1

Digital Foundry: ПК-версія The Last of Us Part 2 виявилася значно кращою за порт першої частини

Алекс Батталія з Digital Foundry опублікував детальний технічний розбір ПК-версії The Last of Us Part II Remastered, реліз якої відбувся 3 квітня. За його словами, нова версія значно якісніша за порт першої частини, однак не позбавлена певних недоліків.

Батталія уточнив, що основну частину роботи над перенесенням гри на ПК виконала студія Iron Galaxy - та сама, що займалася портом оригінальної The Last of Us. На завершальному етапі до розробки долучилася і команда з Nixxes Software, що має значний досвід адаптації ігор для ПК.

Аналіз графіки і оптимізації The Last of Us Part 2 Remastered на ПК

  • Візуальна перевага над версією для PlayStation 5 мінімальна, проте поліпшення в тінях все ж помітні.
  • "Середні" налаштування графіки виглядають гірше, ніж оригінальна версія гри на PlayStation 4.
  • Системні вимоги, на думку Батталії, завищені щодо візуального рівня гри.
  • При налаштуваннях, що відповідають PS4, власники RTX 3060 стикаються з просіданням нижче 60 кадрів на секунду.
  • На відміну від першої частини, оптимізація для процесорів стала кращою, але все одно залишається надмірно ресурсоємною.
  • Компіляція шейдерів відбувається у два етапи: коротка на початку й асинхронна під час гри. Це позбавляє тривалого очікування в меню, але може спричиняти тимчасові просідання продуктивності.
  • Іноді гра зависає з нульовим FPS на кілька секунд, аналогічну поведінку помічено і на Steam Deck.
  • У Steam Deck є спеціальний графічний профіль, але навіть із ним не вдається домогтися стабільних 30 кадрів.
  • Батталія радить обмежити частоту оновлення екрана до 60 Гц для підвищення стабільності.
  • Проблеми з підвантаженням тіней - навіть за максимальних налаштувань тіні з'являються занадто близько до гравця, також спостерігається мерехтіння текстур.
  • Підтримка DLSS і DLAA реалізована слабо, особливо в порівнянні з тим, до чого Digital Foundry звикли в інших іграх.
ПК-версія The Last of Us Part II виразно вийшла в більш якісному вигляді, ніж порт першої частини, але все ще відчувається недопрацьованою і місцями викликає роздратування. Незважаючи на загальне поліпшення, гра висуває надмірні вимоги до відеокарт, а однією з головних претензій залишаються нестабільні інтервали між кадрами. Навіть на потужних конфігураціях спостерігаються відчутні стрибки, що негативно впливає на кінематографічність того, що відбувається. Поки складно сказати, наскільки активно студія Nixxes займатиметься пострелізною підтримкою, але залишається надія, що розробники обізнані про поточні недоліки та зможуть довести порт до гідного стану - як це було з першою частиною.
Алекс Батталія, спецаліст Digital Foundry



Логотип Patreon Сподобався контент? Підтримай нас на Patreon, та отримай унікальні бонуси!
Коментарі