Розробники S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля представили масштабне оновлення версії 1.1. До новорічних свят вони вирішили порадувати гравців найбільшим патчем, який виправляє безліч помилок у грі. До списку змін увійшли понад 1800 різних доопрацювань і поліпшень. Розмір самого оновлення також значний - близько 110 ГБ.
Оновлення зосереджене на усуненні помилок і поліпшенні ігрового процесу. Були виправлені критичні баги, пов'язані з основними сюжетними лініями, побічними квестами і системою A-Life. NPC у Зоні тепер поводяться природніше: вони частіше зустрічаються на шляху гравця, коректно пересуваються між локаціями і демонструють більш продуману тактичну активність.
Крім того, у грі скориговано баланс. Нагороди за певні завдання збільшено, здібності мутантів удосконалено. Гравці відзначать підвищення продуктивності в навантажених зонах карти, а також усунення частих вильотів і графічних проблем, особливо на відеокартах серії NVIDIA RTX 3000.
Для поціновувачів деталей покращено взаємодію з оточенням та інвентарем, перероблено анімації NPC і додано нові візуальні ефекти. Виправлення торкнулися також кат-сцен: опрацьовано лицьові анімації, усунуто пропуски кадрів і додано відсутні субтитри.
Основні зміни в патчі 1.1 для Сталкер 2
Виправлення A-Life в Сталкер 2
- Вирішено проблему зі спауном A-Life NPC за спиною гравця.
- Тепер гравець може зустрічати мандрівних NPC по всій Зоні набагато частіше.
- Значно збільшено відстань, на якій NPC A-Life видимі для гравця.
- Вирішено проблему з агресивною оптимізацією, яка не дозволяла NPC A-Life існувати в автономному режимі (поза зоною візуалізації гравця).
- В офлайн режимі A-Life продовжуватиме просуватися до своїх цілей.
- Тепер у гравців з'явилася можливість натрапити на NPC A-Life, яких вони зустрічали раніше, якщо йти в тому ж напрямку, що й NPC.
- В офлайн режимі A-Life продовжуватиме просуватися до своїх цілей.
- Тепер у гравців з'явилася можливість натрапити на NPC A-Life, яких вони зустрічали раніше, якщо йти в тому ж напрямку, що й NPC..
- Покращено навігацію NPC A-Life в офлайні за допомогою GameGraph (глобальна навігаційна карта ШІ).
- Виправлено численні проблеми, коли NPC не могли переміщуватися або знайти шлях до визначених цілей.
- Виправлено кілька проблем із застряганням NPC у стані переходу з режиму онлайн в режим офлайн.
- Виправлено численні проблеми, коли NPC не могли переміщуватися або знайти шлях до визначених цілей.
- Виправлено кілька проблем із застряганням NPC у стані переходу з режиму онлайн в режим офлайн.
- Посилена мотивація A-Life NPC розширювати територію та активно атакувати ворогів і мутантів.
- Виправлено проблеми, які могли призвести до того, що гравцеві траплялося менше A-Life NPC, ніж передбачалося.
- Подальше покращення контекстних дій для плавного переходу між офлайн- та онлайн-станами для NPC, які виконували контекстні дії на своїх точках.
- Групи, що досліджують Зону, тепер більш різноманітні за можливими фракціями та розмірами груп.
- Під час переміщення Зоною NPC-люди тепер можуть задовольняти свої комунікаційні потреби та розмовляти.
Покращення ШІ в Сталкер 2
- Зменшено кількість клонів і збільшено час перезарядження спавну фантомів Псевдособаки.
- Збалансовано охоронців, які охороняють хаби та безпечні зони, вони тепер менш стійкі, але більш небезпечні.
- Виправлено проблему, коли при падінні зомбованим викручувало руки та ноги.
- Виправлено проблему, коли великі мутанти ховалися за невеликими укриттями, такими як дерева.
- Виправлено проблему, коли кінцівки мутантів іноді розтягувалися під час стрільби з автоматичної зброї.
- Виправлено проблему, коли криваві візуальні ефекти відтворювалися кілька разів після смерті щурів від гранати.
- Виправлено проблему, коли NPC швидко виявляли гравця, якщо він присідав.
- Виправлено проблему, коли NPC заходили в двері, не відчиняючи їх.
- Виправлено проблему, коли контролер міг взяти під контроль сюжетних NPC.
- Виправлено помилку, коли Химера замість того, щоб ховатися в засідці, намагалася увійти у вузький прохід, в який вона не могла пролізти.
- Виправлено проблему, коли NPC могли телепортуватися в заборонені зони.
- Виправлено проблему, через яку мутанти, що перебували в укритті, не змінювали його при отриманні ушкоджень.
- Виправлено візуальні ефекти телепатичних здібностей Бюрера.
- Незначні виправлення бойової поведінки NPC, що стріляють з укриттів.
- Виправлено анімацію кидання предметів Бюрером.
- Виправлено деякі проблеми, пов'язані з тим, що NPC простоювали і відмовлялися починати діалоги, пов'язані з місіями.
- Виправлено проблему, коли мутанти продовжували атакувати нокаутованих зомбованих.
- Виправлено проблему, коли NPC застрягали в анімації прицілювання.
- Виправлено помилку, коли анімація смерті відтворювалася для NPC, який ставав зомбованим.
- Виправлено проблему, коли нейтральний NPC залишається нейтральним після того, як гравець влучає в нього атакою ближнього бою.
- Виправлено проблему зі анімаціями рук деяких NPC під час стрільби.
- Загальне покращення бойового досвіду та орієнтації NPC у великих боях з великою кількістю трупів.
- Виправлено помилку, коли гравець міг вбити химеру за допомогою специфічних аномалій.
- Виправлено проблему, коли NPC пробивали об'єкти та стіни під час стрільби з укриттів.
- Незначні покращення для мирної поведінки NPC.
- Виправлено проблему, коли NPC не припиняли бій після початку викиду.
- Виправлено проблему, через яку деякі мутанти не могли зістрибнути з перешкоди.
- Виправлено проблему, коли NPC не повертався на локацію місії після закінчення викиду.
- Виправлено поведінку бандитів після закінчення викиду під час місії У Яблучко.
- Виправлено проблему, коли NPC могли телепортуватися, якщо NPC не міг прокласти маршрут до своєї мети.
- Виправлено проблему, коли NPC могли перестати розмовляти один з одним після завантаження збереження.
- Виправлено проблему, коли трупи мутантів відлітали на велику відстань від місць, де їх було вбито пострілом з дробовика.
Регулювання балансу в Сталкер 2 (є спойлер)
- Збільшення винагороди за деякі місії.
- Виправлено помилку, коли артефакти з ефектом "Фізичний захист" давали максимально можливий ефект.
- Змінено вартість артефакту Золота рибка на 14000 купонів.
- Виправлено проблему, коли гравець міг мати нескінченну кількість купонів, продаючи та повертаючи назад будь-які витратні матеріали.
- Виправлено баг із накруткою грошей при продажі лише частини з усього обраного товару у вікнах продажу.
- Виправлено проблему, коли NPC A-Life могли з'являтися мертвими та з повними обоймами набоїв.
- Збільшено час перезарядження здібностей Снорка на 30%.
- Збільшено шкоду від Гаусс-гармати.
- Зросла складність бою з Коршуновим.
- Перераховано нагороди за місії Гарпії.
- Виправлено миттєву смерть гравця після отримання майже повної шкали радіації.
- Виправлено те, що Полтергейст і Бюрер у деяких випадках не завдавали шкоди кинутими предметами.
- Вилучено приціл POS 8x з асортименту деяких торговців.
- Підправлено шкоду від псі-полів.
Оптимізація, продуктивність та вильоти в Сталкер 2
- Подальші вдосконалення мертвих зон і кривих для руху геймпада, прицілювання і керування камерою для більш плавного і керованого досвіду гри на геймпаді.
- Покращення продуктивності в густонаселених районах карти.
- Виправлено падіння продуктивності на відеокартах серії NVIDIA RTX 3000 з увімкненою генерацією кадрів FSR.
- Виправлено проблему із зависанням гри на виході з тунелю під час місії Світло в кінці тунелю.
- Виправлено проблему з непрацюючим геймпадом Razer Kishi Ultra, якщо він підключався через Bluetooth або кабельне з'єднання.
- Виправлено проблему, коли бездротовий геймпад MSI Force Pro не працював через Bluetooth або кабельне з'єднання.
- Виправлено проблему, коли геймпад Xbox X/S не працював через Bluetooth-з'єднання.
- Покращення гри з геймпада.
- Виправлено проблему з візуальними артефактами в ігровому інтерфейсі з увімкненим DLSS.
- Виправлено помилку, коли будівля зникала з екрану гравця на локації Завод.
- Виправлено проблему, коли будівля біля Янтаря несподівано з'являлася в полі зору гравця під час наближення до неї.
- Виправлено падіння фпс, яке могло бути спричинене великою кількістю частинок води.
- Виправлено падіння фпс під час взаємодії з трупами на мілководді.
- Виправлено численні краші EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION.
- Виправлено численні збої Fatal Errors, Low Level Fatal Errors, та Assertion Failures.
Катсцени в Сталкер 2
- Численні покращення лицьової анімації та озвучення для обох мов.
- Виправлено проблему з відсутністю кадрів у кількох катсценах.
- Виправлено проблему з відсутністю NPC у кількох катсценах.
- Виправлено проблему, коли персонажі могли бути бездіяльними або мати відірвані частини тіла/спорядження у кількох катсценах.
- Виправлено проблему з відсутністю субтитрів у кількох кадрах.
- Виправлено проблему з відсутністю тактильного зворотного зв'язку у геймпадів в деяких сценах.
- Виправлено проблему, через яку фінальна катсцена не відтворювалася в місії Вічне сяйво.
- Виправлено проблему, коли катсцена в кінці місії Повернення на Терикон не розпочиналася.
- Виправлено проблему з невидимістю Шустрого під час катсцени місії У пошуках провідника.
- Виправлено помилку, через яку гравець міг померти під час катсцени в місії Останні приготування.
Відкритий світ в Сталкер 2
- Виправлено, що аномалія Lightning Ball іноді застряє під час руху в селі Опачичі.
- Виправлено те, що іноді артефакти не з'являлися в архіаномаліях.
- Покращена фізика мертвих тіл.
- Виправлено ситуацію, коли спорядження гравця пошкоджувалося, коли гравець присідав у Бритві.
- Виправлено проблему зі зникненням трупів.
- Виправлено розтягнуту текстуру на деяких деревах.
- Виправлено проблему з візуальними ефектами аномалії Toxic Cloud у стані спокою.
- Виправлено проблему з роями щурів, що розмножувалися над печерою в архіномалії Туман.
- Виправлено проблему, коли персонажі намокали у сухихи місцях та локаціях після завантаження останнього збереження.
- Виправлено проблему з різкими змінами погоди о 4:30 ранку та о 23:59 ночі.
- Виправлено аномалію Блукаючі вогні, яка не породжувала свій артефакт Дивну Воду.
- Виправлено проблему з відсутністю архі-аномалії Бульба у деяких місцях.
- Виправлено проблему зі спавном трупів на кордоні між Кордоном і Малою Зоною, яких не можна було обшукати.
- Виправлено ситуацію, коли гравець не міг дістати артефакт біля Закинутого Хутора на Болотах.
- Збільшено дистанцію для бойових вигуків.
- Виправлено проблему, коли NPC застрягали у дверному отворі під час викиду в Заліссі.
- Виправлено проблему, через яку NPC могли застрягати у ізольованих поверхнях (автомобілях, коробках тощо).
- Покращені візуальні ефекти від влучення кулі.
- Покращено одяг трупів NPC.
- Виправлено проблему з виглядом крові.
- Виправлено проблему, коли далекі ділянки оточення виглядали занадто яскравими вночі.
- Виправлено проблему, коли анімація пробудження зомбованих перезапускалася щоразу, коли гравець відводив погляд.
- Виправлено проблему, коли іноді викид, розпочатий під час катсцени, не закінчувався.
- Виправлено проблему, коли диггери навколо Терикону не переставали бути агресивними до гравця після закінчення бою.
То от чого вчора інет тормозив😅🤣 Взагалі така кількість багів це щось космічне, як на готовий продукт що багато разів переносився Ну а про розмір матчу я взагалі казати не буду-ьаке відчуття що вони взагалі не заморожчються і разом з правками коду відправляють і половину нездатних текстур та моделей ¯\_(ツ)_/¯
Відповісти
110 гігабайтів... Ну це піпець, титанічна праця, дуже радий що такого масштабу патч випустили відносно швидко
Відповісти