2

The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom - гарні відгуки та проблеми з продуктивністю

Вчора відбувся реліз The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom на Nintendo Switch, і гра вже отримала чимало відгуків. У цій частині гравці вперше змогли пограти за принцесу Зельду, а не за Лінка, як це відбувається зазвичай у іграх серії. Через таку особливість у мережі став популярним жарт, що в такому разі гру варто було назвати "The Legend of Link". Гра візуально дуже схожа на The Legend of Zelda: Link's Awakening, але геймплей змістив акцент до пазлів, що й не дивно, враховуючи, що ми граємо за принцесу. На гравців очікує дослідження нових біомів, вирішення складних головоломок та використанні інноваційних механік, які додають глибини та різноманітності ігровому процесу. Гравці отримують більше свободи в дослідженні світу, за допомогою нової механіки створення предметів, зіткнуться з новими ворогами та познайомляться з новими персонажами.

Оцінки The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom

Оцінки The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom на Metacritic

На Metacritic гра отримала 86 балів зі 100 можливих. Відгуки гравців поки не доступні, адже вони розблоковуються через кілька днів після релізу, щоб запобігти ревʼю бомбінгу (зазвичай це не дуже допомагає)

Оцінки The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom на Open Critic

На Open Critic ситуація для Оцінки The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom схожа. Гра отримала 87 балів зі 100 можливих, а пограти у гру рекомендує 91% оглядачів.

Технічні проблеми The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom

Не зважаючи на переважно хороші відгуки за її сюжет, атмосферу та нововведення, багато критиків відмічають погану продуктивність гри. Журналісти з Eurogamer, до прикладу, винесли проблеми з продуктивністю навіть у заголовок свого огляду. За їх словами, в активних сценах у відкритому світі, чи там, де на екрані одночасно відбувається багато всього, фрейм рейт падає дуже відчутно. Іноді до таких рівнів, коли це стає дискомфортно.

Особисто в мене фреймрейт падав досить сильно навіть у The Legend of Zelda: Link's Awakening, а тут ситуація ще гірше, швидше за все. Воно й не дивно, адже від самого початку Nintendo Switch не міг похвалитись хорошою продуктивністю. Гадаю, що Nintendo дарма так довго тягнуть з наступником Nintendo Switch, адже консоль зараз вже погано справляється з новими релізами, навіть від внутрішніх студій Nintendo.

Логотип Patreon Сподобався контент? Підтримай нас на Patreon, та отримай унікальні бонуси!
Коментарі
Вибір емоджі
AlexTheApple
AlexTheApple
27.09.2024, 19:32

Ще Tears of the Kingdom мала б вийти на новому залізі, але Нінтендо так просто не відпустять Свтіч - занадто вже багато його продано Але це частково і гарна річ, адже розробники мають підкорювати не якимось там візуалом чи гіперреалізмом (що круто але не може бути основною фішкою гри), а саме сюжетом, геймплеєм та механіками Ну побачим що там буде з сумісністю та продуктивністю на Світч-2, коли він все ж таки вийде)

Reply

Відповісти

LLeeepps
LLeeepps (Назарій Семенюк)
27.09.2024, 19:48

З приводу Tears of the Kingdom - погоджуюсь. Я коли проходив, також часто просадки зустрічав. Насправді, просадки і в Breath of the Wild були в лісі короків сильні, але там була всього 1 така важка локація, а ось TotK підлагував досить часто в усіх локаціях в мене. Я Switch 2 вже сильно чекаю, з нашою ситуацією портативки це круте рішення. Switch вже застарів, а Steam Deck мені не по душі, адже я консольщик все життя)

Reply

Відповісти