Здоровенькі були! Ви справедливо запитаєте мене, ну нашо? Для чого нам цей шмат коду 2001 року? Ти гониш чи шо?
Ну я вам можу сказати тільки одне, беріть мазь від 16-піксельних комарів, заправляйте свої фляги здорових очей, та взувайте свої боти анти-поганих шейдерів, бо ми вже спускаємось до глибин темного фентезі.
Здоровенькі були! То ж в доповнення до попереднього матеріалу по Dauntless Я хотів би вкинути цікавинку, вже наприкінці літа 2024 повинно бути гігантське оновлення, яке змінить повністю геймплей, такий умовний редкон вже один раз був, і це було прекрасно, що я і описав в попередньому пості, і я максимально детально та прискіпливо це описав, тільки задля себе.
Ви скажете ти ОХ”№;В!? І я скажу, що я дуже сильно полюбив цю сесіонку, не знаю, мабуть за швидкі сесії, де я за 20 хвилин гри можу виконати доволі багато корисних дій для розвитку свого мисливця, чи за візуальну стилістику, але мені об’єктивно важко її лаяти за ті мінуси які теж там присутні, я в якомусь сенсі архівував свої спогади та основи механік гри перед її переродженням) знову ж, для себе)
Здоровенькі були! Сьогодні в нас Dauntless, або безстрашний гача клуб мисливців за монстрами та їх частинами тіл без реєстрації та сМс!
Тож одягайте свої модні стильні костюми для занурення, ми спускаємось!
Цей во той самий, здоровенькі були! Довгенько я не публікувався панове та пані.
Скажу чесно справ багато, і туди і сюди, ото там і трохи тут, але насправді не про це я хотів кнопки понатискати.
Якось навіть для самого себе неочікувано я відкрив сервер в Valheim, Під назвою "Норвежська нора" і одноіменний канал в ТГ теж з'явився, тож кому цікаво то залишу посилання ось тутечки (https://t.me/NorvenNora) ясне діло що там всього 10 людей одночасно грати може, і це вам не майнкрафт, але під це діло було організовано кнал в телеграмі, де я час від часу публікую цікавиночки по цій грі. Тоб то умовно клуб по вузьким інтересам.
Здоровенькі були! Ну що нумо увімкнімо синдром напружених брів та зануримося в постапокаліптичний світ Meet Your Maker!
Де давним-давно вимерли всі люди й лишилися тільки мутанти кіборги та всяка прикольна кібернечисть, ми самі граємо за Хранителя або Custodian, це генетично створений рейдер який з наказу не менш химерної Химери в банці буде бігти в інші могильники та шукатиме там генетичний матеріал людей, для того що б їх урятувати, хоча як можна врятувати людство скормлюючи його якійсь потворі в банці з компотом, я хз) але ми тут не за цим зібралися.
Здоровенькі були! Пані та панове, я мав попередити, але тоді було б втрачено інтригу))
Я довгий час не публікувався, бо приймав участь у створенні гри Shield Guards для Андроідів, наша маленька команда є поціновувачами соулс-борнів та хардкору, тому ця гра теж буде наслідувати жанр)
Stray - це дійсно гра яка спробувала об'єднати в собі постапокаліптик, головоломки, екшонові погоні в обгортці адвенчури, так, так саме адвенчури, а не симулятора котика, це важливо!)
То ж спробуймо зрозуміти, на стільки вдалим є занурення в підземний комплекс зі своїми таємницями та загадками з купою викликів, які криються в цьому дивному світі.