Metal Gear Solid Delta: Snake Eater, ремейк третьої частини знаменитої серії, з'явиться у продажу вже через кілька днів. На сайті IGN опублікували нове відео, де детально розібрали відмінності ремейка від оригіналу і показали всі ключові поліпшення.
Основні покращення в Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
Розробники намагалися максимально зберегти дух класики: рівні, як і раніше, розділяються завантажувальними екранами, в грі звучать ті ж репліки і звукові ефекти. Кат-сцени були перероблені, але зроблені практично кадр в кадр з оригіналом. Зміни торкнулися і управління. Тепер стрільба і прицілювання відбуваються через курки геймпада, для зміни зброї можна використовувати хрестовину. Пересування стало більш природним: герой автоматично притискається до стін, коли торкається їх.
У CQC з'явилися нові прийоми, які залежать від напрямку атаки. Балістика також була доопрацьована. Радіо тепер можна включити прямо під час гри, а камуфляж змінити через швидке меню. Серед додаткових можливостей - фоторежим, колекційні предмети, компас для навігації і перероблений інтерфейс. Гравцям також надали опцію перемикання на 3D-камеру Subsistence.
Реліз Metal Gear Solid Delta: Snake Eater відбудеться 28 серпня на ПК, PS5 і Xbox Series X/S.