Трейлер Dune: Spice Wars Conquest
Режим завоювання
Створена для багаторазової повторної гри, складна й орієнтована на прогрес, Conquest — це та кампанія, яку чекали шанувальники відтоді, як ми запустили в Early Access на початку минулого року.У Conquest гравці беруть під контроль один із головних домів (Атрідесів, Харконненів або Корріно) і борються через низку унікальних сценаріїв і ситуацій, які заохочуватимуть вас використовувати кожну наявну у вас систему, щоб прогресувати. Ви зможете модифікувати свій будинок за допомогою різноманітних бонусів, які дадуть більш цікаві способи вирішення багатьох складних завдань, які ставить перед вами Conquest, і забезпечать унікальний досвід щоразу, коли ви граєте. Кожна гра Conquest забезпечує близько 10 годин ігрового часу, причому немає двох однакових ігор.
У режимі Conquest також з часом додаватимуться нові місії, середовища, сценарії та багато іншого!
Підручники
Додано 5 посібників для вивчення основ гри:
- Основні елементи керування
- Розвідка
- Облога та розширення
- Збір спецій
- Вода та обслуговування
Фракції
Змінено ряд бонусів Harkonnen, Smuggler і Corrino.Перероблено: Раббан, Фейд-Раута, Стабан, Банерджі, Лінгар, Мати Рамалло, Стілгар, Арамшам, Ірулан і Фенрінг.
Економіка
Сонячна:
- Збалансовано всі прибутки та витрати Solari
- Економіка, як правило, більш жорстка з менш гігантським виробництвом наприкінці гри
- Економічна спеціалізація менш обов'язкова
- Більше уваги до Spice
Переробка Plascrete і паливних елементів:Переробка пласткриту:
- Усі засоби обслуговування Plascrete видалено
- Заводи Plascrete виробляють 10 Plascrete і мають 20 Solari
- Витрати на Plascrete були змінені відповідно до них
Переробка паливних елементів:
- Паливні елементи тепер є «стратегічним ресурсом»
- Заводи паливних елементів можна побудувати лише на основі геотермальної енергії та Великого вулкана
- Нафтопереробні заводи, орнітоптери та аеродроми більше не коштують паливних елементів
- Основні будівлі тепер коштують паливні елементи
- Фракції починають гру з 0 паливними елементами