Стартову мету в 20 млн ієн (приблизно $141 тисяча) розробники з Ratata Arts, Tokyo Virtual Theory і pH Studio подолали менш ніж за 50 хвилин, а до моменту публікації збори перевищили 53 млн ієн ($374 тисячі).
Кампанія зі збору коштів триватиме до 1 вересня. Вкладники вже гарантували вихід Ratatan на ПК і отримання грою онлайн-режиму. У зоні видимості - консольний реліз (75 млн ієн / $0,52 млн) і якась міні-гра (80 млн ієн / $0,56 млн).
Що являє собою Ratatan?
Як і проекти серії Patapon з PSP, Ratatan являє собою стратегічну ритм-гру з видом збоку. Користувачам належить командувати армією дивних істот (у цьому випадку рататанів), вистукуючи кнопками потрібний ритм. Для роздачі команд потрібно підбирати музичні фрази (захист, напад тощо). Якщо все робити правильно, загін увійде в режим лихоманки, коли здібності персонажів посилюються.
У Ratatan обіцяють одиночну кампанію, кооператив на чотирьох осіб, елементи роглайка, різні класи рататанів, понад 100 персонажів на екрані, "чарівну" анімацію, барвистий антураж і саундтрек, що запам'ятовується.
Прем'єра Ratatan очікується до квітня 2025 року. Бета-тестування відбуватиметься в Steam, а консольний реліз (якщо його профінансують) планують на PS5, Nintendo Switch, Xbox Series X і S.
Бля, не ну... Виглядає та звучить дуже не погано. Я грав у Патапун в друга, так то була тупо пісня (У плані що мені зайшло)
Відповісти