Повноцінне продовження легендарної серії S.T.A.L.K.E.R. створюється вже шість років, і сьогодні розробники представили 30 хвилин практично завершеного ігрового процесу, де було показано повне проходження одного з квестів гри.
Головне з показу геймплею Сталкер 2
- Відкритий світ шутера практично не має обмежень.
- S.T.A.L.K.E.R. 2 має високу реіграбельність завдяки безлічі сюжетних розвилок, що значно впливають на історію та фінали.
- Ігровий світ складається з 20 регіонів, кожен з яких вирізняється унікальною архітектурою і ворогами.
- У гру включено багато локацій з оригінальної трилогії, включно з тими, які раніше були недоступні, а тепер їх можна буде досліджувати.
- В арсеналі представлено 35 видів зброї, кожну з яких можна налаштовувати за допомогою модифікацій.
- У грі багато ретельно опрацьованих катсцен із загальною тривалістю близько 3 годин.
- Система рівнів у грі відсутня.
Про що була презентація Сталкер 2?
Від імені провідних розробників S.T.A.L.K.E.R. 2 гравцям представили основні елементи гри, серед яких - свобода вибору та унікальна атмосфера Чорнобильської зони відчуження. У шутері практично не буде обмежень у пересуванні та діях. Від самого початку гравці зможуть досліджувати Зону на свій розсуд, але при цьому необхідно враховувати всі можливі загрози.
У S.T.A.L.K.E.R. 2 також буде впроваджено механіку вибору, що впливає на розвиток сюжету і наслідки рішень гравця. Ваші дії визначать не тільки подальший шлях, а й фінал конкретних місій. Рішення, прийняті гравцем, можуть кардинально змінити його позицію в конфліктах між фракціями в Зоні, що створить можливості для багаторазового проходження гри з різними результатами.
Також гравцям потрібно враховувати елементи виживання в S.T.A.L.K.E.R. 2. У головного героя є низка потреб, які необхідно своєчасно задовольняти. Нехтування ними може призвести до негативних пасивних ефектів, що знижують бойову ефективність. У грі представлений широкий арсенал зброї (35 видів), допоміжних предметів і вдосконалений штучний інтелект ворогів, здатний реагувати на дії гравця і проявляти різні моделі поведінки.
Особливу увагу GSC Game World приділила кат-сценам. В S.T.A.L.K.E.R. 2 використовується технологія повного захоплення руху акторів, яка охоплює не тільки рухи тіла, а й детальну міміку обличчя. У створення кат-сцен було вкладено багато зусиль, і над ними працювали всі розробники - від моделювання до озвучування.
GSC Game World зазначили, що це лише початок демонстрації S.T.A.L.K.E.R. 2. Розробники планують регулярно ділитися новинами про гру до її виходу. Наступна презентація, на якій покажуть новий трейлер і поділяться деталями, відбудеться на gamescom 2024, яка пройде з 21 по 25 серпня в Кельні.
Реліз S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля заплановано на 20 листопада для ПК і консолей Xbox. Для передплатників Game Pass гра буде доступна безкоштовно.
Непопулярна думка: достатньо одного посилання на сторінку гри за статтю) Графон звісно у грі просто бомбезний. Буду комп замість обігрівача використовувати XD Ну і презентація в цілому гарна. але я не зрозумів концепції кадрів у профіль¯\_(ツ)_/¯
Відповісти