Крім того, що 343 Industries тепер має назву Halo Studios. Ще одна значуща новина стосується розробки кількох нових ігор, які створюються на рушії Unreal Engine 5. Давні чутки підтвердилися: рушій Slipspace Engine, який раніше використовували для Halo Infinite, більше не застосовуватимуть. Розробники пояснили, що підтримка і розвиток власного рушія вимагали занадто багато ресурсів, що ускладнювало створення контенту для ігор серії Halo. З Unreal Engine 5 таких проблем не виникне, оскільки він вже має вбудовані інструменти, які були відсутні в Slipspace Engine.
Деякі частини Slipspace вже існують майже чверть століття. Незважаючи на постійну роботу 343 з його модернізації, у Unreal є функції, які Epic Games розробляла роками, і нам би знадобилися величезні зусилля для їх реалізації. Ми прагнемо розширювати наш ігровий світ, щоб гравці могли взаємодіяти з ним на новому рівні. Технології Nanite і Lumen дають нам унікальні можливості, яких ще не бачила ігрова індустрія. Для художників це захоплива робота.
Майбутнє серії Хало
Щоб освоїти UE5, команда працювала над тестовим проєктом під назвою The Foundry, перевіряючи, чи зможуть вони передати атмосферу світу Halo. У представленому відео вони показують три біоми: класичний Тихоокеанський Північний Захід, інопланетні ландшафти і світ, уражений Потопом.
Halo стала черговою великою франшизою, яка перейшла з власного рушія на Unreal Engine 5, наслідуючи приклад Tomb Raider і The Witcher. Epic Games задоволена таким розвитком подій.
Halo - це неймовірна серія ігор, і приємно бачити, як Halo Studios вже виходять за рамки можливостей Unreal Engine 5. Для нас велика честь підтримувати команду Halo у втіленні їхніх креативних ідей за допомогою нашого рушія. Робота над проектом Foundry демонструє, як вони можуть наповнити всесвіт Halo неймовірно деталізованими і приголомшливо опрацьованими світами.
Цікаво чому саме така назва студії 🫤🤔
Відповісти