Lost Alpha: Director's Cut Final [Огляд модифікації]

Це модифікація, котра дуже повільно доходила до свого релізу і мала декілька версій.
Я грав у версію 1.4007.
Ця гра повинна була розказати та показати нам ТОЙ САМИЙ Сталкер, котрий ми так і не побачили але, як і сам оригінал, мод вийшов дещо не такий як планувалось спочатку. З часом розробники додали до гри і своє бачення, хоча білдівська атмосфера тут на своєму місці. Тут купа локацій старого зразка, котрі так і не потрапили у релізну версію гри 2007го року, старі квести, котрі були відкинуті GSC, транспорт та інше.

Хочу одразу сказати, що вам ні в якому разі не треба грати в цей мод, якщо ви не бачили оригінальну гру - спочатку пройдіть її!!!
До мода вже вбудований крутий пак зброї і вона тут дуже добре виглядає!
Гарний вигляд тут взагалі всюди. Графіка у цій модифікації точно краща за нове перевидання, але трапляється і таке, що ефектів вам навалюють ну прямо дуже багато і тоді вже картинка вибивається.
Здавалося б, що така модифікація буде просто чарівним подарунком для прихильників серії (і в деякому сенсі воно так і є), але не все так добре як хотілося б.
З одного боку тут є все, що люди так хотіли повернути, але чим довше я грав, тим все більше розумів, що GSC порізали гру не дарма!
Вперше потрапивши на білдівські локації їх цікаво досліджувати та подивитися на те, як воно планувалося, але майже одразу розумієш, що вони дуже великі. При чому цей гігантизм нічим не підкріплений! Я не знаю як того планували GSC, але тут на цих просторах просто нема чого робити. Місцеві квести примусять вас бігати туди-назад зовсім не один і не два рази, а через величезні кілометражі це стає справжньою мукою.
Я розуію, що такі розміри та планування, скоріше за все, були обумовлені трансортом, але транспорт то та ще моя срака біль!

Справа в тому, що купити собі машину так просто не вийде - коштує вона дуже дорого, а якщо ви її і зможете придбати то зіткнетеся з тим, що керувати не зовсім вдобно, що пальне ваш стальний кінь жере як не в себе і що ламається цей шматок брухту дуже швидко! Лише одна аномалія може відправити ваше авто просто у стратосферу і не дай боже вам врізатися у якусь собаку чи іншу потвору бо якщо ваша автівка це і переживе, то її здоров'я буде вже майже на нулі!
Потім треба відзначити, що є локації де транспотром ви проїхати не зможете, а тому автівку прийдеться залишити!
Залишивши авто ви знов будете вимушені йти на своїх двох ДУЖЕ довго.
Мабуть, щоб вам не довелося нудьгувати поки ви йдете автори модифікації заселили локації просто якоюсь скажено великою кількістю мутантів і як би ви не хотіли але обійти їх буде вкрай важко! В мене були ситуації, котрі вже навіть смішно виглядали. Уявіть собі картину, коли на вашому шляху ви бачите контролера на котрого нападають тушканчики, трійко снорків та ще четверо кровососів. Пройти вам треба поряд і як тільки хтось з них вас бачить, то всі вже біжать за тобою. 10-15 мутантів на вас за раз - це тут норма!
Але локації на свіжому повітрі то ще ладно, а ось підземні лабораторії - то є щось! Їх теж розширили і тепер там можна стільки блукати, що ну його нафіг! Ну нахіба?! Це просто нецікаво, коли ти блукаєш годину по тих коридорах і головне щоби що? Гадаю, що до появлення зони у тих лабах ніхто не приходив на роботу вчасно бо працівники просто не могли знайти своє робоче місце!

Також багато проблем, як і в більшості модів, додає місцева економіка. Ви заробляєте якісь смішні гроші, майже завжди знаходите паламану зброю і жменю патронів з трупів. Як вони тут всі воюють у зоні з декількіма набоями - я фіг його зна! Навішо робити таку душниловку я не розумію. Я знаю, що є моди де все це возвели в абсолют, але мені хватило і місцевої фігні.
Траплялися такі ситуації, що маркер вам показує на локацію здачі квесту, але квестоприймача там немає. З одного боку, там де це трапилось це обумовлено сюжетом, але ж змінить тоді і маркер і не плутайте дурним голову!
У кінці гри теж була "цікава" ситуація... Вам треба сісти у БТР і під прикриттям провести піхоту до саркофагу. На бумазі, як то говорять, виглядає прикольно, але реалізація ніяка! Коли тільки вас бачать супротивники, то у ваш бік летить 3 заряди РПГ, що одразу помножує на нуль ваш БТР, а ваші солдати гинуть слід за вами. Допускати цього неможна бо вам потім потрібно буде потеревенити з командиром і він вам видає код від дверей.
Ну, гадаю, що робити? Не сідаю у БТР, а беру свій поліпшений «ВСС» і під прикриттям зливи з громом та передвикидним станом природи йду на вищу точку локації. Спланував все добре, але ж я забув у що граю)))
Перший постріл і одразу влучно - монолітовець падає, але решта п'ять вже миттю дізнаються де я знаходжусь і до мене летить декілька зарядів РПГ. Курва, ну якого чорта? Довелося скамити квіксейв/лоад.
Вже коли всіх перебив, то повернувся до БТР, заліз в нього та "провів своїх під прикриттям".
ММмм - смакота!
А ще був момент у підземеллі до Прип'яті. На виході є двері, а за ними стоїть купа зомбованих і вони, kyрва, просто не дають відчинити двері бо пруть на них. Мене врятувало лише те, що якимось чудом в мене були гранати для підствольника і їх вистачило щоб через двері перебити тих зомбованих.

Що хочеться сказати у кінці...
Lost Alpha - це хороший мод, але погана гра!
Як я вже казав, спочатку грайте в оригінальну частину, а вже потім дивіться на цю модифікацію.
Незважаючи на свій експірієнс, можу сказати, що мод гідний для проходження і зайти в нього варто.
Варто, як мінімум, для того, щоб зрозуміти, що релізний Сталкер 2007го це крута гра і не треба сумувати за тим, що його колись піддали хірургічній операції!