У четвер відбулася нова трансляція State of Play, де Sony представила розширений погляд на очікувану гру Ghost of Yotei від студії Sucker Punch, яка розробляє її ексклюзивно для PS5. Під час показу глядачам продемонстрували 19 хвилин геймплею Ghost of Yotei.
Новий геймплей Ghost of Yotei
У ролику розкриваються ключові особливості гри: наприклад, система карток фіксуватиме хід розслідування головної героїні і видаватиме за це нагороди. Замість класичних маркерів на карті гравець зможе використовувати підзорну трубу для позначки цікавих точок, що перегукується з механікою "Дороговказного вітру" з оригіналу, де напрямок вказував вітер, а не позначки.
Ще одна новинка - можливість облаштувати тимчасовий табір, у якому гравці зможуть відпочивати, готувати їжу, слухати музику і спілкуватися з персонажами, які пропонують завдання та унікальні предмети.
Що стосується бою, головна героїня Ацу може використовувати різні види зброї: від катани та списа до кусарігами, одачі та парних мечів. Кожне з них має переваги проти різних типів ворогів і піддається поліпшенню. При цьому противники здатні вибити зброю з рук, але й Ацу вміє обеззброювати опонентів. Вибір арсеналу безпосередньо впливає на тактику: одачі особливо ефективний проти потужних ворогів, а подвійні клинки - проти копейщиків. Також доступне метальне озброєння, включно з бомбами. Додатково був представлений вовк-компаньйон, здатний підтримати героїню в бою.
Серед інших можливостей - повернення фоторежиму з широким набором налаштувань, а також три візуальні режими: класичний чорно-білий стиль, натхненний роботами Куросави, напружений кінематографічний фільтр у дусі "13 убивць" від Такасі Міїке та розслаблений візуал із лоу-фай музикою в стилі "Самурай Чамплу" Сін'їтіро Ватанабе.
Реліз Ghost of Yotei відбудеться 2 жовтня 2025 року. Також Sucker Punch анонсувала обмежену серію консолі PS5 і геймпада DualSense, оформлених у стилі гри - вони надійдуть у продаж одночасно із запуском гри.