Нещодавно опубліковане дослідження показує, що 53% геймерів обирають одиночні ігри. Це пояснює, чому на тлі складнощів виходу ігор із живими сервісами на ринок, поодинокі проєкти дедалі частіше домагаються успіху і перевершують за результатами багатокористувацькі ігри. У дослідженні Ріса Елліотта зазначається, що значна частина доходів індустрії AAA-ігор надходить від внутрішньоігрових покупок, що зазвичай характерно для ігор з живими сервісами. Однак через перенасичення ринку багато таких проєктів провалюються на старті.
Ігри з живими сервісами стикаються з труднощами в боротьбі за увагу гравців, і кожен новий успішний реліз скорочує можливості для появи нових учасників. Незважаючи на прагнення великих студій отримувати дохід від ігор-сервісів, більшість геймерів залишаються вірними одиночним проєктам.
Чому одиночні ігри популярніші
Згідно з останнім звітом Midia Research, однокористувацькі ігри залишаються найбільш популярним форматом серед гравців. Багато розробників, які раніше створювали одиночні проєкти, намагалися вийти на ринок ігор з живими сервісами, але часто це призводило до невдач. Прикладом може слугувати The Last of Us, який став величезним успіхом, у той час як The Last of Us Online не зміг досягти таких результатів і незабаром був скасований студією Naughty Dog і PlayStation.
Незважаючи на те що ігри з живими сервісами часто вважаються основними джерелами доходу в індустрії, нові одиночні ігри продовжують встановлювати рекорди і можуть приносити багатомільйонні прибутки. Наприклад такі культові франшизи, як: The Legend of Zelda або Spider-Man, Elden Ring розійшлася тиражем у 25 мільйонів копій, а Black Myth: Wukong - 20 мільйонів. Обидві гри орієнтовані на одиночний режим, хоча Elden Ring пропонує багатокористувацькі елементи для тих, хто віддає перевагу такому досвіду.
Уподобання гравців багато в чому залежать від їхнього віку. Молоді геймери, як правило, більше захоплюються іграми з живими сервісами, але це змінюється, коли їм виповнюється 25 років. Після цього віку більшість віддає перевагу однокористувацьким іграм, і лише невелика частина продовжує грати в проєкти з живими сервісами. Крім того, ті, хто обирає одиночні ігри, часто користуються портативними пристроями, як-от Steam Deck або PlayStation Portal, що робить ігри доступнішими та зручнішими для них.
Круте дослідження, але я думаю тут забули ще одну категорію додати - мобілки. Мені здається все більше дуже молодих людей (назвемо їх так) грають виключно на телефонах у місцеві "ігри". Та й по зростаню індустрії це видно. Поки всі розбиралися що краще, ПК чи консоль, то не такі занурені у геймінг люди просто на мобілки перейшли, нажаль
Відповісти
Взагалі сумно, що багато з них ніколи не грали у щось круте, і для них те що вони грають на телефонах - то нормальні ігри😐
Відповісти
Кожному своє)
Відповісти
Самий простий і швидкий доступ до ігор фактично, дістав мобілку і граєш, яка зараз є у всіх.
Відповісти
"Дуже молоді люди" дійсно в першу чергу все роблять у смартфоні, у тому числі і геймніг. Так само як на справді і старші люди, які в принципі ніколи не грали за ПК Як написали нижче - просто дістал і граєш. Він завжди при тобі і ігри там з дуже короткими сесіями, що підкупає)
Відповісти