7

Як Crytek вбиває Hunt : Showdown

Їх було троє.
Їх було троє.

Шо взагалі за Hunt?

 Насправді свого часу мені було дуже прикро, через те, що у гри справді мізерне українське ком'юніті, і вона не має достатньої популярності, тож не дивно якщо ви чуєте про гру вперше, хоча їй вже 6 рочків. 

 Це онлайн шутер із видом від першої особи, що знаходиться посередині між PvE і PvP елементами у антуражі американської глибинки кінця 19 сторіччя. 

 Справа в тому що у болотах Луїзіани завелася якась срака, відкрився портал в пекло, люди оживають у якості зомбі ну і усіляка така чортівня загалом. Ну і власне ви, у компанії до 2 друзів, маєте роздати жіночого статевого усій цій компанії на чолі із босом, а заразом і іншим  гравцям які претендують на вашу нагороду.

 Матч продовжується в середньому пів години, і на початку зазвичай ви концентруєтеся на пошуку слідів боса, щоб вичислити у якій саме частині мапи засіла свинота, після чого ви його квакаєте, чекаєте доки трупік перегниє перетворившись на нагороду забравши яку, вам потрібно буде винести її до виходу з мапи. Ну і відповідно під час проходження вами цього нехитрого алгоритму інші гравці, моби, погода, час доби і інші несприятливі і рандомні обставини не дадуть вам розслабитися. 

 До того ж, коли ви помираєте, то втрачаєте свого персонажа із усією його прокачкою і екіпіруванням, тож смерть тут реально смерть, а не просто "press e to respawn". 

Як Hunt почав помирати?

Crytek відбивається від пропозицій і прохань своєї спільноти.
Crytek відбивається від пропозицій і прохань своєї спільноти.

 Не знаю на скільки коректно вживати слово "помирати" у цьому контексті, тому, що у моєму розумінні смерть для відеогри це щось природнє, і пов'язане із плином часу, зниженням інтересу гравців і старінням рушія і механік. У цьому ж випадку гру мабуть почали гівнити самі ж розробники своєю байдужістю. 

 За увесь час який я грав у Hunt (2 роки орієнтовно) розробники не випустили, увага, жодного суттєвого контентного оновлення і годували гравців лише новими DLC із скінами, подекуди додаючи нові варіації зброї і гранат до і без того багатого арсеналу а також шаблонними івентами із косметичними нагородами і дрібними правками балансу.

 Ні нових босів, ні нових мап чи механік не спостерігалося попри численні прохання та пропозиції у спільноті. Але ось нарешті розробники анонсували масштабне оновлення із усім вищезгаданим, до того ж на новому рушії. Звучить як win win, чи не так? 

Ні.

Оновлення "1896" як контрольний в голову.

Те саме оновлення після якого гра пішла по жіночому статевому.
Те саме оновлення після якого гра пішла по жіночому статевому.

 Нарешті розробники розродилися і випустили супер масштабне оновлення "1896". Я чекав цього апдейту як у дитинстві чекають на новий рік чи день народження. Як бедуїн у пустелі на оазис за черговим барханом. Як спрагла земля на живильний дощ. Але врешті я отримав...

 - Абсолютно ніяку оптимізацію для середньо-слабких ПК і 30 fps на ультранизьких із фрізами замість комфортних 60 на середніх до цього.

 - Гидотне головне меню із інтерфейсом як у ігор Ubisoft у найгіршому розумінні цього порівняння.

 - Перевантажену незбалансовану мапу, що виливається із загальної стилістики.

 - Загальне спрощення механік гри включно із режимом turbo де карта зменшена до однієї локації і таймером в п'ятнадцять хвилин

 -Кастрованого недобоса замість повноцінного, із зменшеною нагородою.

 -Тонну скінів і нової непотрібної і імбалансної зброї із дивною фізикою.

 Суб'єктивно для мене, після цього "шедевра" грати у це стало неможливо, і навіть попри те, що я оновив ПК і проблема оптимізації для мене тепер зникла, я більше не можу у це грати. 

 Crytek вбила власний дуже хороший проект, який потребував лише шліфування і періодичного доповнення контенту зі збереженням духу оригіналу а отримав непотрібний ремастер який втратив більшість того, за що цю гру варто було любити.

 Тож помянем.

Оцініть пост:
7
Коментарі