2

Показали геймплей The Blood of Dawnwalker

На літній презентації геймплейного трейлера The Blood of Dawnwalker студія Rebel Wolves вперше детально продемонструвала ключові елементи нової RPG. Гра, яка поки що перебуває на етапі передбети, розгортається в похмурій інтерпретації середньовічної Європи і робить акцент на сюжетну глибину, свободу дій і внутрішній конфлікт головного героя.

Деталі про геймплей The Blood of Dawnwalker

Геймдизайнер Даніель Садовські представив фрагмент із середини проходження, в якому гравець керує персонажем на ім'я Коен, який подорожує похмурим регіоном Вейл Сангора. Геймплей пропонує дослідження стародавніх руїн, втручання в криваві конфлікти між людьми і вампірами, а також вибір, який впливає на сприйняття героя оточуючими. Безліч квестів допускають альтернативні способи вирішення.

Битви побудовані на тактичній системі: гравець вручну обирає напрямок атак і блоків, реагуючи на дії противника. За успішні маневри накопичуються заряди, що витрачаються на потужні прийоми - такі як прокляття Burning Blood, що виснажує ворога, або Artery Attack, здатний обезголовити опонента одним ударом. Система прокачування охоплює три напрямки: людські навички, вампірські та нейтральні. Велику увагу приділено інтерфейсу і системі інвентарю.

Ключовою особливістю стала механіка подвійного циклу: вдень Коен залишається людиною, а вночі - перетворюється на вампіра з новим набором умінь і необхідністю пити кров. Після заходу сонця відкриваються приховані маршрути, з'являються нічні вороги, а герой може застосовувати здібності на кшталт Shadowstep і Planeshift для подолання вертикальних перешкод. Однак магія виснажує здоров'я, а дефіцит крові може призвести до втрати контролю над персонажем, аж до вбивства важливого NPC.

Кульмінацією демонстрації став епізод нічного вторгнення до собору, де Коен зіштовхується зі стародавньою вампіршею Ксанте. Битва закінчилася поразкою, але гра надає можливість не вступати в конфлікт, а вивчити сюжет супротивниці, вплинути на її рішення або навіть схилити її на свій бік. Автори також наголосили на значущості "наративної пісочниці", у якій основні та побічні місії взаємопов'язані та формують унікальну історію для кожного гравця.

The Blood of Dawnwalker створюється на базі Unreal Engine 5 і планується до виходу 2026 року на ПК, PS5 і Xbox Series X/S.

Логотип Patreon Сподобався контент? Підтримай нас на Patreon, та отримай унікальні бонуси!
Коментарі