6

Вийшов великий патч 1.1 для S.T.A.L.K.E.R. 2, який виправляє понад 1800 багів

Розробники S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля представили масштабне оновлення версії 1.1. До новорічних свят вони вирішили порадувати гравців найбільшим патчем, який виправляє безліч помилок у грі. До списку змін увійшли понад 1800 різних доопрацювань і поліпшень. Розмір самого оновлення також значний - близько 110 ГБ.

Оновлення зосереджене на усуненні помилок і поліпшенні ігрового процесу. Були виправлені критичні баги, пов'язані з основними сюжетними лініями, побічними квестами і системою A-Life. NPC у Зоні тепер поводяться природніше: вони частіше зустрічаються на шляху гравця, коректно пересуваються між локаціями і демонструють більш продуману тактичну активність.

Крім того, у грі скориговано баланс. Нагороди за певні завдання збільшено, здібності мутантів удосконалено. Гравці відзначать підвищення продуктивності в навантажених зонах карти, а також усунення частих вильотів і графічних проблем, особливо на відеокартах серії NVIDIA RTX 3000.

Для поціновувачів деталей покращено взаємодію з оточенням та інвентарем, перероблено анімації NPC і додано нові візуальні ефекти. Виправлення торкнулися також кат-сцен: опрацьовано лицьові анімації, усунуто пропуски кадрів і додано відсутні субтитри.

Основні зміни в патчі 1.1 для Сталкер 2

Виправлення A-Life в Сталкер 2

  • Вирішено проблему зі спауном A-Life NPC за спиною гравця.
  • Тепер гравець може зустрічати мандрівних NPC по всій Зоні набагато частіше.
  • Значно збільшено відстань, на якій NPC A-Life видимі для гравця.
  • Вирішено проблему з агресивною оптимізацією, яка не дозволяла NPC A-Life існувати в автономному режимі (поза зоною візуалізації гравця). 
  • В офлайн режимі A-Life продовжуватиме просуватися до своїх цілей.
  • Тепер у гравців з'явилася можливість натрапити на NPC A-Life, яких вони зустрічали раніше, якщо йти в тому ж напрямку, що й NPC.
  • В офлайн режимі A-Life продовжуватиме просуватися до своїх цілей.
  • Тепер у гравців з'явилася можливість натрапити на NPC A-Life, яких вони зустрічали раніше, якщо йти в тому ж напрямку, що й NPC..
  • Покращено навігацію NPC A-Life в офлайні за допомогою GameGraph (глобальна навігаційна карта ШІ).
  • Виправлено численні проблеми, коли NPC не могли переміщуватися або знайти шлях до визначених цілей.
  • Виправлено кілька проблем із застряганням NPC у стані переходу з режиму онлайн в режим офлайн.
  • Виправлено численні проблеми, коли NPC не могли переміщуватися або знайти шлях до визначених цілей.
  • Виправлено кілька проблем із застряганням NPC у стані переходу з режиму онлайн в режим офлайн.
  • Посилена мотивація A-Life NPC розширювати територію та активно атакувати ворогів і мутантів.
  • Виправлено проблеми, які могли призвести до того, що гравцеві траплялося менше A-Life NPC, ніж передбачалося.
  • Подальше покращення контекстних дій для плавного переходу між офлайн- та онлайн-станами для NPC, які виконували контекстні дії на своїх точках.
  • Групи, що досліджують Зону, тепер більш різноманітні за можливими фракціями та розмірами груп.
  • Під час переміщення Зоною NPC-люди тепер можуть задовольняти свої комунікаційні потреби та розмовляти.

Покращення ШІ в Сталкер 2

  • Зменшено кількість клонів і збільшено час перезарядження спавну фантомів Псевдособаки.
  • Збалансовано охоронців, які охороняють хаби та безпечні зони, вони тепер менш стійкі, але більш небезпечні.
  • Виправлено проблему, коли при падінні зомбованим викручувало руки та ноги.
  • Виправлено проблему, коли великі мутанти ховалися за невеликими укриттями, такими як дерева.
  • Виправлено проблему, коли кінцівки мутантів іноді розтягувалися під час стрільби з автоматичної зброї.
  • Виправлено проблему, коли криваві візуальні ефекти відтворювалися кілька разів після смерті щурів від гранати.
  • Виправлено проблему, коли NPC швидко виявляли гравця, якщо він присідав.
  • Виправлено проблему, коли NPC заходили в двері, не відчиняючи їх.
  • Виправлено проблему, коли контролер міг взяти під контроль сюжетних NPC.
  • Виправлено помилку, коли Химера замість того, щоб ховатися в засідці, намагалася увійти у вузький прохід, в який вона не могла пролізти.
  • Виправлено проблему, коли NPC могли телепортуватися в заборонені зони.
  • Виправлено проблему, через яку мутанти, що перебували в укритті, не змінювали його при отриманні ушкоджень.
  • Виправлено візуальні ефекти телепатичних здібностей Бюрера.
  • Незначні виправлення бойової поведінки NPC, що стріляють з укриттів.
  • Виправлено анімацію кидання предметів Бюрером.
  • Виправлено деякі проблеми, пов'язані з тим, що NPC простоювали і відмовлялися починати діалоги, пов'язані з місіями.
  • Виправлено проблему, коли мутанти продовжували атакувати нокаутованих зомбованих.
  • Виправлено проблему, коли NPC застрягали в анімації прицілювання.
  • Виправлено помилку, коли анімація смерті відтворювалася для NPC, який ставав зомбованим.
  • Виправлено проблему, коли нейтральний NPC залишається нейтральним після того, як гравець влучає в нього атакою ближнього бою.
  • Виправлено проблему зі анімаціями рук деяких NPC під час стрільби.
  • Загальне покращення бойового досвіду та орієнтації NPC у великих боях з великою кількістю трупів.
  • Виправлено помилку, коли гравець міг вбити химеру за допомогою специфічних аномалій.
  • Виправлено проблему, коли NPC пробивали об'єкти та стіни під час стрільби з укриттів.
  • Незначні покращення для мирної поведінки NPC.
  • Виправлено проблему, коли NPC не припиняли бій після початку викиду.
  • Виправлено проблему, через яку деякі мутанти не могли зістрибнути з перешкоди.
  • Виправлено проблему, коли NPC не повертався на локацію місії після закінчення викиду.
  • Виправлено поведінку бандитів після закінчення викиду під час місії У Яблучко.
  • Виправлено проблему, коли NPC могли телепортуватися, якщо NPC не міг прокласти маршрут до своєї мети.
  • Виправлено проблему, коли NPC могли перестати розмовляти один з одним після завантаження збереження.
  • Виправлено проблему, коли трупи мутантів відлітали на велику відстань від місць, де їх було вбито пострілом з дробовика.

Регулювання балансу в Сталкер 2 (є спойлер)

  • Збільшення винагороди за деякі місії.
  • Виправлено помилку, коли артефакти з ефектом "Фізичний захист" давали максимально можливий ефект.
  • Змінено вартість артефакту Золота рибка на 14000 купонів.
  • Виправлено проблему, коли гравець міг мати нескінченну кількість купонів, продаючи та повертаючи назад будь-які витратні матеріали.
  • Виправлено баг із накруткою грошей при продажі лише частини з усього обраного товару у вікнах продажу.
  • Виправлено проблему, коли NPC A-Life могли з'являтися мертвими та з повними обоймами набоїв.
  • Збільшено час перезарядження здібностей Снорка на 30%.
  • Збільшено шкоду від Гаусс-гармати.
  • Зросла складність бою з Коршуновим.
  • Перераховано нагороди за місії Гарпії.
  • Виправлено миттєву смерть гравця після отримання майже повної шкали радіації.
  • Виправлено те, що Полтергейст і Бюрер у деяких випадках не завдавали шкоди кинутими предметами.
  • Вилучено приціл POS 8x з асортименту деяких торговців.
  • Підправлено шкоду від псі-полів.

Оптимізація, продуктивність та вильоти в Сталкер 2

  • Подальші вдосконалення мертвих зон і кривих для руху геймпада, прицілювання і керування камерою для більш плавного і керованого досвіду гри на геймпаді.
  • Покращення продуктивності в густонаселених районах карти.
  • Виправлено падіння продуктивності на відеокартах серії NVIDIA RTX 3000 з увімкненою генерацією кадрів FSR.
  • Виправлено проблему із зависанням гри на виході з тунелю під час місії Світло в кінці тунелю.
  • Виправлено проблему з непрацюючим геймпадом Razer Kishi Ultra, якщо він підключався через Bluetooth або кабельне з'єднання.
  • Виправлено проблему, коли бездротовий геймпад MSI Force Pro не працював через Bluetooth або кабельне з'єднання.
  • Виправлено проблему, коли геймпад Xbox X/S не працював через Bluetooth-з'єднання.
  • Покращення гри з геймпада.
  • Виправлено проблему з візуальними артефактами в ігровому інтерфейсі з увімкненим DLSS.
  • Виправлено помилку, коли будівля зникала з екрану гравця на локації Завод.
  • Виправлено проблему, коли будівля біля Янтаря несподівано з'являлася в полі зору гравця під час наближення до неї.
  • Виправлено падіння фпс, яке могло бути спричинене великою кількістю частинок води.
  • Виправлено падіння фпс під час взаємодії з трупами на мілководді.
  • Виправлено численні краші EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION.
  • Виправлено численні збої Fatal Errors, Low Level Fatal Errors, та Assertion Failures.

Катсцени в Сталкер 2

  • Численні покращення лицьової анімації та озвучення для обох мов.
  • Виправлено проблему з відсутністю кадрів у кількох катсценах.
  • Виправлено проблему з відсутністю NPC у кількох катсценах.
  • Виправлено проблему, коли персонажі могли бути бездіяльними або мати відірвані частини тіла/спорядження у кількох катсценах.
  • Виправлено проблему з відсутністю субтитрів у кількох кадрах.
  • Виправлено проблему з відсутністю тактильного зворотного зв'язку у геймпадів в деяких сценах.
  • Виправлено проблему, через яку фінальна катсцена не відтворювалася в місії Вічне сяйво.
  • Виправлено проблему, коли катсцена в кінці місії Повернення на Терикон не розпочиналася.
  • Виправлено проблему з невидимістю Шустрого під час катсцени місії У пошуках провідника.
  • Виправлено помилку, через яку гравець міг померти під час катсцени в місії Останні приготування.

Відкритий світ в Сталкер 2

  • Виправлено, що аномалія Lightning Ball іноді застряє під час руху в селі Опачичі.
  • Виправлено те, що іноді артефакти не з'являлися в архіаномаліях.
  • Покращена фізика мертвих тіл.
  • Виправлено ситуацію, коли спорядження гравця пошкоджувалося, коли гравець присідав у Бритві.
  • Виправлено проблему зі зникненням трупів.
  • Виправлено розтягнуту текстуру на деяких деревах.
  • Виправлено проблему з візуальними ефектами аномалії Toxic Cloud у стані спокою.
  • Виправлено проблему з роями щурів, що розмножувалися над печерою в архіномалії Туман.
  • Виправлено проблему, коли персонажі намокали у сухихи місцях та локаціях після завантаження останнього збереження.
  • Виправлено проблему з різкими змінами погоди о 4:30 ранку та о 23:59 ночі.
  • Виправлено аномалію Блукаючі вогні, яка не породжувала свій артефакт Дивну Воду.
  • Виправлено проблему з відсутністю архі-аномалії Бульба у деяких місцях.
  • Виправлено проблему зі спавном трупів на кордоні між Кордоном і Малою Зоною, яких не можна було обшукати.
  • Виправлено ситуацію, коли гравець не міг дістати артефакт біля Закинутого Хутора на Болотах.
  • Збільшено дистанцію для бойових вигуків.
  • Виправлено проблему, коли NPC застрягали у дверному отворі під час викиду в Заліссі.
  • Виправлено проблему, через яку NPC могли застрягати у ізольованих поверхнях (автомобілях, коробках тощо).
  • Покращені візуальні ефекти від влучення кулі.
  • Покращено одяг трупів NPC.
  • Виправлено проблему з виглядом крові.
  • Виправлено проблему, коли далекі ділянки оточення виглядали занадто яскравими вночі.
  • Виправлено проблему, коли анімація пробудження зомбованих перезапускалася щоразу, коли гравець відводив погляд.
  • Виправлено проблему, коли іноді викид, розпочатий під час катсцени, не закінчувався.
  • Виправлено проблему, коли диггери навколо Терикону не переставали бути агресивними до гравця після закінчення бою.
Логотип Patreon Сподобався контент? Підтримай нас на Patreon, та отримай унікальні бонуси!
Коментарі
Вибір емоджі
AlexTheApple
AlexTheApple
20.12.2024, 11:45
(відредаговано)

То от чого вчора інет тормозив😅🤣 Взагалі така кількість багів це щось космічне, як на готовий продукт що багато разів переносився Ну а про розмір матчу я взагалі казати не буду-ьаке відчуття що вони взагалі не заморожчються і разом з правками коду відправляють і половину нездатних текстур та моделей ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯

Reply

Відповісти

YAN-NN
YAN-NN
21.12.2024, 00:21

110 гігабайтів... Ну це піпець, титанічна праця, дуже радий що такого масштабу патч випустили відносно швидко

Reply

Відповісти