Огляд - Severance: Blade of Darkness
Здоровенькі були! Ви справедливо запитаєте мене, ну нашо? Для чого нам цей шмат коду 2001 року? Ти гониш чи шо?
Ну я вам можу сказати тільки одне, беріть мазь від 16-піксельних комарів, заправляйте свої фляги здорових очей, та взувайте свої боти анти-поганих шейдерів, бо ми вже спускаємось до глибин темного фентезі.
Чи чули ви хоч раз свого внутрішнього демона? Чи не шепотів він/вона вам на вушко, слова.. РІЗАНИНА!? ШМАТКИ ТІЛ!? КРОВ!?16 ПІКСЕЛІВ!? Ні? Ну що ж, мабуть ви більш стабільні ані ж я сам) але я пропоную вам разом зі мною пройтися по всесвіту цієї гри, обіцяю, будете здивовані)
Глибокі темні простори гри 2001р релізу, має свої секретики, такі як, божевільна різанина та розчленування орків МММММ..
Як же я це ОБОЖНЮЮ! Динаміка боїв не гірше ваших Dark Souls, густа атмосфера та загадковий сюжет, але давайте бути послідовними.
По перше як що глянути хто кліпав це, тоо.. Rebel Act Studios, Fire Falcom, General Arcade, Mercury Steam, General. Ви запитаєте, шо за діч?
А я вам скажу що в основному прийнято рахувати, це як дебютну роботу саме студії Rebel Act, а всі інші допомагали з цим процессом, ви тоді логічно підмітете, а чому Blade of Darkness це все шо в їх списку релізів? Бо на жаль він став її останнім проєктом, чому так?
Бо в час кінця 90-х і початку нульових багато ігор страждали від поганого маркетингу або його повної відсутності, таким чином мало граців могли взагалі дізнатися про існування даного продукту.
Ну і ходять слухи, що в той час гравці і так були виховані хадкорними і нечесними іграми, які створювалися скоріше з розрахунком що їх не пройдуть а ні ж навпаки, такі були суворі 90-ті початок нульових ігрового світу.
Люди можна сказати вважали що робити завідома дуже складну та неприязну гру до гравця, це як ми зараз з піною у рота кричимо шо ігри водять нас за ручку і треба зачищати блокпости щоб просуватися по сюжету.
Це зараз ми кажемо о великий Dark Souls шоб ми без тебе робили? А тоді люди були трохи втомленими від цього, та і сам культ хардкору ще не набув такої масовості і токсичності як зараз, що до речі вже теж почало втомлювати людей.
Але прямо казати, що ми торкаємося дійсно до якогось аж настільки археологічного елементу я теж не хочу, бо все таки як би там не було зі студією розробником а фан база своя в неї досі є.
І навіть ремастер виходив, він нічого не міняє просто трошечки підтягують графу і роблять гру більш стабільною при запуску на сучасних системах. Тому гра хоч і древня, але не забута.
Так як це представник старої классики, то раніше ухил був в геймплей а не в сюжетні багаторівневі варіації подій та перепетій сценарних ліній персонажів, тож по геймплею це слешер з елементами розвитку персонажа, нічого не нагадує?
Тут в нас на вибір є чотирі новобранця в гача-качалку, Лицар, Гном, Тукарам, та Розкрадачка гробниць, хто такий Тукарам? Терпіння маленькі мої)
Всі герої мають різні стати та опис передісторії, але дійсно корисною інфою буде початковийзапас хп та захисту.
Взагалі перед тим як зануритися в насолоду проливання крові орків. В гри на той час була проривна, ще одна ідея, це жінка головний герой, не те що б зараз ми стали краще до жінок відноситися, але ну що б прям головний герой? Та шей в 2001-шому!? Повірте тоді були ще більш буремні часи ніж зараз. Хоча..
То ж нарешті ми прийнялися за рубанину, і я вам скажу що це буквально 70% задоволення від гри (бо окрім цього нічого нема) так як тут за основу взятий слешер, то і комбухи крутити потрібно.
Всі їх можна глянути в меню зброї, і головне звертати увагу на рівень персонажа, бо ті чи інші комбо мають прив’язку до рівня персонажа що б їх юзати, бо будете крутити, а воно шось не то і за мить орки поласують вашими кінцівками, бо це не якісь дерев’яні нпс, вони теж намагаються вас розвести на помилкове комбо, та ухилившись дати перо під бік.
Взагалі бої тут максимально напружені та вибагливі до гравця, але найбільше радує очі розчленування в усіх брутальних проявах, наскільки це соковито та яскраво подано, що я готовий забити на сюжет і тільки про це і говорити.
Відрізати якомусь гобліну ногу, після чого підібравши її і кинувши в орка який з неочікування буде ошарашено дивитися на вас, поки ви вже несетеся в атакуючому пориві зносячи чортяці голову, це криваво, видовищно і соковито, особливо враховуючи що це орки ммммм!!!
Ви запитаєте, а шо гра тільки про бої з орками? Та ні, є і скелети і павуки і огри і тролі, і всяка нечисть, але шматувати орків ммммммм..
Самі ж бої дають право на мінімальну кількість помилок, а з просуванням по грі стане тільки жорсткіше та напруженіше, босси будуть просто відривати вашому персу ноги і зїдати їх наче то просто креветка в клярі, хмм.. Щось нагадує чи не так?
Справедливо підмітите що грати в гру заради гарної пропрацьованої рубанини та видовищного розчленування, така собі затія, чи може ні? Але об’єктивно грі мало що є запропонувати іншого, чому?
Ну дивіться, сюжет тут будується на тому що була якась божественна істота яка створила спочатку світло і пітьму, найцікавіше що пітьму створюють і такі ну нічого ж трапитись не може.. Але тут теж ці два антипода хоча типу які є частинами одного цілого.
І наче як жили поживали, нічого не гарантувало біди, і тут виявилося що темна сутність якось змогла вивчити мову створення, походу це був кривий С++ бо виходили з під його руки тільки всякі збочинці та мутанти, гамнокодер одним словом, ну і він вирішив, як що ні собі то і нікому, і почав війну зі своїм творцем наславши всіляких упирів, орків, та вампурів, аби вони знищили світло і панувала б його гамнокодерська версія світу.
Ясне діло що таке неподобство ніхто терпіти не стане, і надбожественна сутність прописала офігенний меч який може нагребти по горбу навіть самому гамнокодеру, таким чином закінчити війну, і закинув його в світ гри, там якийсь хлопчина підібрав його, розібрався з C# і дав копоті і кодеру і його почварам шо він настворював, тай казочці кінець.
Але не тут то було, і наш темний кодер взяв курс за 40к баксів, по С++ і готувався довго, двого, та й знову прийшов війною зі своїми збочинцями, мародерами, та притрушеними мутантами.
Я думаю далі продовжувати нема ніякого сенсу, таким вже не здивуєш, але от подача сюжету прикольна, це не якісь квести від нпс принеси подай вали не заважай, це подається як оповідь легенди, де оповідач на початку кожного рівня своїм прекрасним голосом описує події.
І повірте це чіпляє, бо якби цей оповідач читав рецепт вареничків з картоплею, це звучало б не менш епічно.
Двайте з’єднаємо воєдино все те що ми тут дізналися, це те що гра є классичним представником слешерів з елементами розвитку персонажа, з посереднім сюжетом та древньою графою, що вже звучить як старенький запліснявілий хліб зі шматком сиру зверху, але що як що я скажу що це шматок грюєра на темному хлібі?
Розумно підмітили шо мене можливо поплавило, але давайте спробуємо.
Так графа кусається за очі, але це справа звички, комбухи та видовищне розчленування та дивуючий інтелект ворогів, в купі з безкінечними викриками вашого головного героя при кожному замаху, і на жаль це неможливо ніяк відключити в налаштуваннях)
З доволі непоганою атмосферою, бо як би це не було дивно але віриш локаціям їх саунду, та елементам геймплею на пару з головоломками, які тут скоріше для того щоб перевірити чи взяли ви тоді той довбаний лук зі стрілами, але віриш.
Це приносить кайфи, а чи це не є головним критерієм для ігор? Та і нагадує якось щось дуже сильно чи не так? А що робить голос оповідача? Ооох тільки нарізати орків може з цим зрівнятися, видно що старалися, але є багато але.
Для мене особисто тут є головний сексік цієї гри і це Тукарам, один з четвірки стартових героїв і цей 130-ти кілограмовий двохметровий сексік з товстим двуручним мечем просто уособлення самого Біллі, який спустився на землю що б знову вершити справедливість, і влаштувати таке дике гачі, що навіть через 1000років будуть згадувати ті події.
Як ви зрозуміли це мій краш, хоча тут кожен герой має доволі унікальні ігроладні умовності, наприклад сам Саргон має найбільшу кількість комбо та вибору зброї, гном хоч і більш обмежений але це буквально довбаний танк на ніжках, Зої це буквально фантка Dark Souls і його перекатів, чи можуть вони порадувати? Так!
Однозначно можуть, але моє серце належить тільки йому, брутальному мускулистому хлопаку, який після зустрічи з духами своїх предків прийняв присягу в трейтій окремій штурмовій і погнався захищати свої землі нарізаючи ту орочу нечисть з усіма іншими покидьками в високоякісний фарш мммм
Але хіба я це хотів сказати?
На диво до такої старенької іграшки є Українізатор і це ж прекрасно, бо в купі з тим приємним епічним голосом оповідача читати саби максимально приємно! Посилання ось, якщо кому цікаво. Ще можуть виникнути деякі технічні незручності, старі ігри знаєте) тому ось ще посилання, може знадобитися.
То ж дивіться маленькі мої, є значить така іграшка як Severance: Blade of Darkness отута можна гарно та весело навчитися оркослайсити та насолоджуватися хоч і не до кінця але все ж присутньою атмосферою гри.
Естетика та стилістика Ретро ігор в чомусь має унікальну вайбовість, яку доволі важко охопити словами, є дійсно питання чи норм що тільки в одного персонажа найбільший доступ до зброї та комбо і обладунків, напрошується підозра у незавершеності, можливо поспішали і явно це зіграло не на користь продукту.
Але це не так критично як звучить на перший погляд, є сюжет, але він скоріше як опис мотиву тої різанини та паркуру з головоломками який буде проходити ваш підопічний, на шляху до фінішу, але і там вас чекає умовний хард-мод, якщо не були уважними на попередніх рівнях, бо не зібравши усі руни, ви будете вимушені повернутися в старі рівні і шукати їх, і як ви думаєте що вас там буде чекати?
Я не можу рекомендувати цю гру, але тим хто зацікавився і вже погнався її шукати, то я дам тільки одну пораду, грайте нічого неочікуючи, бо гра вміє приємно здивувати, бо все починається як підпивасний одновечірній геймплей, а закінчується двома різними кінцівками)
Якось так пані та панове, можливо доволі сумбурно і незв’язно то так і задумано) дякую за вашу увагу, бережіть себе донатьте на ЗСУ, та обняв припідняв.
P.S.
Є в мене невеличка ініціатива, друкую для військових потрібні речі, то ж при бажанні можете підтримати, буду вельми вдячний. Звітність тут же і в спільноті ютуб.
НУ і куди ж без небесного русоріза від Стерненко
За меми - вподобайка👍 Текст читається важко( Банально не вистачає пунктуації🙃
Відповісти
Дяка дяка, так пунктуація кульгає, зараз сиджу редагую, я поспішав, дуже мало часу маю просто, от коли є хвилинка то докладаю руку)
Відповісти