31 травня вийшло перше офіційне оновлення для Manor Lords - патч 0.7.972. Розробник рекомендує перед початком гри в оновлену версію почати нову гру, та видалити усі модифікації якщо вони у вас були, щоб насолодитися всіма виправленнями та змінами без внутрішніх конфліктів у грі.

Огляд патчу 0.7.972

Ось огляд деяких виправлень і доповнень, над якими працювали під час бета-тестування:

  • Дуже слабка шкода лучників.
  • Неефективні лісопилки, які також спричиняли появу проблемних банерів «загальне сховище переповнене».
  • Бартер і торгівля отримали багато виправлень: піші торговці тепер можуть перевозити 5 товарів за одну поїздку, а нові торгові пости дозволяють торгівлю лише між регіонами, контрольованими гравцем.
  • Надмірне споживання елю.
  • Проблеми з оптимізацією у великих містах.
  • Ефективність ринку.
  • Люди та/або худоба залишаються без даху над головою, незважаючи на те, що в населеному пункті є житло.
  • Додано королівський податок.
  • Перемикач, що дозволяє встановлювати ринкові ятки для певних родин.
  • Додатковий будівельний резерв, наприклад, резервування дощок у столярній майстерні.
  • Урізноманітнено анімацію бою.

Спрощення міжрегіональної торгівлі

Полегшена торгівля між регіонами, гравці можуть використовувати торгові пости для торгівлі між своїми регіонами без використання бартерних/пакувальних станцій.

Спрощення міжрегіональної торгівлі

Система жалоби

Щоразу, коли хтось помирає, настає 30-денний період жалоби, який блокує зростання. Тепер ви можете переглянути його на панелі будівель або натиснувши клавішу TAB.

Система жалоби

Перенесення трупів

У трупів, що переносяться, тепер є візуальне представлення.

Перенесення трупів

Варіації броні

Додано нові модернізовані варіанти обладунків дружини та новий шолом ополченця.

Нові модернізовані варіанти обладунків дружини Новий шолом ополченця

Королівський податок (щорічний королівський податок)

Повторно реалізована механіка під назвою «Щорічний королівський податок» або «Королівський податок» (варіант назви ще вирішується). Перші 5 років податок не стягується, після 5 років - 1 "карбованець" на громадянина, після 10 років - 2 "карбованці" на громадянина, після 15 років - 3 "карбованці" на громадянина. Теоретично, це має трохи покарати погану оптимізацію робочих місць і ускладнити накопичення величезних сум грошей.

Королівський податок (щорічний королівський податок)

Зерносховище

Будівлю Великого зерносховища переробили. Двері тепер належним чином анімовані.

Зерносховище

Новий святий покровитель

Додано нового покровителя підрозділу - Святого Моріса.

Новий святий покровитель

Перемикач крамниць на ринку

Додано перемикач «Дозволити встановлення крамниць на ринку», щоб заборонити працівникам/мешканцям певних будинків встановлювати ятки на ринку.

Перемикач крамниць на ринку

Будівельний резерв

Тепер ви також можете встановити резерв будівництва для будівель, що використовують дошки для ремесла, наприклад для столярної майстерні.

Будівельний резерв

Модель леді з маєтку

Тепер якщо обираєте жіночого персонажа, буде відповідна модель від третьої особи.

Модель леді з маєтку

Деякі інші зміни патчу

  • Споживання їжі: люди тепер вибирають випадковий харчовий ресурс замість того, щоб їсти їжу в певному порядку.
  • Родючість культур: родючість більше не виснажується після того, як врожайність досягає 100%, що робить мікроменеджмент раннього врожаю менш необхідним. Врожайність все ще може зростати понад 100%, якщо не досягнуто максимальної врожайності.
  • Сховище колод: збільшено місце для зберігання колод до 5.
  • Претензії барона на регіони: зменшено швидкість, з якою барон претендує на регіони, і скориговано її для кращого відображення ігрових налаштувань.
  • Вівчарство: обмеження на розведення овець до 1 нового ягняти кожні 10 днів.
  • Користування водою: селянам тепер дозволено набирати воду лише з найближчого до будинку колодязя, за винятком випадків пожежі.
  • Швидкість росту дерев: уповільнили швидкість росту дерев приблизно на 30%, щоб посилити ефект від управління лісами.