В інтерв'ю режисера Doom: The Dark Ages Г'юго Мартіна для журналу Edge (випуск 408 від 20 лютого) було розкрито нові деталі про майбутній шутер від id Software, який, за словами розробників, стане наймасштабнішим проєктом в історії студії. Ключові моменти представлені нижче.
Деталі про геймплей Doom: The Dark Ages
- Пилощит у Doom: The Dark Ages реагуватиме по-різному залежно від типу цілі - чи то плоть, чи то броня, чи то енергетичний бар'єр.
- Кнопку блоку можна утримувати для фокусування на противнику.
- Під час фокусування можна завдати удару щитом, що дасть змогу швидко зблизитися з ворогом.
- Удар щитом стане основним способом пересування по полю бою, оскільки подвійний стрибок і ривок відсутні.
- Буде доступна можливість парирування щитом, а в налаштуваннях можна буде змінити параметри парирування і складність.
- Щитом також можна кидатися - це стане в пригоді не тільки в бою, а й для вирішення головоломок, наприклад, руйнування ланцюгів.
- Парирування заповнює запас рукопашних атак, а ті своєю чергою, поповнюють боєприпаси.
- Три зброї ближнього бою - рукавичка (швидка), ланцюг (середня), булава (повільна).
- Арсенал цього разу оформлений у середньовічному стилі, з мінімальним футуристичним впливом, включно з видами зброї, що навіть повертаються.
- Рівні стануть найбільшими в серії і більше нагадують пісочницю.
- Середній час проходження одного рівня становитиме близько години, але для тих, хто прагне до 100% дослідження, він може значно збільшитися.
- Типовий рівень складатиметься з кількох актів, наприклад, спочатку підземелля, потім більш відкрита локація.
- Розробники вже вісім років планували ввести в гру Атлантів (бойових мехів), і тепер вони нарешті з'являться.
- Сюжет стане більш значущим - замість текстових заміток, як у минулих іграх, він буде поданий більш розгорнуто.
DOOM: The Dark Ages розробляється для ПК, PS5 і Xbox Series X/S, а його вихід заплановано на 15 травня.