Survival horror, що нещодавно вийшов, отримав позитивні відгуки гравців, і нові проєкти студії в цьому жанрі напевно спиратимуться на його успіх. Про це заявив креативний директор Silent Hill 2 Матеуш Ленарт.
Він зазначив, що за роки Bloober Team стала студією, яка прагне створювати survival horror, акцентуючи увагу не тільки на емоціях і сюжеті, а й на глибоких геймплейних механіках. Silent Hill 2 - перший крок у цьому напрямку, і майбутні проєкти обіцяють продовжити цей підхід.
Майбутні проєкти Bloober Team
Наші майбутні проєкти, включно з Project C, продовжать цю лінію. Ми прагнемо розвивати ігрові механіки, наближаючись до формули survival horror, при цьому зберігаючи акцент на сильній розповіді. Наша мета - створювати світи, які спонукають гравців замислюватися про те, що відбувається, і повністю занурюватися в сюжет, образи й атмосферу.
Відповідаючи на запитання про причини інтересу до таких тем, Ленарт висловив думку, що в кожного з нас є прихований бік, який не прагне проявлятися. Тому важливо розібратися в собі і винести це на світло для аналізу. Він вважає, що ця тема особливо приваблива для психологічних фільмів жахів, де страхи, емоції та психічні розлади відіграють ключову роль. Це створює додаткові шари, на яких можна будувати відеоігри, тож цілком можливо, що нові проєкти студії також досліджуватимуть подібні ідеї.
Крім того, розробникам поставили запитання про те, який елемент із Silent Hill 2 викликав у нього найбільші труднощі. Без вагань Ленарт згадав бойову систему.
Він пояснив, що Джеймс - звичайна людина, і йому складно поводитися зі зброєю. Однак, якщо зробити персонажа абсолютно безпорадним, це може розчарувати гравців. Тому ключовим було знаходження правильного балансу між атмосферою бою і його механікою, що виявилося для команди досить складним завданням.