6

Valve забороняє нав'язливу рекламу в Steam

Valve офіційно заборонила розробникам монетизувати ігри в Steam за допомогою вбудованої реклами. Це виключає появу механік на кшталт "перегляньте рекламу для продовження" або бонусів за перегляд рекламних роликів, характерних для мобільних ігор.

Правила реклами в Steam

На платформі Steamworks для розробників з'явилася оновлена політика, яка прямо забороняє використання реклами як бізнес-моделі. Тепер внутрішньоігрові рекламні ролики, що переривають ігровий процес, неприпустимі.

Творці ігор не повинні застосовувати платну рекламу як основу своєї бізнес-моделі, наприклад, змушувати гравців переглядати рекламу для продовження ігрового процесу.
Зазначено в оновленій документації Steamworks

Заборона також охоплює рекламні бонуси - гравці не зможуть отримувати внутрішньоігрову валюту, підсилювачі або інші нагороди за перегляд реклами.

Незважаючи на суворі обмеження, продуктова інтеграція (product placement) залишається допустимою, якщо вона органічно вписується в ігровий процес і не порушує атмосферу. Наприклад, реальні рекламні банери в гоночних іграх або бренди на автомобілях вважаються прийнятними. Дозволено також крос-просування і проведення платних рекламних кампаній за межами Steam.

Хоча внутрішньоігрова реклама рідко зустрічається на ПК, у мобільних іграх вона вже стала звичною. Valve діє на випередження, щоб запобігти впровадженню подібних практик у Steam. Це не перший випадок, коли компанія вводить обмеження для розробників - раніше були заборонені проєкти з NFT і криптовалютами, а тепер ігри з генеративним ШІ зобов'язані розкривати його використання.

Логотип Patreon Сподобався контент? Підтримай нас на Patreon, та отримай унікальні бонуси!
Коментарі
AlexTheApple
AlexTheApple
11.02.2025, 14:54

Астрологи оголосили тиждень смутку у головному офісі Юбісофт

Reply

Відповісти