4

Gears 5 [Огляд гри]

Добре знову бачити колишні консольні ексклюзиви на рідній ПК-платформі!
Добре, що зробили роботу над помилками, і гра вийшла кращою за Gears of War 4! Добре, що Microsoft нарешті зрозуміли, що не варто нехтувати ПК-ринком!
Погано, що Gears of War 4 і ремастер першої частини досі залишаються в Microsoft Store і так і не дісталися Steam (хоча ремастер ось-ось з'явиться). 

Гра виглядає просто бездоганно і при цьому зовсім не вибаглива до «заліза» — піде навіть на бюджетному ноуті з інтегрованою графікою. Я грав на середніх налаштуваннях на Intel UHD 64eu (1366×768), а для високих вистачить і GTX 1050TI (1920×1080).

Ігрова механіка в цілому залишилася вірною оригінальній формулі — але не можу сказати, що це мінус. Сарану й роботів усе ще весело розшматовувати, а розрізати великого локаста навпіл пилою на автоматі — й досі крута розвага!

А от відсутність фоторежиму — це вже дійсно сумно. Гра виглядає шикарно, вороги помирають видовищно, а зробити кілька нормальних знімків — ну от просто не виходить!

Що нового?

З нововведень, порівняно з попередньою частиною, — дрон. Він був і в Gears 4, але зараз його вміннями можна керувати напряму. А ще можна навіть грати за нього в кооперативі — друг сказав, що досвід гри за Джека (так звуть дрона) дуже крутий.

Також з’явилися напіввідкриті локації, засіб пересування, необов’язкові завдання. Ці завдання відкривають покращення для дрона, які дійсно знадобляться, особливо якщо граєте на високих рівнях складності.

Про сюжет багато казати не буду — краще побачити й почути все самому. Скажу лише, що історія безпосередньо продовжує події Gears of War 4. Ті, хто не грав у попередню частину, можуть переглянути коротке відео з основними подіями в меню чи на старті гри.

Тепер другорядну роль виконує не лише Маркус, а й його син (головний герой попередньої частини). А головною героїнею стала Кейт Діас — онука королеви сарани. Так — дівчина виконує «чоловічу» роботу. Рано чи пізно це мало трапитись — навіть у такій брутальній серії ігор!

Але без мінусів не обійшлося…

Усі вони пов’язані з мережевим кодом:

  • Іноді напарник не може під’єднатися після перезавантаження контрольної точки, або це відбувається із затримкою. Виглядає так, ніби хост бачить тіммейта у списку, але насправді той вже від’єднаний і нічого не може зробити. Допомагає тільки повний перезапуск гри у того, хто приєднується. Іноді доводиться перезавантажити гру обом!
  • Іноді одному з гравців під час підключення пише, що сервери Gears of War зараз недоступні — спробуйте пізніше. Щоб продовжити, довелося міняти хоста.
  • Ми пройшли гру на скаженій складності, але досягнення отримав лише один гравець. Виявилося, що один з рівнів чомусь не зарахувався — довелося проходити ще раз.
  • У коопі іноді не спрацьовують скрипти!!! Експериментально з’ясували, що це трапляється, якщо хтось грає за дрона. Якщо після перезавантаження контрольної точки не з’являється міні-бос або не відчиняються двері — потрібно відкотитися до попередньої точки і пройти цей фрагмент за двох людей. Після цього знову можна повертатися до гри за дрона.

Тому — підходьте до кооперативу з розумом. Беріть у напарники перевіреного друга, бо з випадковими гравцями вирішувати ці проблеми буде вкрай складно!

Дуже прикро, що за весь цей час баги так і не виправили. Особливо дивно, що в Gears of War 4 таких проблем взагалі не було!

Будемо сподіватись, що у новому перевиданні першої частини таких проблем ми не зустрінемо!

Оцініть пост:
4
Коментарі