 року вийде версія контролера вартістю 189,99 доларів, розрахована виключно на комп'ютери. Вона збереже підтримку змінних деталей і запропонує вбудований трекпад, але не буде включати модуль Fightpad - його доведеться придбати додатково за 24,99 долара.
Звучит дуже круто, але 210$ це прям 😬😬
Відповісти
Для топових геймпадів стандартна ціна.
Відповісти
Значить ціна всіх топових геймпадів 😬😬
Відповісти
І я ще й не думаю, що воно того вартує. Був період, що ми з друзями багато грали The Finals (онлайн шутер), вирішив придбати собі DualSense Edge, в нього ціна приблизно така ж😅 І не скажу, що він нічого не дає, грати в шутери реально стало комфортніше та краще, в основному через задні "пелюстки", але крім цього він мені ні для чого більше і не підійшов. А шутери, та ще й онлайн, я не те щоб часто граю, та ще й The Finals грати перестав, і він просто лежить зараз, чекає свого часу😁 Гадаю з них є сенс лише тим, хто виключно такі "кіберкотлетні" ігри граю цілими днями
Відповісти
Ну такі речі як пелюстки чи додаткові бамперні кнопки, які можна замепити на щось - завжди класно мати Іноді не хватає їх у тому ж самому Elden Ring Тут мабуть ситуація як з всякими "про" варіаціями клавіатур та мишок - потрібні тільки реально профі або якщо по 8 год/день об'юзиш девайс Конкретно цей геймпад, як я розумію, більше полюбляють фанати файтингів та ретро-ігор суто через наявність тієї спеціальної панельки
Відповісти
Якщо говорити про PS5, то з стандартним DualSense біда в тому, шо він починає через +- рік дрифтити, судячи по відгуках, і Соні не вирішує цю проблему. Розбирання і чистка спиртом тимчасово це фіксить, але кардинально вирішує проблему - купівля дорого геймпаду з датчиками Холла. І таке задоволення від усіх виробників, яких я бачив коштує +- 10к грн.
Відповісти
Можливо, сумісні з PS 5 коштують 200$, але для ПК (і може ХВох) є дешевші альтернативи за 30-70$ В мене 8bitDo Ultimate 2C зі стіками з датчиками Холла і обійшовся мені десь 30$ Також десь траплявся тред на реддіті з найкращими геймпадами з датчиками Холла і там десь половина моделей були до 60$
Відповісти
Так, для Іксбокс і ПК такі геймпади більш доступні, та і стандартний боксовий геймпад не так сильно страждає від проблеми дрифту.
Відповісти
В мене з приводу дрифту є якась шизо-теорія що це якийсь заговір, про який мені не розповіли😅 В мене 2 Dualsense, один з моменту покупки консолі (вже більше 4 років) - дрифтом і не пахне. Іншому 3 роки, також навіть натяку на дрифт немає. Грав до цього на Dualshock на PS4 біля 4 років - ні один не задріфив (і купував консоль БУ). Та блін, навіть джойкони до свіча, про дрифт яких кричать на весь інтернет в мене не задріфтив ні один. Не знаю, що я роблю не так, точніше так😁 Але я дуже обережний з речами. Лізти до геймпаду навіть з трохи грязними руками для мене це щось не реальне. Я як колись побачив як знайомий їв чіпси і грав одночасно, при цьому рука після пачки чіпсів одразу бере геймпад - в мене ледь серце не стало🤣🤣🤣 Але щодо Dualsense Edge - то так, якщо для когось дрифт це проблема - то змінні стіки це кілер фіча. Хоча за такі гроші могли і датчики Хола додати, але як же тоді заробляти на дрифті стіків) До речі, ще з реально крутих фіч - це змінні "шапочки" стіків. Зробив собі правий стік вищим і можна сильно сенсу підіймати і при цьому не втрачати в контролі. Але знову ж таке, це лише для шутерів, та й це можна вирішити на дефолтному Dualsense накладками за 2$
Відповісти
Мабуть вам дуууууууже пощастило :D В мене Dual Shock після 3-х років був на грані дріфту тіки мертві зони у налаштуваннях Стіму рятували А XBox One геймпад навіть після заміни стіків тіки пів року протримався ( При чому коли тіки почав активно грати з геймпадами прикупив собі в Ашані 2 штуки за типу 10-15$ і в них дріфту не було :D
Відповісти