2

Дослідження показало, що 53% гравців віддають перевагу одиночним іграм

Нещодавно опубліковане дослідження показує, що 53% геймерів обирають одиночні ігри. Це пояснює, чому на тлі складнощів виходу ігор із живими сервісами на ринок, поодинокі проєкти дедалі частіше домагаються успіху і перевершують за результатами багатокористувацькі ігри. У дослідженні Ріса Елліотта зазначається, що значна частина доходів індустрії AAA-ігор надходить від внутрішньоігрових покупок, що зазвичай характерно для ігор з живими сервісами. Однак через перенасичення ринку багато таких проєктів провалюються на старті.

Ігри з живими сервісами стикаються з труднощами в боротьбі за увагу гравців, і кожен новий успішний реліз скорочує можливості для появи нових учасників. Незважаючи на прагнення великих студій отримувати дохід від ігор-сервісів, більшість геймерів залишаються вірними одиночним проєктам.

Чому одиночні ігри популярніші

Згідно з останнім звітом Midia Research, однокористувацькі ігри залишаються найбільш популярним форматом серед гравців. Багато розробників, які раніше створювали одиночні проєкти, намагалися вийти на ринок ігор з живими сервісами, але часто це призводило до невдач. Прикладом може слугувати The Last of Us, який став величезним успіхом, у той час як The Last of Us Online не зміг досягти таких результатів і незабаром був скасований студією Naughty Dog і PlayStation.

Популярні одиночні ігри

Незважаючи на те що ігри з живими сервісами часто вважаються основними джерелами доходу в індустрії, нові одиночні ігри продовжують встановлювати рекорди і можуть приносити багатомільйонні прибутки. Наприклад такі культові франшизи, як: The Legend of Zelda або Spider-Man, Elden Ring розійшлася тиражем у 25 мільйонів копій, а Black Myth: Wukong - 20 мільйонів. Обидві гри орієнтовані на одиночний режим, хоча Elden Ring пропонує багатокористувацькі елементи для тих, хто віддає перевагу такому досвіду.

Уподобання гравців багато в чому залежать від їхнього віку. Молоді геймери, як правило, більше захоплюються іграми з живими сервісами, але це змінюється, коли їм виповнюється 25 років. Після цього віку більшість віддає перевагу однокористувацьким іграм, і лише невелика частина продовжує грати в проєкти з живими сервісами. Крім того, ті, хто обирає одиночні ігри, часто користуються портативними пристроями, як-от Steam Deck або PlayStation Portal, що робить ігри доступнішими та зручнішими для них.

Логотип Patreon Сподобався контент? Підтримай нас на Patreon, та отримай унікальні бонуси!
Коментарі
Вибір емоджі
LLeeepps
LLeeepps (Назарій Семенюк)
05.10.2024, 07:35

Круте дослідження, але я думаю тут забули ще одну категорію додати - мобілки. Мені здається все більше дуже молодих людей (назвемо їх так) грають виключно на телефонах у місцеві "ігри". Та й по зростаню індустрії це видно. Поки всі розбиралися що краще, ПК чи консоль, то не такі занурені у геймінг люди просто на мобілки перейшли, нажаль

Reply

Відповісти

LLeeepps
LLeeepps (Назарій Семенюк)
05.10.2024, 07:37

Взагалі сумно, що багато з них ніколи не грали у щось круте, і для них те що вони грають на телефонах - то нормальні ігри😐

Reply

Відповісти

vlador4ik
vlador4ik (Vlad Horobets)
05.10.2024, 10:07

Кожному своє)

Reply

Відповісти

Vlados
Vlados
05.10.2024, 10:22
(відредаговано)

Самий простий і швидкий доступ до ігор фактично, дістав мобілку і граєш, яка зараз є у всіх.

Reply

Відповісти

AlexTheApple
AlexTheApple
06.10.2024, 19:32

"Дуже молоді люди" дійсно в першу чергу все роблять у смартфоні, у тому числі і геймніг. Так само як на справді і старші люди, які в принципі ніколи не грали за ПК Як написали нижче - просто дістал і граєш. Він завжди при тобі і ігри там з дуже короткими сесіями, що підкупає)

Reply

Відповісти