It Takes Two [Огляд гри]

It Takes Two — неймовірний проєкт, у який має зіграти кожен, хто любить ігри, цінує сюжет, вміє пропускати через себе емоції й співпереживати, а також любить веселощі й балачки в колі друзів.
Це гра з великої букви — у яку занурюєшся цілком і повністю.
Її механіки постійно змінюють одна одну, кожна викликає інтерес, і нудних чи одноманітних рівнів тут просто немає: щоразу перед вами щось нове, кардинально відмінне від попереднього.
Чарівна атмосфера супроводжує всю пригоду, а музика тільки підсилює відчуття цієї атмосфери.

Сюжет — про родину на межі розпаду.
Через рутину та непорозуміння подружжя Мей і Коді віддаляються одне від одного і вирішують розлучитися. У цьому контексті їхня донька Роуз, як і більшість дітей у такій ситуації, відчуває вину, вважаючи себе причиною проблем.
Після чергової сварки батьків вона грає з ляльками, уявляючи, що мама з татом миряться; кілька дитячих слізок — і починається магія: батьки перетворюються на тих самих ляльок і потрапляють у казковий світ, локаціями якого будуть частини вашого дому або деталі інтер'єру в ньому.
Вам допомагатиме ще один персонаж — доктор Хакім. Це книга, на яку Роуз покладає великі надії, адже в ній описано, як налагодити стосунки через спільну роботу: "CO-LLA-BO-RATION". Хакім інколи дратує, але його поради діють.

Геймплей — це справжній кооператив: кожен виконує свою роль, щоб просунути спільну справу. Тут немає слова "Я" — є тільки "МИ".
Якщо ви просунулися далі, то ТІЛЬКИ завдяки тому, що слухали одне одного, разом освоювали механіки, підказували один одному і планували дії. Інакше — ніяк!
"CO-LLA-BO-RATION" тут працює на всі 200%.
Багато чув, що ця гра може посварити найкращих друзів чи пари, але я не розумію, як це можливо, бо гра ж, навпаки, про інше!
Може, це якось пов'язано з певними ділянками гри і окремими сегментами геймплею, коли змінюються жанри та види камери, але я не зустрів критичних моментів.
Декілька разів друг трохи матюкався через моменти з платформінгом, і один раз ми навіть помінялися ролями, аби саме я пройшов потрібну ділянку — але щоб посваритися — ні!

Досягнення переважно не пов'язані з сюжетом — це додаткові дії й міні-ігри, розкидані по локаціях. Нічого складного: трохи уважності — і все.
Мабуть, ще треба сказати про дуже хорошу продуктивність — недарма ж у титрах такий великий список тестерів!
Можу гарантувати, що гра буде добре працювати навіть на дуже бюджетному «залізі».
На перший погляд може здатися, що це просто дитяча гра, і якоюсь мірою вона такою і є — дітям буде дійсно цікаво грати, але це набагато більше ніж гра. Це інтерактивна історія, яка розповість багато корисного і дорослим; саме дорослим буде над чим задуматися під час проходження. Це гра з дуже великим підтекстом та філософським підґрунтям!
Крутезна й неочікувано не коротка гра зі зворушливим фіналом і хепі-ендом (от би й у житті так!).
Рекомендую всім — кілька незабутніх вечорів і приємний післясмак гарантовано!

P.S. У грі є лише один момент за що хочеться удавити розробників, але з геймплеєм це ніяк не пов'язано! Більше сказати не можу - дізнаєтесь самі.
Ну а які у вас думки стосовно гри?! Як відчувається прогрес відносно A Way Out, чи цікаво вам було грати, за кого грали?! Якщо не грали, то заківав я вас чи ні?
Відповісти
"Хакім інколи дратує" - він найліпше що є у цій грі Хто реально дратує, так це Мей та Коді І, як я десь колись почув, ця гра приклад того, що іноді буває забагато бюджету. Останні кілька глаі розтягнуті і висосані з пальця. Герої начебто проговорили вже все що можна, але - хтось з них каже щось дебільне і знову сруться як собаки В плані кооперативу та геймплею гра реально крута, а от сюжет дратує неймовірно Та навіть перший босфайт, де ці наші бідні закохані холоднокровно та жорстоко вбили пилосос. Звідки в них така жорстокість? P.S. хто вважає, що грати можна тільки вдвох, той не бачив спідрани😅
Відповісти
Не скажу що я не провів класні квлька голин у цій шрі з дружиною, але перепроходити не буду 😅
Відповісти
Мене сюжет не дратував зовсім - стандартна казкова історія. Не можу сказати, що Коді та Мей "сралися як собаки", як ти кажешь. Те, що кожен перекладав провину на іншого - це так, але то трохи інше і в житті воно так і працює! Не було в мене й відчюття розтягнутості - все відбувалось на одному диханні, хоча гру ми пройшли за 4 забіги, а карикатурна жорстокість була дуже в тему, бо це якраз висвітлює справжню людську сутність і у казковому світі воно і має так абсурдно виглядати, на мою думку! Ну а Хакім трохи дратував, бо він завжди був однаковий і говорив очевидні речі.
Відповісти
"карикатурна жорстокість була дуже в тему" - нема нічого "в тему" коли двоє дорослих людей вирішують вбити живу свідому істоту, навіть не будучи впевненими, що це їм допоможе І якщо з пилососом вони типу "захищалися", то в ТОМУ самому моменті це просто огидно і незрозуміло. Тим паче коли поряд ПОСТІЙНО Хакім, який їм напряму каже що треба зробити Ну і останні 3-4 глави закінчуються тим, що вони начебто віднайшли себе, але через секунду Коді знаходить що такого бовкнути чи Мей щось таке пригадує і все по-новому...
Відповісти
Здається ти знов не так сприйняв написане мною... Я не виправдовую той момент! Я лише кажу, що таким чином нам могли показати, що попри казковість історії Коді та Мей лишаються саме людьми за своєю "тваринною" суттю. Людьми, котрі будуть звинувачувати все, що завгодно, але не себе. Людьми, що будуть намагатися знаходити найнелогічніші рішення своєї проблеми і не подивляться в очі правді! Принаймні я так для себе пояснив цей момент, а як там було задумано на справді 🤷♂️🤷♂️🤷♂️
Відповісти
Також хочеться сказати про класну фішку для коопу: другому гравцеві не треба купувати копію гри. Змість цього в стімі є окрема гра/додаток типу "It takes two freds pass" чи щось таке За цей момент розрабам повага
Відповісти
Веселий і прикольний кооп. Для гри з дружиною - мастхев.
Відповісти