Плани Bethesda зі створення ремейка The Elder Scrolls IV: Oblivion вперше стали відомі завдяки витоку, який стався під час судового розгляду між Microsoft і FTC влітку 2023 року. Під час процесу в загальнодоступну документацію потрапив внутрішній графік релізів Bethesda, складений ще до пандемії. Цей документ надав цінну інформацію про плани компанії.
Слід враховувати, що через пандемію дати з графіка вже неактуальні, а деякі проєкти, як-от продовження Ghostwire: Tokyo, можливо, так і не будуть реалізовані (якщо тільки нещодавно відроджена студія Tango Gameworks не придбає або не отримає ліцензію на IP у Microsoft).
Ремейк Облівіон реальний
Чутки набули нової ваги. За даними MP1st, студія Virtuos працює над ремейком на рушію Unreal Engine 5. Один із колишніх співробітників студії нібито розкрив деталі поліпшень у шести ключових аспектах: витривалість, стелс, блокування, стрілянина з лука, реакція на шкоду і HUD.
Основні зміни
- Блокування натхненне Soulslike і сучасними екшн-іграми.
- Стелс переглянутий, включаючи перероблену формулу шкоди.
- Витривалість стала менш дратівливою - наприклад, виснаження рідше призводить до нокдауну.
- HUD оновлено для поліпшеної візуалізації та зручності.
- Реакція на шкоду зроблена більш реалістичною як для гравця, так і для NPC.
- Стрільба з лука стала плавнішою в обох режимах - від першої та третьої особи.
Чутка про Virtuos додає достовірності, однак інформації про анонс поки немає. Незважаючи на те, що ремейк може перетнутися з виходом моду Skyblivion, команді модоробів це не завдає дискомфорту. Судячи з усього, вихід ремейка - лише питання часу.
Дуже цікаво, але якось неоднозначне відношення саме до Unreal Engine🤔 Проте якщо основні механіки залишаться як є + сюжету не чіпатимуть, то може я все ж таки закінчу Облівіон хоча б один раз 🤣🤣🤣
Відповісти