З моменту запуску в 2017 році Xbox Game Pass залишається однією з найбільш обговорюваних ініціатив Microsoft. Іноді сервіс хвалять за зручність і доступність, але все частіше навколо нього виникають суперечки і протиріччя. Проте компанія продовжує активно розвивати підписку і не демонструє намірів згортати стратегію.
Майбутнє підписки Xbox Game Pass
Як повідомив керівник програми ID@Xbox Кріс Чарла в бесіді з Eurogamer, в 2025 році Microsoft планує вкласти в Game Pass більше коштів, ніж будь-коли раніше. За його словами, інтерес розробників до платформи зростає: "Більшість студій, які вже випускали ігри в Game Pass, прагнуть розміщувати там і майбутні ігри. В результаті ми уклали угоди з більш ніж 150 партнерами і продовжуємо щорічно обговорювати нові угоди з сотнями команд".
Відзначається, що минулого року Microsoft вперше підписала угоди з понад 50 студіями, а нинішній період став найбільшою інвестицією в Game Pass на сьогоднішній день. Компанія заявляє, що як і раніше націлена на розширення каталогу, роблячи його максимально різноманітним і цікавим для гравців. Фінансові звіти підтверджують ефективність стратегії: за даними Microsoft, Game Pass щорічно приносить близько 5 мільярдів доларів. При цьому аналітики відзначають, що такі масштабні інвестиції можуть вплинути не тільки на майбутнє самого сервісу, але і на всю індустрію.