Журналісти поголовно співають творінню Team Asobi дифірамби, мовляв, у команди виходить неймовірно весела гра, в якій все вивірено до дрібниць.
Що пише преса про Astro Bot
- Багато хто відзначив, що в Astro Bot просто приємно грати. І зовсім неважливо, чим геймер займатиметься, оскільки задоволення тут приносить абсолютно все: плавні рухи робота, зручність управління, битви, щільність розміщення перешкод тощо.
- Раніше студія була скута вимогами Sony - Астро з'явився у двох невеликих проєктах, один з яких був заточений під VR, а інший був чимось на кшталт "технодемки". Але тепер безжурний робот нарешті зміг розправити крила в повноцінній грі. На це вказує і назва тайтла. "Astro's Playroom отримала саме такий заголовок, щоб її не плутали з проєктом, розміром з Astro Bot. Багато хто не знає про всесвіт Астро за межами Playroom, тому був сенс назвати Astro Bot саме так, щоб позначити новий початок", - пояснив керівник Team Asobi Ніколя Дусе.
- Представники преси випробували п'ять етапів - два стандартних рівня і три випробування, серед яких була битва з босом. Кожен з рівнів кардинально відрізняється від іншого, насичений деталями і винагороджує гравця за цікавість. Як похвалився репортер GameSpot, в Astro Bot він почувався мало не ясновидцем. Як би високо він не піднявся і в який би кут не забився, він скрізь очікував натрапити на захований секрет - і він там дійсно був.
- Гра неперевершено справляється з тим, щоб показувати геймеру правильний шлях, а також грамотно сигналізує про те, що десь поруч є одна або кілька додаткових стежок. Наприкінці побічних зон можна розжитися монетами або виявити ботів, одягнених у персонажів з ігор PlayStation. Загалом їх заплановано понад 150 штук. "Проходження рівня в Astro Bot занурило мій мозок у стан потоку. Я постійно перебувала в русі і завжди тримала в голові мету, але я не відчувала себе перевантаженою через велику кількість можливостей", - поділилася журналістка з IGN. Локації в проєкті здебільшого лінійні та невеликі, завдяки чому не встигають набриднути.
- Похвалили журналісти і винахідливість механік, інструментів і випробувань, які часто змінюють одна одну, перетворюючи Astro Bot на справжній парк атракціонів. Головним завданням для Team Asobi стало створення відчуття, що за кожним поворотом чекає щось нове.
- Astro Bot ще активніше використовує можливості контролера DualSense, похвалився Ніколя Дусе. Більше незвичайних відчуттів мають подарувати близько 15 нових підсилень, серед яких можливість перетворитися на губку або бульдог Баркстер - з його допомогою Астро навчиться долати великі відстані і пробиватися крізь перешкоди. Також за допомогою тактильної віддачі геймери зможуть виявити якісь порожнечі в текстурах, де приховані секрети.
- Однак Дусе підкреслив, що контролер не буде постійно вібрувати. І йдеться навіть не про економію заряду DualSense, а про враження користувачів: "Якщо перестаратися з тактильною віддачею, ви перестанете відчувати різницю".
- На проходження Astro Bot піде приблизно 15 годин. Якщо вірити керівнику Team Asobi, таку тривалість команда вибрала навмисно. "Краще зробити гру на 15 годин, яка постійно пропонує щось нове, ніж 30-годинний проєкт, який часом відчувається затягнутим", - заявив Дусе.
- Оглядачі в один голос кажуть, що Astro Bot - чудовий платформер, приправлений кумедною дурнуватістю. За рівнем креативності тайтл порівнюють із творіннями Nintendo. Грати в нього вкрай весело і він навряд чи залишить хоч когось байдужим.
Посмішка не сходила з мого обличчя протягом усього демо. Художній стиль, звукові ефекти й анімації в Astro Bot просякнуті дитячою радістю, що пом'якшує кожну невдачу.
Окремо Дусе повідав, що незабаром після релізу Astro Bot отримає безкоштовне доповнення. Серед контенту будуть етапи з випробуваннями - подібні рівні журналісти змогли помацати в рамках Play Days.
Почати пошук роботоваришів в Astro Bot вийде з 6 вересня на PlayStation 5. Попередні замовлення вже відкриті.