"Meet Your Maker" Огляд
Здоровенькі були! Ну що нумо увімкнімо синдром напружених брів та зануримося в постапокаліптичний світ Meet Your Maker!
Де давним-давно вимерли всі люди й лишилися тільки мутанти кіборги та всяка прикольна кібернечисть, ми самі граємо за Хранителя або Custodian, це генетично створений рейдер який з наказу не менш химерної Химери в банці буде бігти в інші могильники та шукатиме там генетичний матеріал людей, для того що б їх урятувати, хоча як можна врятувати людство скормлюючи його якійсь потворі в банці з компотом, я хз) але ми тут не за цим зібралися.
Тож гра має у своїй основі доволі знайомі вже нам механіки, найближче це наш сусід з мобілок в грі King of Thieves.
Де ви будуєте свій сховок награбованого, а інші гравці ладні залетіти та спробувати оминути охоронців, та хитромудро встановлені пастки, ще й забрати ваше чесно вкраде в інших таких же гравців, одним словом тихо взяв і пішов називається знайшов. Але це огляд не на мобілку дро@лку)
Meet Your Maker пропонує нам зануритися в апокаліптичний світ з роботами, мутантами та небезпечними пастками в купі з цим ми навіть на одну таку химеру працюємо, бо як вказує сама "Химера" це врятує людство.
Окрім банки з маринадом, в нашому "Штабі" можна знайти п'ять так званих "Радників", не поспішайте бити мене палкою, це не люди, не справжні люди, а покращені клоновані версії оригіналів, у кожного з таких "Радників" можна покращити зброю чи придбати нову.
Так і скрафтити допоміжні інструменти по типу гранат чи поглинальних щитів та установки "Фенікс" Так само обрати костюм для вашого "Кустодія" та обрати
покращення для нього, костюми або тіла відрізняються тим що мають свою конкретну спеціалізацію, один гарний в ближньому бою, один в дальньому, а інший крутий в дефі, та в розвідці.
Окрім цього самих радників можна заживити або підсилити мутагеном і вони будуть давати вам різні додаткові бонуси по типу більше винесених ресурсів з баз гравців на які ви будете влаштовувати нальоти до детальної розвідки та покращення будівництва своєї бази.
Тут же ви й купуєте нові пастки та створюєте гвардів для вашої фортеці мрії яку ладні нашпигувати всіма пастками що можна і не можна) створюючи унікальні локації цікаві підземелля або довбані лабіринти чи кончені кіл-бокси про це ми ще поговоримо пізніше.
Окрім цих активностей ви можете помітити такого дивного як його тут називають "Комбайн", так от цей комбайн наший вірний провідник в кожній вилазці за ресурсами бази іншого гравця, тому як він завжди прямує до, так бажаного нами мутагену чи ген-мату заволодіти яким і є основна ціль вилазки на форпост іншого гамера, тому повсюдна лихоманка на генний матеріал тут є звичайними буденностями)
Ну давайте по черзі тут є гак/крюк-кішка шо як завідувала свята Мейбл дає +10 балів грі)
Грається ураганово, залітаєте на адреналіні, ухиляєтеся від пострілів охоронців, оминаєте робочі зони пасток та залітаєте до кімнати з ген-матом, спроби так з десятої) хапаєте його та активуєте приховані пастки та пробуджуєте
ще охоронців які з радістю та без критичних багів прострелять вашу рейдерську дупцю і ви з превеликим задоволенням відправляєтесь на рестарт всього цього атракціону фістингу та безмежного задоволення))
Як що без жартів, та провисань завантажувальних екранів, як мінімум за свої п'ять годин гри я отримав гігантську кількість вражень! Ви скажете, шо? П'ять годин награно і ти вже пишеш контент по грі!?
А я скажу, так це експромт, чому б ні)
Так от через те, що локації всі рукотворні то тут я не можу критикувати повною мірою фантазію людей, але скажу що в основному це кишкоподібні локації нашпиговані з усіх сторін пастками, але зустрічаються і прикольні арени та доволі гарні творчі роботи які надихають на створення чогось цікавого і вас, але зустрічаються і такі місця де царює смерть та безумство, так ми дібралися до таких явищ як лабіринти та кіл-бокси
В лабіринтах вашого комбайна слеш провідника кіляють ще на старті хитро виставленими пастками, і ви вже без навігації блукаєте в безмежних лабіринтах напханих пасток та охоронців які покликані вас саме заплутати, а не вказати шлях до так бажаного генного матеріалу. І я навіть не знаю що страшніше, чи блукати до божевілля в підземних проходах напханих циркулярками з божевільними кіборгами чи залітати в базу де ви через десять кроків бачите бажаний ген-мат
Але взявши його ви активуєте просто куб з "Повсталих із Пекла" і самі сіно біти приходять провести вам якісний фістинг та глибоке проникнення))
Я повністю розумію нащо таке роблять інші гравці, бо так вони збирають ресурси, але я не розумію розробників в цьому плані. Що я маю на увазі? Ну, наприклад немає адекватної статистики по форпостах і їх складність скалюється тільки від кількості матер'ялів та пасток на пару з охоронцями, а інфи про те скільки вдалих рейдів чи невдалих, чи скільки гравців здалося беручи цей форпост ніц німа і це може демотивувати як мінімум, "мєрзость" як казав класик.
Давайте дійсно підведемо червону лінію під вище сказаним.
Гра пропрацьована на гарному рівні, гарно пропрацьований звук, дійсно цікава концепція стилістики жаху, трошки підгорілі сраки болотяників, тому що на релізі не було московської, а Українська була, що мотивувало мене придбати гру одразу по фул прайсу і з DLC, так я на всю голову вдарений націоналіст і отримую від цього задоволення ммммм)
В грі поки один режим рейдів, але наче як цього місяця тридцять першого дня буде нова обнова з додаванням інакшого режиму нальотів на форпости, асасину та фар край привітики)
Гра від розробників Dead by Daylight, а як мінімум сім рочків розраби не закидали проєкт і нашпиговували оновленнями, тому про підтримку Meet Your Maker в мене питань не виникає (майже).
Підсумовуючи, це унікальний прецедент з Українською локалізацією на релізі який пропонує перевірити свою уважність реакцію і вогнестійкість, з можливостями будувати форпости нашпиговувати їх пастками й різноманітними дійсно кріповими й по хорошому задизайниними охоронцями, але дійсно мало мотивації страждати, ту нема ні таблиці лідерів рейдерів, ні форпостів. Та і було б круто як би додали можливість гравцям які здалися і вже покинули надію взяти штурмом форпост без можливості знову почати штурм глянути останній найкращий реп-лей проходження, що б не просто показати що це можливо, а і чомусь навчити.
Якось так я бачу цю всю кашку з оцими вашими апокаліпсисами, дякую за увагу, цей пост дійсно вийшов доволі великим, тому буду радий знати чи варто таке повторювати)
Не забувайте підтримувати ЗСУ, бо тільки завдяки їм я можу поставляти вам відбірний контент від ураженого варпом сервітора)
Скоро побачимось маленькі мої😙
Класний огляд👍 Хоч гра і не зовсім для мене, було цікаво читати😁
Відповісти
Дякую дякую) радий що було цікаво)
Відповісти
Не можу дочекатися "атракціону фістингу" на новому пк коли зможу долучитися до цієї цікавої гри, файний огляд :D 😍😍😍
Відповісти
Дякую за добрі слова, та мені вже скоро і самому оновлювати ПК доведеться, нині ігри пішли балувані😅
Відповісти
Та треба вже бунт підіймати - скіки можна то? Навіть топове залізо попереднього покоління не тягне ці тайтли 😥
Відповісти
Ну, так це неприємно, але з іншого боку я складав собі залізяку ше 4 роки тому, то воно якраз) Хоча дійсно, не приємно.
Відповісти