Менше місяця залишилося до виходу STALKER 2, що звучить майже неймовірно. Гра зіткнулася з безліччю затримок. Однак STALKER 2 вже зовсім близько. Днями GSC Game World провела заключний прес-захід у Празі, на якому поділилася новими подробицями про проєкт.
Оптимізація Сталкер 2
В одному з відеоінтерв'ю, розміщеному на Radio Times Gaming, технічний продюсер Євген Кулик обговорив процес оптимізації, зазначивши, що недавні ігри на Unreal Engine зазнають труднощів із продуктивністю на ПК.
Щоб досягти очікуваного рівня оптимізації на Xbox і ПК, ми внесли безліч змін у потоки рендерингу, зробили деякі оптимізації для ЦП і значно поліпшили використання оперативної пам'яті. Тепер ми практично завершили процес полірування. Наша мета - надати гру з постійним стабільним FPS і продуктивністю.
На запитання про версію Unreal Engine 5, яку вони використовують, Кулик відповів:
Наш рушій заснований на Unreal Engine 5.1, але ми внутрішньо називаємо його 5.1.GSC, тому що для створення такого величезного світу нам довелося адаптувати і, скажімо так, можливо, переписати деякі інструменти, надані базовим Unreal Engine, щоб вони відповідали нашим вимогам для створення світу STALKER 2.
Понад рік тому GSC Game World прокоментувала перехід з UE4 на UE5, зазначивши, що Lumen і Nanite стали «правильними цеглинками» для завершення гри. Проте Epic впровадила кілька поліпшень продуктивності та якості в пізніших версіях UE5. Зрештою, команда виглядає впевненою у своїй обіцянці забезпечити плавний FPS.
Про моди на Сталкер 2
Ми розуміємо, що наша аудиторія, особливо старі шанувальники, чекає підтримки модів у нашій грі. Ми плануємо зробити моди доступними на консолях, так що вони будуть доступні і на Xbox, і на ПК. Ми готуємо великий набір інструментів, який надасть творцям модів усі необхідні засоби для створення модів - від найпростіших до великих повних конверсій.
STALKER 2 виходить 20 листопада на ПК і Xbox Series S|X і буде доступна в Game Pass з першого дня. Наразі інформації про реліз для PlayStation 5 не надходило, однак, згідно з попереднім звітом, у гри є тримісячне вікно ексклюзивності, що означає, що вона може стати доступною на консолі Sony на початку 2025 року.
Купив собі Ультимативне видання - дорого, але судячи з трейлерів та розповідей - повинно бути годнотою) Я не очікую супер-пупер усього, налаштовуюсь на цікаву пригоду, нормальні побічні квести і великий світ, який можна досліджувати та отримувати якісь винагороди за ці дослідження. Подивимось як воно буде, але не повинні наші підвести :)
Відповісти
Дякую автору статті за цікаву інформацію (Сподіваюся що колись у майбутньому я зможу купити ПК що зможе витримати другий сталкер)
Відповісти
А якщо не секрет, на чому зараз граєте?
Відповісти
На ноутбуці Lenovo що був куплений за рік до початку ковіду... Тобто йому мінімум 5 років...
Відповісти
Ну я взагалі-то про характеристики заліза 😅 Так-то ноут може бути і звіром і дійсно не дуже🙃
Відповісти
1 секунду, зараз зайду в налаштування та скажу точні данні ноуту Процесор: Intel(R) Core(TM) i3-6006U Графічний процесор: NVIDIA GeForce 920MAX ОЗП: 8 ГБ
Відповісти
Це звучить як ноут більш ніж 5-ти річної давнини😅😅 Так, сталкера у фуллХД цей звір не потягне(
Відповісти
Брав Б/У тому я навіть не уявляю його він :) Але нові версії майнкрафту він тягне, тому гріх скаржитися xd
Відповісти