1

Дослідження показало, що 53% гравців віддають перевагу одиночним іграм

Нещодавно опубліковане дослідження показує, що 53% геймерів обирають одиночні ігри. Це пояснює, чому на тлі складнощів виходу ігор із живими сервісами на ринок, поодинокі проєкти дедалі частіше домагаються успіху і перевершують за результатами багатокористувацькі ігри. У дослідженні Ріса Елліотта зазначається, що значна частина доходів індустрії AAA-ігор надходить від внутрішньоігрових покупок, що зазвичай характерно для ігор з живими сервісами. Однак через перенасичення ринку багато таких проєктів провалюються на старті.

Ігри з живими сервісами стикаються з труднощами в боротьбі за увагу гравців, і кожен новий успішний реліз скорочує можливості для появи нових учасників. Незважаючи на прагнення великих студій отримувати дохід від ігор-сервісів, більшість геймерів залишаються вірними одиночним проєктам.

Чому одиночні ігри популярніші

Згідно з останнім звітом Midia Research, однокористувацькі ігри залишаються найбільш популярним форматом серед гравців. Багато розробників, які раніше створювали одиночні проєкти, намагалися вийти на ринок ігор з живими сервісами, але часто це призводило до невдач. Прикладом може слугувати The Last of Us, який став величезним успіхом, у той час як The Last of Us Online не зміг досягти таких результатів і незабаром був скасований студією Naughty Dog і PlayStation.

Популярні одиночні ігри

Незважаючи на те що ігри з живими сервісами часто вважаються основними джерелами доходу в індустрії, нові одиночні ігри продовжують встановлювати рекорди і можуть приносити багатомільйонні прибутки. Наприклад такі культові франшизи, як: The Legend of Zelda або Spider-Man, Elden Ring розійшлася тиражем у 25 мільйонів копій, а Black Myth: Wukong - 20 мільйонів. Обидві гри орієнтовані на одиночний режим, хоча Elden Ring пропонує багатокористувацькі елементи для тих, хто віддає перевагу такому досвіду.

Уподобання гравців багато в чому залежать від їхнього віку. Молоді геймери, як правило, більше захоплюються іграми з живими сервісами, але це змінюється, коли їм виповнюється 25 років. Після цього віку більшість віддає перевагу однокористувацьким іграм, і лише невелика частина продовжує грати в проєкти з живими сервісами. Крім того, ті, хто обирає одиночні ігри, часто користуються портативними пристроями, як-от Steam Deck або PlayStation Portal, що робить ігри доступнішими та зручнішими для них.

Логотип Patreon Сподобався контент? Підтримай нас на Patreon, та отримай унікальні бонуси!
Коментарі
Вибір емоджі