Нова оцінка від Digital Foundry, заснована на попередніх кадрах, підтверджує, що ремастер від Naughty Dog націлений на роздільну здатність 4K з частотою 60 FPS на майбутній консолі, використовуючи PSSR для апскейла з 1440p до 4K. Це забезпечує значне поліпшення візуальної якості порівняно з режимом продуктивності оригінальної моделі, оскільки апскейлер підвищує деталізацію текстур і знижує розмитість, особливо в дрібних елементах, таких як рослинність. На PS5 Pro гра також демонструє поліпшені геометричні краї. Крім того, продуктивність залишається стабільною, підтримуючи 60 FPS за винятком деяких сценаріїв.
Графіка The Last of Us Part II Remastered на ПС5 Про
Використання PSSR у The Last of Us Part II Remastered також дало Digital Foundry можливість підкреслити, що цей апскейлер забезпечує кращу стабільність зображення порівняно з більш поширеним AMD FSR. Хоча гра ще не вийшла на ПК, пряме порівняння неможливе, але на основі попередника видно, що апскейлер у деяких аспектах, наприклад, у дрібних деталях країв, усе ще поступається NVIDIA DLSS.
The Last of Us Part II Remastered навряд чи потребувала доопрацювань, на відміну від таких ігор, як Final Fantasy VII Rebirth, але приємно усвідомлювати, що навіть проєкти, які й так мають чудовий вигляд і функціонують чудово на стандартній консолі, можуть скористатися можливостями ПС5 Про для поліпшення ігрового досвіду.
Дуже непогано, дуже хочу собі PS5 pro. Але потрібно подивитись тести вже як консоль вийде і можна буде порівняти дуже багато ігор
Відповісти