Aliens: Fireteam Elite - гра з нерозкритим потенціалом

Гра безперечно може сподобатися фанатам «ALIENS», проте, якщо дивитися на неї окремо від назви, ми отримаємо типовий кооператив із концепцією Left 4 Dead.
Гра складається з декількох кампаній, а кампанії поділені на кілька глав.
Суть геймплею зводиться до того, що вам потрібно бігти від точки «А» до точки «Б» і по дорозі відбиватися від орд чужопланетних істот.
Є невеликі арени, де потрібно певний час стояти в обороні, а по закінчені глави ви отримаєте досвід та кредити, завдяки яким можна прокачувати свого героя та його зброю, але все це ми вже бачили, наприклад, у World War Z чи Zombie Army 4.

Проте, на відміну від інших ігор, тут є велике «АЛЕ», і я вважаю, що саме воно є головною проблемою гри.
В іграх, які я назвав вище, та в багатьох інших, що працюють за тою самою логікою, завжди були особливі вороги — зомбі/інфіковані/прибульці, до яких треба було шукати особливий підхід. Якщо згадати той же Left 4 Dead: мисливця потрібно було вбити здалеку, блювотника — так, щоб його гидота не потрапила на товаришів, відьму можна було обминати, танка — спочатку підпалити чи залити блювотинням а вже потім добивати кулями...
У цій грі також є особливі алієни, але вони відрізняються лише візуально. Єдина відмінність від рядового ксеноморфа — більша стійкість до ваших пострілів. Кожен більший алієн потребує більше куль. На цьому вся унікальність і завершується.
На вищих налаштуваннях складності все те саме — ксеноморфи банально «товстішають», що вимагає витрачати лише більше боєприпасів.
Яка тактика? «Біжи і стріляй, морпіх!»

Все, що вам доведеться продумувати на високій складності — це як «пограти в тетріс» у тій таблиці з перками та модифікаторами.
Якщо на нормальній складності достатньо заповнити поле стандартними перками свого класу, то на високій доводиться думати, які стандартні перки можна викинути, а яку здатність потрібно прокачати модифікаторами. Наприклад, ви можете підвищити ефективність гранати, збільшити її радіус ураження та зменшити час відновлення цієї здатності.
Отже, вам не треба ніяк креативити чи робити щось особливе. Як кажуть — «натискай і дуй». Бігаємо та стріляємо, зупиняємося й трохи обороняємось, а потім знов бігаємо та стріляємо.
Саме з цим моментом треба було щось робити, бо в іншому, на мою думку, усе непогано. Гра добре виглядає, добре звучить, з оптимізацією все гаразд. Якби додали різноманіття ситуацій — загалом було б значно краще.
Далі про історію.
Ви не побачите ані кат-сцен, ані роликів на рушії гри, які могли б ввести в курс подій. Більшість інформації звучить під час перестрілок, і у вас просто не буде часу ні слухати, ні читати.

Ще цікавіше: багато інформації вам повідомлятимуть у хабі — на вашому зоряному кораблі. Робитимуть це, увага, як у типовій RPG — окреме вікно з неігровим персонажем, який щось розповідає. Ось тільки ніякої міміки ви не побачите — її тут немає. Постає логічне питання: навіщо робити окреме вікно, якщо не зробити адекватні діалоги з добрими анімаціями?
Маємо те, що маємо. Це просто рядова гра за ліцензією (хоча непогана, якщо порівнювати з іншими іграми по ліцензіях), яка копіює інші подібні проєкти. Але у тих інших є хоча б якісь «козирі» в рукаві, а тут — ні.
Гра непогана, але її могли і повинні були зробити значно кращою.
Опа, якраз думали з другом якось взяти її для коопа.
Відповісти
Якщо проходити не самому, а саме у коопі, то нормально. Але там прикол зі складністю - вище другої складності двом пройти майже нереально і тому треба третій перевірений друг.
Відповісти
Якось неочікувано було ваш пост відкрити і побачити скріни сучасної гри😅😅😅
Відповісти
Я дуже скоро виправлюсь😁
Відповісти
😁
Відповісти