Рафаель Колантоніо, один із засновників і колишній керівник Arkane, відкрив студію 1999 року. У 2010 році Arkane стала частиною компанії Bethesda. Студія випустила кілька успішних ігор, зокрема популярні Dishonored і Prey. Після виходу останньої у 2017 році Колантоніо прийняв рішення покинути Arkane. У недавньому інтерв'ю PC Gamer він пояснив причини свого відходу.
Проблеми Arkane з Bethesda
«Частково моє рішення покинути Bethesda пов'язане з тим, що вони не хотіли займатися проєктами, які були цікаві нам», - зазначив він. Колантоніо порівняв Arkane з Larian і FromSoftware: «Ці команди постійно вдосконалюють те, що роблять найкраще, і доводять це до ідеалу. Саме це, на мою думку, повинна була робити й Arkane».
Погляди Колантоніо та Bethesda на майбутнє Arkane суттєво розійшлися. Він хотів розвивати Dishonored і Prey, проте Bethesda вирішила, що ці проєкти більше не відповідають її стратегії, і переключилася на розробку ігор з упором на живі сервіси.
Остання гра Arkane, Redfall, виявилася невдалою. Незважаючи на виправлення, внесені в оновленнях, проєкт не зумів зацікавити аудиторію. Останній патч, випущений у травні, став прощальним знаком від Arkane Austin, оскільки Microsoft ухвалила рішення про закриття студії.
Колантоніо, однак, продовжує розробляти ігри в жанрі імерсивних симуляторів, чим займався ще в Arkane. Його поточна студія WolfEye зараз працює над sci-fi RPG від першої особи, яка, за словами розробника, сподобається фанатам Dishonored і Prey.
Досить сумно чути такі історії де велика компанія купує відносно невелику студію та всі авторських права, а потім або робе з цим якусь фігню, або не робе взагалі нічого...
Відповісти