GSC Game World випустила велике оновлення 1.6 для S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl під назвою "Ніч мисливця". Розробники називають його одним з найважливіших для гри: оновлення змінює баланс, покращує бойову систему, додає нові функції та усуває критичні помилки.
Подробиці про патч 1.6 для Сталкер 2
З перших хвилин оновлення демонструє пристрій нічного бачення, на який так довго чекали гравці. У перестрілках з'явилися додаткові елементи управління, включаючи лазерний приціл і зміщення точки прицілювання. Також NPC навчилися лутати мутантів. У Зоні з'явилася нова аномалія "Вогняна куля", а також нова зброя - "Драгунка" Гонти. Крім того, були додані нові варіанти зовнішності для жіночих персонажів. NPC тепер можуть обшукувати тіла мутантів. Оновили баланс предметів у схованках по всій Зоні. Також зміни торкнулися мутантів: псевдогіганти стали менш живучими, а кабани - більш стійкими.
Розробники внесли ряд поліпшень в інтерфейс. Наприклад, віджет панелі статистики гравця був перероблений, меню покупки апгрейдів стало зручнішим. Покращили рухи головного героя при стрибках і лазінні по об'єктах. Ще оновлення виправило безліч багів, пов'язаних з поведінкою NPC в бою, проблемами в квестах і взаємодією зі світом. Також покращили продуктивність гри.
Знаєте, я погнався за хайпом щоб спробувати зробити контент по цій грі якнайшвидше після виходу Але на скількі ж класно було пограти у неї зараз - краща продуктивність - менше багів - набагато кращий геймплей - лут з мобів І багато багато чого Впевнений, якби я купив гру зараз і пограв зараз, то мав би набагато кращі враження 😖
Відповісти
Це проблема багатьох сирих ігор. Свого часу я пропустив Cyberpunk 2077 на релізі, пройшов на PS5 вже коли вийшов Phantom Liberty і був в абсолютному захваті від гри. А часто людям які грали на початку вже важко було сприймати гру нормально після того, як вона жахливо працювала, була поламана та сира на релізі
Відповісти
Я б сказав це прям проблема індустрії зараз Як з Dying Light де патч "не буде дощу у приміщеннях" Типу... Чо?! Як це?! Це в релізі? Це не бетка? Ви з людей взяли гроші за ЦЕ?
Відповісти
"Я б сказав це прям проблема індустрії зараз" +++ Яка тягнеться вже більше 10 років) Якщо зазирнути в минуле то така фігня почалася десь після 2012. Наприклад згадати Battlefield 4 (2013) на старті або Assassin's Creed Unity (2014) ну і звісно Batman: Arkham Knight (2015). Студії масово почали лажати і таке відчуття, шо почали відмовлятися від роботи над оптимізацією і тестуванням.
Відповісти