5

Демо нової частини Creeper World!

Або огляд про який ніхто не просив :D

Апскейл за допомгою AI - не є відображенням реального піксельарту чи візуального стилю<br>

Як регулярні читачі Gameverse знають, я є великим пошановувачем серії Creeper World і вже робив огляд у дв0х частинах на попередні частини серії (1 та 2). І у цьому пості я хочу зробити невеликий огляд на нещодавно випущене демо чергової частини - Creeper World IXE.

Що нового?

Нового багато, але ще не все я встиг відчути на собі, та і не все було включено в демо. Основне:

  • Повернення до 2D-перспективи, а саме до стилю другої частини з видом на "розріз" земної поверхні;
  • Разом з цим повертається копання, посилюються обмеження місця для будування та в цілому змінюється процес взаємодії з рельєфом;
  • Новий підхід до розміщення юнітів: вони не прив'язані до ніякої сітки, мають дуже різні розміри та форму (не тільки квадрати);
  • Розмаїття різних речовин: вода, пісок, лава, метал, кислот тощо, - та система їх взаємодії;
  • Перехід від розбудови бази, до керування обмеженим флотом як у іншій грі розробника - Particle Fleet: Emergence;

І найвагомішим нововведеннями є саме два останні, тож трішки детальніше про них

1717349287275-mrapple561-64bbc91a5b71cf78183e2a1b

Власна флотилія

Не дивлячись на те, що демо складається всього лише з 3-х рівнів та невеликого прологу, це не стандартні рівні навчання, а повноцінні місії з реальним викликом. І у цих місіях нам дали покерувати повноцінним флотом кораблів різних типів. В принципі, набір кораблів дуже схожий на наявний у Particle Fleet. З показаного дійсно нового тут є виробник антикріперу - спеціальної речовини що анігілює кріпер; корабель-ППО - захищає від особливих "снарядів"; і деякі "робочі" кораблі, що не дуже варті уваги
В цілому ця система відчувається набагато більш динамічною та інтерактивною, ніж класична система розбудови бази. Замість того щоб поставити новий юніт і забути про нього, гравцеві доводиться оперувати обмеженою кількістю кораблів, кожен з яких має свої переваги та недоліки.
Крім того, великим нововведенням є варіація кораблів за розміром. Це додає задачу комбінування флотилії у обмеженому просторі, та певні особливості маневрування нею
Мені сподобалося, але хочеться ще чогось ще прям супер-нового )

1717350527819-mrapple561-64bbc91a5b71cf78183e2a1b

Трішки хімії та фізики

Ось де багато супер-нового, так це у новій системі речовин і їх взаємодії. Вона включає як і банальне: охолодження лави водою (на скріншоті вище яксраво-блакитне це вода, а темно-червоне це лава), пересипання піску та інших матеріалів і найцікавіше з показаного у демо - кислота. У цій частині кріпер може ховатися у колишніх людських спорудах, зроблених з металу, який кораблі флотилії не можуть "викопати". Тому щоб дістатися цього кріперу необхідно "вилити" кислоту на цей метал, або лавою його розплавити
Але що робити, якщо металева сховка кріперу десь на вершині мапи, а кислота схована глибоко під землею? Не проблема - просто скип'ятіть її :)
І так, це саме та частина, що стосується фізики. Більшість рідин при взаємодії з лавою починають кипіти та відповідно випаровуватися і конденсуватися десь вгорі. Цю механіку вдалося пощупати лише у бонусному рівні демо
Ця система, а особливо частина зі скипанням рідин, та конденсацією рідин кардинально змінює ігровий процес: тепер кріпер/антикріпер/вода/кислота не тільки стікає донизу, а ще й може пересуватися до гори. З правильною будовою рівня це може стати дійсно потужним викликом для гравця

1717351385333-mrapple561-64bbc91a5b71cf78183e2a1b

Що старого?

Ну взагалі-то майже все😅
Чітко видно багато перевикористаних асетів та деталей інтерфейсу(найбільше саме з другої частини) вже знайомі механіки з Particle Fleet і основа ігрового процесу - боротьба з синьою жижею :)
Саме через ассети та взятої за основу системи з Particle Fleet втрачається відчуття повної новизни. Начебто я граю не у найновішу частину серії, а у збірну солянку з усіх недо- чи взагалі не- використаних ассетів
І це сумно, адже це мабуть та частина серії, що принесла(принесе) найбільше нового у ігровий процес. Так 4-та частина кардинально змінила перспективу, а 3-тя максимально заглибилися та розширила класичний ігровий процес, але вони не відчувалися революційними. А ця частина наче і є такою і одночасно не є

Звісно, у демо показано далеко не все нове і найкрутішим завжди було є і буде не те, що загалом у грі, а правильне поєднання цього у цікаві, вимогливі і неповторні рівні. З цим демо впоралося гарно і я вірю, що основна кампанія також не розчарує

1717351941444-mrapple561-64bbc91a5b71cf78183e2a1b

Власні очікування

Я очікую що ми отримаємо десь 20 рівнів кампанії, яка розповість нам не закручений, прямолінійний, але в цілому цікавий сюжет. Крім неї буде ще 10-20 "додаткових" рівнів - ті, які розробник чомусь не додав до кампанії
І, найголовніше, найцікавіше, те чим 3-тя та 4-та частина просто виблискують: редактор рівнів та можливість модінгу. Модінг у 4-й частині дійшов до того, що з'явилися абсолютно нові режими: від першої особи, гри за кріпер у різних варіаціях, просто нові юніти (чесно останнім часом тільки у користувацьки мапи і граю XD) та навіть аналог ШІ🤯

Я впевнений, у цій частині тут буде ну просто космічна кількість подібного контенту з новими кораблями, новими рідинами і 100% буде режим гри за кріпер)
Чекаю з нетерпінням)

P.S. Якщо ви дочекали до сюди і не померли від духоти, то можу порадити подивитися проходження 3-х основних рівнів демо з моїми коментарями =)

Оцініть пост:
5
Коментарі
Вибір емоджі
LLeeepps
LLeeepps (Назарій Семенюк)
02.06.2024, 20:25

З кожним разом все більше виникає бажання спробувати, виглядає взагалі не зрозуміло, але цікаво. Дякую за огляд) До речі, зараз по запиту "Огляд Creeper World" ваші 2 перші статті на gameverse займають перші позиції у пошуку🎉

Reply

Відповісти

MrApple561
MrApple561
02.06.2024, 22:54

Дякую, дякую😊 Щодо зрозумілості тут тільки пробувати, просто словами писати забагато))) Щонайменше є моє відео, щонайсередніше демо, щонайбільше перші три частини мають веб-версії, які можна спробувати безкоштовно) Я взагалі вже давненько помічаю Gameverse в топі при запиті українською. Навіть Copilot, що у вінді, одного разу у відповіді посилався на чийсь огляд, здається на Дарк Соулс)

Reply

Відповісти