2

Remedy визнала проблеми в FBC: Firebreak і приступила до випуску патчів

FBC: Firebreak - перший кооперативний проєкт від студії Remedy - нещодавно з'явився на ПК і консолях, але старт виявився невдалим. У пікові моменти в Steam гру запускали менш ніж 2000 осіб одночасно, а відгуки користувачів залишилися на рівні "змішаних": лише 65% гравців поставили позитивну оцінку.

Майбутнє FBC: Firebreak

Розробники вже почали роботу над поліпшенням гри. Днями вийшло оновлення версії 1.2, основним завданням якого стало прискорення прогресу і підвищення мотивації гравців. В економіці гри відбулися зміни: тепер заробляти і витрачати внутрішньоігрову валюту стало зручніше. Крім того, магазин Requisition тепер ділить екіпіровку і косметику за окремими категоріями, а доступ до всіх трьох зон завдань став простішим і швидшим завдяки переробці системи прогресу.

Це тільки початок прийдешніх змін. У нещодавньому повідомленні для спільноти Remedy визнала слабкі сторони проєкту і поділилася планами щодо його поліпшення. Студія вказала, що початкові етапи гри не залишають позитивного враження. Серед причин - відсутність повноцінного навчання і недостатня інформативність під час виконання завдань. Початкова зброя відчувається занадто слабкою, а на отримання потужнішого спорядження йде надмірно багато часу.

Проте, на думку Remedy, ті, хто продовжує грати, згодом отримують більше задоволення - завдяки доступу до потужніших збройових модифікацій, перків третього рівня і повноцінних місій у всіх трьох ігрових регіонах.

Зараз гра практично без пояснень кидає користувача в активний процес, не даючи чіткого розуміння ігрових систем, механік і ефектів. У майбутньому розробники планують поліпшити візуальне подання інформації, пояснити синергію між наборами Crisis і чіткіше показати, як ефективно виконувати завдання.

Серед конкретних напрямків - підвищення читабельності ефектів, як-от підпал або активація спільного щита з союзниками. Наприклад, миготливий синій індикатор, що сигналізує про перебування в зоні резонансу команди, має стати зрозумілішим. Також планується переробка маркерів цілей, які зараз не завжди дають чіткі інструкції гравцеві. Remedy вже почала збирати ідеї та пропозиції, але на реалізацію всіх поліпшень потрібен час.

Логотип Patreon Сподобався контент? Підтримай нас на Patreon, та отримай унікальні бонуси!
Коментарі