Команда ентузіастів, що займається створенням великої модифікації Brothers in Arms для відновлення вирізаного контенту з Відьмак 3, поділилася вражаючими знахідками. Модороби випустили звіт у вигляді документу об'ємом 584 сторінки, де детально описано особливості найбільш ранньої версії гри. Цей перший том під назвою What Lies Unseen показує, яким міг би стати Відьмак 3, якби розробка зберігала початковий масштаб.
Цікаві факти про ранню версію Відьмак 3
Згідно з інформацією, витягнутою з внутрішньої текстової бази даних CD Projekt RED, початкова версія сюжету гри передбачала близько 150 годин проходження, що втричі перевищує тривалість фінальної версії. Серед основних змін, виявлених у грі, виділяють такі:
- У початковій версії гра мала підзаголовок A Time of Sword and Axe, а не The Wild Hunt.
- Планувалася система, що дає змогу прицілюватися на слабкі точки монстрів, за функціоналом схожа з VATS з серії Fallout.
- Сюжетна структура передбачала безліч квестів і персонажів, що переплітаються протягом кількох актів.
- Однією з ключових механік був вибір між Йеннефер і Трісс, при якому одна з них повністю виключалася з фінальної частини історії.
- Важливе місце в сюжеті відводилося поверненню Йорвета з The Witcher 2, який мав зіграти значущу роль у центральній лінії.
- Історія Кривавого Барона спочатку розвивалася інакше, пропонуючи похмурі та неоднозначні кінцівки.
Однією з найбільш незвичайних задумок ранньої версії був квест, де Геральт і Аваллак'х переміщалися в Найт-Сіті з Cyberpunk 2077. Цей епізод замислювався як ігровий тизер до гри, яка тоді ще перебувала в розробці, але був виключений на етапі сценарної роботи. Замість популярного «Гвинта» в Відьмак 3 розробники планували повернути армрестлінг і покер на кістках, знайомі за попередніми частинами серії.
Ці відомості стали відомі завдяки інструменту REDkit, випущеному CD Projekt RED у 2024 році. Модороби обробили і систематизували необроблені матеріали, які включали опис локацій, прототипи моделей і чернетки діалогів.
Скорочення такої масштабної версії гри цілком зрозуміле: навіть фінальний реліз Відьмака 3 відомий своєю тривалістю і складністю завершення. Однак багато з вирізаних ідей, як-от таємне товариство вампірів у Новіграді, досі викликають інтерес у шанувальників. Поява REDkit відкриває перспективи для відтворення цих елементів у фанатських модифікаціях.
Є якийсь свій вайб у цих інтерфейсах. Трішки більш казковий, трішки менш надменний :)
Відповісти