inZOI, прийдешній проект від Krafton, часто називають потенційним конкурентом The Sims, а в мережі навіть можна зустріти заяви про те, що ця гра здатна потіснити знамениту франшизу. Однак подібні порівняння звучать дещо перебільшено. Ймовірно, зіставлення з культовим симулятором життя останніх 25 років не зовсім відображає суть inZOI. Адже насправді, ця гра пропонує щось більше, ніж просто знайому концепцію.
Нещодавнє інтерв'ю з керівником розробки, Хен Джуном Кімом, опубліковане в PC Gamer, пролило світло на деякі особливості гри. Наприклад, у кожному місті inZOI буде близько 300 NPC, відомих як Zois. Ці персонажі не просто заповнюють простір, а живуть своїм власним життям, динамічно взаємодіючи один з одним у реальному часі. Їхні випадкові зустрічі призводять до появи різноманітних подій та історій, формуючи живий світ, що розвивається. За словами Кіма, це створить більш насичений і захопливий ігровий процес.
Навколишній світ inZOI обіцяє бути масштабним: ігрова карта розділена на три великі регіони. Bliss Bay явно навіяний краєвидами затоки Сан-Франциско, Kucingku увібрав у себе елементи індонезійської культури, а Dowon перенесе гравців в атмосферу Південної Кореї - країни, де і базується студія Krafton.
Системні вимоги InZOI
Для мінімальних системних вимог потрібна відеокарта рівня RTX 2060 або AMD Radeon RX 5600 XT, а також 12 ГБ оперативної пам'яті. Однак, якщо ви хочете запустити гру на максимальних налаштуваннях, знадобиться вже RTX 4080 або Radeon RX 7900 XTX і не менше 32 ГБ RAM.
Розмір гри також залежить від обраного графічного рівня: за мінімальних параметрів вона займе близько 40 ГБ, тоді як на ультра-налаштуваннях потрібно до 75 ГБ вільного місця. Розробники передбачили чотири категорії вимог, починаючи з базового рівня і закінчуючи ультра-графікою.

Скріншоти з меню налаштувань гри підтверджують наявність гнучкої системи параметрів, що дає змогу підлаштувати баланс між якістю графіки та продуктивністю. Користувачі зможуть самостійно налаштовувати дистанцію промальовування, рівень освітлення і згладжування, а також скористатися технологіями DLSS, FSR 3 і XeSS для підвищення кадрової частоти.

Також буде доступна вбудована система автоматичного налаштування, яка підбере оптимальні параметри під характеристики конкретного ПК.
Незважаючи на досить високі вимоги, розробники inZOI запевняють, що продовжують роботу над оптимізацією, прагнучи знизити навантаження на систему без істотного погіршення якості графіки. Наскільки добре гра адаптована під різні конфігурації, стане зрозуміло після виходу в ранній доступ, який заплановано на 28 березня.
То зробити різний розмір гри залежно від графіки все ж таки можливо😱
Відповісти
Вони тіки за це заслуговують, щоб придбати і підтримати :D
Відповісти