До теперішнього часу Bethesda не ділилася офіційною інформацією про The Elder Scrolls 6. Однак навколо гри регулярно з'являються чутки і ймовірні витоки, деякі з яких виглядають правдоподібно. Недавній витік було опубліковано на форумі 4chan, де анонім поділився нібито інсайдерськими відомостями про розробку.
Хоча довіряти подібним даним варто з обережністю, окремі деталі викликають інтерес і можуть натякати на напрямок, обраний студією. Згідно з витоком, робоча назва проєкту - Highfell. Зараз гра перебуває на стадії раннього прототипування (pre-alpha). Повідомляється, що основна команда розробників, завершивши роботу над Starfield, переключилася на TES 6. Як рушій використовується оновлена версія Creation Engine, а процес розробки вирізняється гнучкістю завдяки відсутності суворих дизайн-документів, що свідчить про початкову стадію проєкту.
Можливі нововведення The Elder Scrolls 6
- Два регіони на одній карті. Уперше в серії гравці отримають можливість досліджувати відразу дві провінції Тамріеля. Які саме регіони будуть доступні, поки невідомо, але це стане ключовою особливістю гри.
- Морські пригоди та піратська тематика. Судячи з чуток, у грі з'явиться механіка мореплавання. Гравці зможуть будувати кораблі, досліджувати процедурно згенеровані острови і проходити підземелля з піратською тематикою.
- Система поселень. Розробка та управління поселеннями, знайомі за Fallout 4, повернуться в TES 6. Гравці зможуть розвивати села, керувати ними і навіть стати їхнім лордом або правителем.
- Міста без завантажувальних екранів. Bethesda планує зробити міста повністю інтегрованими в ігровий світ, прибравши екрани завантаження. З чуток, у грі буде 12-13 великих міст, які можна порівняти за розміром з Вайтраном або Солітюдом.
- Спрощена система прокачування. Розробники мають намір мінімізувати інтерфейс і числа. Класи і зоряні знаки зникнуть, а характеристики будуть поліпшуватися залежно від ігрових дій (наприклад, магія стане сильнішою при частому використанні заклинань). Освоєння навичок відбуватиметься через книги та міні-ігри.
Ці деталі поки не підтверджені, але якщо вони виявляться правдою, нова частина TES може сильно відрізнятися від своїх попередників. Також стверджується, що за створення саундтрека відповідає Інон Зур, композитор, який раніше працював над Starfield і серією Fallout. Роль ігрового директора залишається за Тоддом Говардом.
Що стосується платформ, The Elder Scrolls 6 заявлена як ексклюзив для Xbox і ПК, але, згідно з витоками, гра може вийти на PlayStation через деякий час після релізу.
Наразі Bethesda утримується від офіційних коментарів, і описані деталі можуть змінитися в міру розробки. Однак ця інформація підкреслює амбітність проєкту, включно з усуненням таких недоліків, як завантажувальні екрани, і впровадженням нових механік, що може стати важливим кроком в еволюції серії.
"Уперше в серії гравці отримають можливість досліджувати відразу дві провінції Тамріеля" - TES: Arena (перша частина серії) включала у себе увесь Тамріель і гравцеві по сюжету було необхідно відвідати усі провінції -_- А "Спрощена система прокачування" чомусь нагадує систему з Oblivion, хоча там і були класи
Відповісти