Cronos: The New Dawn - нова гра студії Bloober Team. Після успіху їхнього ремейку Silent Hill 2 до нової гри було прикуто чимало уваги та очікувань. Великі ігрові ЗМІ вже пройшли новинку та поділилися своїми оцінками. На MetaCritic середній результат склав 79 балів, а на OpenCritic - 78 балів. Журналісти відзначають сильні сторони гри: атмосферність, цікава історія та оригінальні ідеї. Однак в оглядах також згадуються недоліки - однотипні битви, брак різноманітності та спірна кінцівка.
Оцінки Cronos: The New Dawn від журналістів
- XboxEra - 9/10
- GameWatcher - 8/10
- GameSpot - 8/10
- Eurogamer - 8/10
- PC Games - 8/10
- Gamekult - 7/10
- IGN - 7/10
- VGC - 6/10
- Game Rant - 6/10
У Cronos: The New Dawn є елементи, які студії Bloober Team варто було б доопрацювати у своїх майбутніх хорорах. Особливо це стосується балансу: іноді гра намагається лякати через битви, хоча набагато сильніший ефект могло б справити відчуття тваринного страху і тривоги без боїв. Такий підхід допоміг би їхнім новим проєктам наблизитися за рівнем до їхнього ж знакового ремейку Silent Hill 2. При цьому не можна сказати, що Cronos виявилася слабкою. Навпаки, гра демонструє, що Bloober Team - це не просто студія, захоплена жанром жаху протягом більше десяти років, а команда, яка впевнено зміцнює свій статус одного з провідних голосів у світі хорорів.
Cronos: The New Dawn вражає похмурою атмосферою, грамотною грою світла і тіні та страшними образами монстрів. Але велика кількість екшен-сцен помітно послаблює відчуття справжнього жаху.
Cronos: The New Dawn відкриває перед гравцем похмуру науково-фантастичну таємницю і запрошує в страшний світ, повний моторошних відкриттів. Однак посередня бойова система не дозволяє грі стати в один ряд з культовими представниками жанру на кшталт Dead Space або Resident Evil 4. Так, темні локації тут насичені цікавими деталями, а деякі битви з босами дарують справжні хвилини відчаю, перетворюючи виживання на захоплююче випробування. Але в цілому розповідь страждає від затягнутих епізодів, а передбачувані прийоми на ефект несподіванки поступаються за силою психологічному жаху, який демонстрував Silent Hill 2. У підсумку, як і герой, що застряг у нескінченному апокаліпсисі, Cronos: The New Dawn несе в собі основи survival horror, але йому не вистачає тієї самої іскри, яка зробила б гру по-справжньому живою.
Cronos можна назвати гідним представником жанру survival horror: гра часом виглядає вражаюче і пропонує захоплюючий, нехай і заплутаний сюжет, який утримує інтерес до самого фіналу. Однак свіжих ідей тут небагато - більшість елементів вже зустрічалися в інших хорорах.
Ой, с*ка, ідіть найух, тошнотики позбирались, "більшість ідей вже була в інших хорорах, занадто багато екшн-сцен, було б краще якби психологічний жах без боїв" - хто-небудь, позатикайте вже їм ротяки.
Відповісти